Fitness Seller

Breaking News Lost seizoen 6

• Topic Starter Topic Starter
Snap er geen kont van, hoe kan die lock nou het smokemonster zijn? Kan dat ding van gedaantes verwisselen? Welke gedaante had hij eerst?

Hij kon blijkbaar pas het gedaante van lock aannemen nadat lock dood was, daarvoor verscheen hij alleen maar als smoke monster.
Hij had het gedaante van lock aangenomen om ben te manipuleren zodat hij jacob zou vermoorden.

Hij kon blijkbaar pas het gedaante van lock aannemen nadat lock dood was, daarvoor verscheen hij alleen maar als smoke monster.
Hij had het gedaante van lock aangenomen om ben te manipuleren zodat hij jacob zou vermoorden.

Vandaar dat lock ook steeds aanvaringen had met het smokemonster in seizoen 1. En was jacob dan degene die het smokemonster in bedwang kon houden? ''lock'' zei ook nog tegen richard toen hij de tempel uit kwam lopen iets in de trant van: Good to see you without your handcuffs. Dat betekend dat richard nu vrij is uit de macht van jacob neem ik aan

Hmm geen idee eigenlijk, ik had meer de indruk dat de dood van jacob een negatieve zaak is voor richard etc. Het is iig nog wel onduidelijk.

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

Was Locke niet die andere dude dan? Met wie Jacob toen op dat eiland zat?

Maar als ik het goed begrijp is het dus weer begonnen?

Het is idd terug begonnen. Die andere dude bij jacob was volgens mij het smokemonster.

Besides, beter stoppen met al die spoilertags, behalve als het gaat om dingen die nog niet uitgezonden zijn, het is het topic van season 6 dus iedereen die leest moet maar meevolgen.:P (Bovendien zou elke post een spoiler zijn, valt hier toch nix te lezen voor degene die geen spoilers willen).

Laatst bewerkt:
was het niet iets van

jacob was degene die geloofde in mensen en hun goodwill en wilde ze graag op het eiland laten

het smoke ding geloofde daar niet in en was het ernstig oneens met jacob. hij wilde jacob laten zien dat mensen slecht zijn en dat altijd zullen blijven. hij kon zelf jacob niet vermoorden (net als dat hij mensen niet kan vermoorden die zich met die as omringen) dus manipuleerde hij inderdaad ben

was het niet iets van

jacob was degene die geloofde in mensen en hun goodwill en wilde ze graag op het eiland laten

het smoke ding geloofde daar niet in en was het ernstig oneens met jacob. hij wilde jacob laten zien dat mensen slecht zijn en dat altijd zullen blijven. hij kon zelf jacob niet vermoorden (net als dat hij mensen niet kan vermoorden die zich met die as omringen) dus manipuleerde hij inderdaad ben

Ja dat kan wel kloppen.

was het niet iets van

Hoe kom je erbij dat er een onenigheid was tussen het smokemonster en jacob? Waren het eerst matties ofzo haha

Dus wat nu wss gaat gebeuren is dat het smokemonster iedereen uit gaat roeien. vind ik het nogsteeds raar van de verhaallijn in de normale wereld. Net alsof hun onderbewustzijn op het eiland zit

ik denk dat het temple-people tegen smokemonster word en dat jack, said, hurley, kate en sawyer hier een sleutelrol in spelen.

strijd tussen goed en kwaad

en dan komen de aliens

De producers van de show zeiden dat er veel doden gaan vallen dit seizoen. Veel hoofdrolspelers ook. Dus denk dat de smokemonster verhaallijn wel eens kan gaan gebeuren. Wat ik overigens erg jammer zou vinden. Ergens zijn ze de fout in gegaan met het verhaal. Er klopt nu geen k*t meer van. Zou wel even verheldering willen hebben hoe het komt dat het smokemonster ineens locks gedaante aan kon nemen. Allemaal beetje vaagjes

het was ook zo vaag dat je vorig seizoen in die ondergrondse shit (waar dat smokemonster ineens kwam om ben een visioen van z'n dochter te geven) een soort egyptische of aztek shit zag.

ik zou wel wat meer over het eiland willen weten. en wat de rol en achtergrond van jacob en smokemonster is/zijn,

het was ook zo vaag dat je vorig seizoen in die ondergrondse shit (waar dat smokemonster ineens kwam om ben een visioen van z'n dochter te geven) een soort egyptische of aztek shit zag.

ik zou wel wat meer over het eiland willen weten. en wat de rol en achtergrond van jacob en smokemonster is/zijn,

Toen die gedaante van alex ben aanviel?

Welke dag staan de nieuwe afleveringen steeds online?

Van 24 is ook weer een nieuw seizoen en smallville is ook weer bezig. Voor wie dat volgt.

Komt er deze week wel een aflevering aangezien vorige week een dubbele episode was?

Ik heb ook net gekeken. Wat is nou het nut van die andere tijdlijn, die ze elke keer laten zien? Welk kwaad zit er in Sayid? En wie de **** is Jack z'n zus nou weer? :roflol: - "Epic final season that includes more questions than answers"

Terug
Naar boven