MuscleMeat

Breaking News Lost seizoen 6

Wat moet die Evangeline Lilly trouwens met die Charlie irl? Ze hebben een relatie wist je dat?

00015069.jpg

Hij zal wel geld hebben...

:roflol:

Seizoen 3 is wel okay maar dan is er al veel spanning vanaf, dat is jammer.
4 komt er een mooie draai aan en 5 ook, 6 is er bijna:D

Ja ik volg lost ook die-hard maar ben wel een beetje lost in die serie!
Vind het jammer dat er zo een wending aan de serie is gekomen, ze zijn toch echt imo teveel de sciefi kant op gegaan... maar goed we wachten af op seizoen 6!

en ik moet echt even de laatste eps opnieuw kijken heb geen idee meer waar het over ging!

Ja ik volg lost ook die-hard maar ben wel een beetje lost in die serie!
Vind het jammer dat er zo een wending aan de serie is gekomen, ze zijn toch echt imo teveel de sciefi kant op gegaan... maar goed we wachten af op seizoen 6!

en ik moet echt even de laatste eps opnieuw kijken heb geen idee meer waar het over ging!

Waarschijnlijk krijg je een grote samenvatting, wat de duur van een normale aflevering heeft, dat is bij seizoen 3 namelijk ook zo.

Na seizoen 3 ben ik gestopt. Toen ik dit topic zag dacht ik shit seizoen 6 al, oke?!

Deze serie had al lang afgelopen moeten zijn.

ohhhyeaah :D:D:D:D

Wat moet die Evangeline Lilly trouwens met die Charlie irl? Ze hebben een relatie wist je dat?

00015069.jpg

Hij zal wel geld hebben...

:roflol:

Die Charlie is gewoon een feestneus! Wat een heerlijk wijf is dat toch!
BTW wacht wel tot seizoen 6 weer volledig te downen is, want elke week een aflevering kijken en dan nog 46 keer onderbroken worden door reclame zuigt grote tijd!!!
Er is al wel bekend dat er heel veel hoofdrolspelers het loodje leggen in dit laatste seizoen. Ben ontzettend benieuwd!!!

*bump*

Zijn er al afleveringen te downloaden van seizoen 6?

• Topic Starter Topic Starter
Ff verder gaan in deze thread voor iedereen gaat klagen over spoilers:P.

Vind het wel idioot dat er nu weer ineens zo'n nieuwe "stad" is ontdekt, afwachten wat het gaat worden, vond de eerste 2 afleveringen wel boeiend.

Ja was weer blij lost te zien... Maar leven ze nu in 2 tijdlijnen ofzo?
Dus 1 off en 1 on island? ik snap het niet meer hoor...

En Locke? of naja wie ' speelt' Lock?

• Topic Starter Topic Starter
Ja was weer blij lost te zien... Maar leven ze nu in 2 tijdlijnen ofzo?
Dus 1 off en 1 on island? ik snap het niet meer hoor...

En Locke? of naja wie ' speelt' Lock?

In dit seizoen zitten ze terug in de originele tijdlijn, vorige seizoen was idd wel verwarrend.

Die "locke" was het smoke monster.

Snap er geen kont van, hoe kan die lock nou het smokemonster zijn? Kan dat ding van gedaantes verwisselen? Welke gedaante had hij eerst?

Was Locke niet die andere dude dan? Met wie Jacob toen op dat eiland zat?

Maar als ik het goed begrijp is het dus weer begonnen?

Terug
Naar boven