XXL Nutrition

Breaking News Lost seizoen 6

Die journey moet je kijken vóór de final

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek:Wat een einde zeg, aan de ene kant baal ik een beetje, andere kant is het precies wat lost lost maakt. Heb overigens gelezen dat de onbeantwoorde vragen beantwoord zullen worden in een extra op de DVD van seizoen 6.

Episode 16 is toch de laatste die online is gekomen? Van vorige week? De finale moet nog komen of ben ik nou gek?!

ja normaal komt het woensdag online maar ze hebben het gisteren al uitgezonden

Net 17 gezien nu wachten tot 18 binnen is..

Net afgekeken, titel doet z'n eer aan. :o

Enigszins verwarrend.

is er al iets gezegd over de ijsberen?

het doet er allemaal niet doe, waarom zou je verdomme nog een verhaal afmaken, uiteindelijk gaan we toch allemaal dood.

6 jaar lang, verhaallijn met dharma, knop indrukken, de andere, widmore, dan tijdreizen . waarom allemaal??

Vervolgens in seizoen 6 weer een heel nieuw verhaal over jacob. De vorige 5 seizoenen doen er niet meer toe. Wat een k*teinde. De makers hebben zelf zoveel onzin verzonnen dat ze niet meer wisten hoe het verhaal op het eiland samen te laten lopen met de flashbacks en uiteindelijk maar verzonnen dat dat een ****ing hemel is

Tja eigenlijk wist je altijd al dat het einde alleen maar kan tegenvallen, sowieso vond ik dat gedoe met dat licht en die stop nogal lame... Maja ik heb wel genoten van de serie hoor, alleen vond ik seizoen 6 de zwakste, het werd me allemaal een beetje te belachelijk eerlijk gezegd.

het doet er allemaal niet doe, waarom zou je verdomme nog een verhaal afmaken, uiteindelijk gaan we toch allemaal dood.

6 jaar lang, verhaallijn met dharma, knop indrukken, de andere, widmore, dan tijdreizen . waarom allemaal??

Vervolgens in seizoen 6 weer een heel nieuw verhaal over jacob. De vorige 5 seizoenen doen er niet meer toe. Wat een k*teinde. De makers hebben zelf zoveel onzin verzonnen dat ze niet meer wisten hoe het verhaal op het eiland samen te laten lopen met de flashbacks en uiteindelijk maar verzonnen dat dat een ****ing hemel is
Mooi verwoord:)

ik heb episode 17 disc 1 en episode 17 disc 2

moet ik ze allebei kijke

Over 18 min is deel 18 binnen :):):):)

En ook weer :(:(:( omdat het stopt.

Terug
Naar boven