AndroidHealthClinic

Breaking News Lost seizoen 6

Zo ik heb met m'n ogen dicht deze reply getypt, want ik ben als de dood voor spoilers :D. Nou ik ga 'm zo of morgen maar kijken, maar dan moet ik eerst wel m'n uitvaart regelen :(.

Nee maar fok, vind het echt jammer dat het afgelopen is!

Opzich wel mooi eind maar blijft weer vaag haha.

Laatst bewerkt:
stukjes dat ze het zich weer herinnerde met piano op de achtergrond. mooi om al die fragmenten weer te zien. moest huilen:D

stukjes dat ze het zich weer herinnerde met piano op de achtergrond. mooi om al die fragmenten weer te zien. moest huilen:D

:D

Ah well, deze serie heeft ten minste een soort van einde, dat kan van enkele andere sterke HBO-series helaas niet gezegd worden (Deadwood, Carnivale,...)

Ik vond het wel een cool einde. Dat je geen antwoorden meer ging krijgen op veel vragen leek me wel te verwachten. Ok, misschien zijn er wel een aantal te grote open verhaallijnen over gebleven, maar al met al een prima einde van een goede serie die ik over het algemeen gedurende 6 seizoenen met veel plezier gekeken heb.

Ik vond het wel een cool einde. Dat je geen antwoorden meer ging krijgen op veel vragen leek me wel te verwachten. Ok, misschien zijn er wel een aantal te grote open verhaallijnen over gebleven, maar al met al een prima einde van een goede serie die ik over het algemeen gedurende 6 seizoenen met veel plezier gekeken heb.

Helemaal mee eens. Een mooi einde en een nog mooiere serie!

damm waar hebben jullie ondertiteling gevonden voor de laatste 2 episodes kan hem nergens vinden of kijken julie in het engels

Heb lost uitgekeken. Vond de finale toch wel indrukwekkend emotioneel :o

Er blijven idd wat vragen over :p

• Topic Starter Topic Starter
Slecht einde, vind het jammer dat er niet verder op dharma is ingegaan.

Dat vroeg ik mij dus ook af:D

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Slecht einde, vind het jammer dat er niet verder op dharma is ingegaan.

Ja idd. Dharma had echt iets vond ik. Wetenschappers in ouderwetse pakjes met rare symbolen die experimenten doen op een afgelegen magisch eiland:)

Het moment dat ze bij dat huisje aankwamen waar Jacob zat vond ik echt wel het meest beangstigende moment van de serie =)
Was toen wel al wrs 24 uur achter elkaar aan het kijken:rolleyes:

Hoe LOST had moeten eindigen

wtzBE.gif

Nou heb 'm daar straks gekeken. Ik vond het een super einde, prachtig in elkaar gezet en het voelde echt als een einde. Meer had je ook niet moeten verwachten want eigenlijk was op het einde van S5 de cirkel al rond.. Dus S6 was één en al bonus!:D

vraag, ik had 6 gedownload maar is de aflevering dat jacob en zijn broer geboren worden en opgroeien de laatste aflevering???

vraag, ik had 6 gedownload maar is de aflevering dat jacob en zijn broer geboren worden en opgroeien de laatste aflevering???

Nee, das de 2 na laaste deel.
Deel 17/18 genaamd The End. Is het einde.

Je hebt ook een aflevering genaamd, special, maar das een complicatie aflevering van alle seizoenen.

oke thanks, ik dacht al dat zo iets te vaag zijn geweest.

Omg, dit had echt wel een goed einde geweest kunnen zijn en erg onverwachts :)
Alleen weet ik niet of het tijdens het zien van de serie een lachwekkende dan wel een verbazende reactie zou geven.

Nujah, misschien is dit einde misschien iets te kort door de bocht en zouden mensen nogal gefrustreerd kunnen raken dat wat ze uiteindelijk allemaal zagen gewoon een domme droom van een hond was :D

Dat vroeg ik mij dus ook af:D

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Ja idd. Dharma had echt iets vond ik. Wetenschappers in ouderwetse pakjes met rare symbolen die experimenten doen op een afgelegen magisch eiland:)

Het moment dat ze bij dat huisje aankwamen waar Jacob zat vond ik echt wel het meest beangstigende moment van de serie =)
Was toen wel al wrs 24 uur achter elkaar aan het kijken:rolleyes:

Alles over dat Dharma was idd lekker mysterieus.
Maar er blijven inderdaad nog wel heel veel vragen over...

Terug
Naar boven