istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stukjes dat ze het zich weer herinnerde met piano op de achtergrond. mooi om al die fragmenten weer te zien. moest huilen![]()

Ik vond het wel een cool einde. Dat je geen antwoorden meer ging krijgen op veel vragen leek me wel te verwachten. Ok, misschien zijn er wel een aantal te grote open verhaallijnen over gebleven, maar al met al een prima einde van een goede serie die ik over het algemeen gedurende 6 seizoenen met veel plezier gekeken heb.

Slecht einde, vind het jammer dat er niet verder op dharma is ingegaan.

vraag, ik had 6 gedownload maar is de aflevering dat jacob en zijn broer geboren worden en opgroeien de laatste aflevering![]()

Dat vroeg ik mij dus ook af
---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------
Ja idd. Dharma had echt iets vond ik. Wetenschappers in ouderwetse pakjes met rare symbolen die experimenten doen op een afgelegen magisch eiland
Het moment dat ze bij dat huisje aankwamen waar Jacob zat vond ik echt wel het meest beangstigende moment van de serie =)
Was toen wel al wrs 24 uur achter elkaar aan het kijken![]()