XXL Nutrition

LR3 IGF-1 log

Bezoekers in dit topic

Vandaag weer een zeer lekkere schouders/triceps training gedaan. Goede pomp, maar niet zo erg dat ik niet lekker kon doortrainen. :)

Visueel gaat het er allemaal met de dag beter uitzien.

Wat een uitvinding! :p
 
Merk je ook andere dingen... igf moet je borrelnootjes ook weer op de goede grote brengen toch?? Kan je hier ook een od van nemen btw?
 
Die waren al op normale grootte, dus daar kan ik niet over oordelen. :)
 
Heb dat hier ook al eens gelezen dat ze er terug van goed komen . Is wel ideaal dan , kuren en op week 4 igf erbij voor 4 weekjes , kuur gedaan en heel de winkel op volume . Ff nakuren en klaar .
 
Klopt, zie de link naar de IGF-1 info in de startpost. :)
 
Hamstrings/Kuiten lekker getraint vandaag.

Morgen rug en traps, kan niet wachten! :p
 
MrJ zei:
Hamstrings/Kuiten lekker getraint vandaag.

Morgen rug en traps, kan niet wachten! :p

dat goedje op zich doet het blijkbaar ook wel goed dan , misschien toch iets dan om eens tussendoor te doen zonder dat je bv al andere as hebt gedaan ?
 
ook daar wil ik zeker nog mee experimenteren als ik zo de positieve ervaringen van mr j lees.. :D
 
Little Me zei:
dat goedje op zich doet het blijkbaar ook wel goed dan , misschien toch iets dan om eens tussendoor te doen zonder dat je bv al andere as hebt gedaan ?

Dat weet ik niet of je dit als eerste kuur kan nemen.

Qua side effects ed is het misschien zelfs wel minder 'slecht' voor je lichaam dan AAS, maar het heeft wel invloed op je bloedsuikerspiegel. En dat is juist weer iets waar je beginners niet mee wilt opzadelen. :)
 
MrJ zei:
Dat weet ik niet of je dit als eerste kuur kan nemen.

Qua side effects ed is het misschien zelfs wel minder 'slecht' voor je lichaam dan AAS, maar het heeft wel invloed op je bloedsuikerspiegel. En dat is juist weer iets waar je beginners niet mee wilt opzadelen. :)
Zit wel iets in ja , zowizo zal ik de komende 10 maanden toch niks doen dan eten en trainen . Eerst daar al eens een goede gewoonte van maken .
 
Dat is een heel goed plan kerel. :)


Anyway, zojuist rug/traps gebikkeld. De training ging echt heerlijk!
 
@ J
Maar ga je er wat betreft kracht en gewicht ook wat op vooruit, of zijn het alleen maar de pomps die het zo leuk maken?
 
Nog last van vermoeidheid?
Wat doe je er tegen?
 
ik heb het ook.. dit is nu dag 3.. gisteren na het werk viel ik in slaap.. en vanmorgen werd ik om 7 uur wakker.. liep ik naar beneden en viel ik om half 8 weer in slaap op de bank tot 9 uur :P voel me verder wel over de dag gewoon fit.. denk dat ik er een energy booster ofzo in gooi :D
 
gek is dat want ik heb dat last van moeheid en meer suikers nodig hebben helemaal niet.
 
ik heb verder ook geen grotere behoefte aan suiker of iets..
 
bossie zei:
@ J
Maar ga je er wat betreft kracht en gewicht ook wat op vooruit, of zijn het alleen maar de pomps die het zo leuk maken?

Kracht iets, pomps zijn aardig, maar m' fysiek gaat erg goed. Alles wat voller, harder en scherper. :)


europeman zei:
post eens een paar foto's van jezelf

Komt tzt wel, ben niet zo fotogeniek. ;)


DvO zei:
Nog last van vermoeidheid?
Wat doe je er tegen?

Weinig eigenlijk. Iig niet zo erg als ik van te horen zou hebben gedacht. :)
 
Quads/kuiten gedaan. Ging lekker. :)
 
MrJ zei:
Kracht iets, pomps zijn aardig, maar m' fysiek gaat erg goed. Alles wat voller, harder en scherper. :)

En je eigen gewicht is dat al wat omhoog gegaan, of kun je zoiets niet van een lr3 gf1 only verwachten?
 
Back
Naar boven