Luc M
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik heb ook maar besloten om een logje te starten. Ben nu inmiddels een tijdje aan het lezen op het forum, probeer zoveel mogelijk kennis op te doen.
Door in andere logs te lezen wat voor vooruitgang andere maken door een goede voeding heeft me dit overtuigd om voor mezelf hier ook erg goed op te gaan letten, want ik merk dat nu mijn groei een beetje begint te stagneren. En ik denk dat ik door een goede voeding weer flink kan gaan groeien.
Aan de hand van de info die ik gelezen heb, heb ik voor mezelf een nieuw schema gemaakt, deze kun je hier vinden http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/nieuw-schema-192281/
Als je wilt geef er gerust feedback op en er staan nog een paar vragen bij.
Ik heb deze log deels gemaakt om wat externe motivatie te krijgen, omdat ik vaak zelf ook alleen train en daarnaast ook omdat het voor mezelf een goede motivatie is.
Morgen is mijn eerste training en zal ik beginnen met goede voeding.
Zal morgen even mijn training posten.
Luc
Nog wat persoonlijke stats:
179cm
78kg
bodyfat rond de 14-15%
Door in andere logs te lezen wat voor vooruitgang andere maken door een goede voeding heeft me dit overtuigd om voor mezelf hier ook erg goed op te gaan letten, want ik merk dat nu mijn groei een beetje begint te stagneren. En ik denk dat ik door een goede voeding weer flink kan gaan groeien.
Aan de hand van de info die ik gelezen heb, heb ik voor mezelf een nieuw schema gemaakt, deze kun je hier vinden http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/nieuw-schema-192281/
Als je wilt geef er gerust feedback op en er staan nog een paar vragen bij.
Ik heb deze log deels gemaakt om wat externe motivatie te krijgen, omdat ik vaak zelf ook alleen train en daarnaast ook omdat het voor mezelf een goede motivatie is.
Morgen is mijn eerste training en zal ik beginnen met goede voeding.
Zal morgen even mijn training posten.
Luc
Nog wat persoonlijke stats:
179cm
78kg
bodyfat rond de 14-15%

!