AndroidHealthClinic

Lu's log 2009

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Volgens mij zijn mijn lats gegroeid de laatste tijd ???
Foto vandaag onderste met cam tijdje trug
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

denk dat je ze weer ziet vliegen, ik zie totaal geen verschil.
en leg mij eens uit hoe je lats gaan groeien in 1 week tijd?

Dat is wel langer dan 1 week tijd. Komt gewoon omdat mijn foto's
zo veel verschillen (afstand, caemra en plaats). En geen verschil mijn bf is minimaal 5% lager

Laatst bewerkt door een moderator:
je tattoo is scheef man

zn4u3c.jpg

Nope, lats zijn niet gegroeid. Oude foto boven op die nieuwe geplaatst en je lats komen er niet onderuit. Hier geen Photoshop bij de hand maar met GIMP lukt het ook wel om deze montage te maken. Zou nog iets kunnen doen aan de 'alignment' maar de tattoo is redelijk uitgelijnd.

Linksonder is overigens een foutje die ik maakte bij het gebruiken van de 'magic wand', is niet de nieuwe foto die er onderuit komt.

Dat is wel langer dan 1 week tijd. Komt gewoon omdat mijn foto's
zo veel verschillen (afstand, caemra en plaats). En geen verschil mijn bf is minimaal 5% lager

tot nu toe zijn al je rugposes geen mm veranderd... en je blijft maar foto's posten. en door droger te komen gaan je lats niet breder worden hoor.

+1 !

t*ring was die tattooeerder stoned of zo?:D
Edit; mooie techniek Eric R

Had wel een stuk beter gekund maar moet hier noodgedwongen met het programma GIMP werken. Met Photoshop lukt mij dit een stuk beter. GIMP zoek ik me een ongeluk naar alle functies.

Had wel een stuk beter gekund maar moet hier noodgedwongen met het programma GIMP werken. Met Photoshop lukt mij dit een stuk beter. GIMP zoek ik me een ongeluk naar alle functies.

Ah ok....
Werk jij veel met computersoftware in het dagelijks leven?

weet je lup, meten is weten. moest je nu eens om de 6 maand eens wat meten, en wanneer je duidelijk verschil merkt pas foto's gaat posten. dan ga je u eigen voor een stuk minder belachelijk maken denk ik...

Ah ok....
Werk jij veel met computersoftware in het dagelijks leven?

Off-topic, It's my job. Maar geen fotobewerking, dat is gewoon hobbyen.

Luppie, denk dat je toch echt goede progressie moet maken om een verschil te zien. Prima dat je wekelijks je progressie wil meten maar foto's die verschillend belicht zijn gaan geen goed beeld geven.

Er is serieus geen of amper verschil tussen die twee foto's, ook al toen je wel iets droger op de tweede foto. Maar dat kan dus ook komen door belichting, ooit heeft Spike (waar is Spike eigenlijk?) laten zien wat voor verschil belichting kan uitmaken bij twee foto's op dezelfde dag geschoten.

weet je lup, meten is weten. moest je nu eens om de 6 maand eens wat meten, en wanneer je duidelijk verschil merkt pas foto's gaat posten. dan ga je u eigen voor een stuk minder belachelijk maken denk ik...
Ik maak mezelf helemaal niet belachelijk als ik zo naar cijvertjes kijk van
mijn vooruitgang. Als ik foto's wil posten doe ik dat

er is ook verschil in pose, de tweede is beter uitgevoerd, bij de eerste heb je uw schouders teveel naar voor.
en lichtinval kan echt een wereld van verschil maken, je moet eens een fotoshoot doen bij een ervaren persoon en je gaat veel meer definitie zien...

Oke thnx voor de tip.
Over een paar week post ik weer foto's van de cut progressie.

Net nog wat boodschappen gedaan

Laatst bewerkt door een moderator:

ik zie meestal weinig tot geen progressie bij mijn eigen, behalve dat andere mensen steeds beweren van wel.
bij lup is het anders, hij ziet zijn spieren dagelijks groeien terwijl wij het niet zien. omgekeerde wereld eigenlijk ???
echt speciale gozer die lup :D

ik zie meestal weinig tot geen progressie bij mijn eigen, behalve dat andere mensen steeds beweren van wel.
bij lup is het anders, hij ziet zijn spieren dagelijks groeien terwijl wij het niet zien. omgekeerde wereld eigenlijk ???
echt speciale gozer die lup :D

FOTO VOOR DE LOL

Ik werk wel 5 dagen per week goed aan mijn lichaam om droger te worden.
Alleen is het gewoon geen pretje om 17kg af te vallen en door te gaan
Ik ben al lang blij dat ik geen vet buik meer heb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven