The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik deed dezeoefenin altijd fout (db side raises) Nu doe ik hem een stuk
lichter en let ik op de uitvoeding.Vandaar dat ik hem lichtdoe met
veel hh.
Ik voerde hem altijd zo uit:
http://www.youtube.com/watch?v=4Ie1f174wRk
En nu met bijna getrekte armen
Een nieuwe benen foto.
Ze zijn wel wat gekompen maar niet veel
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/03/19/1237456615-970.jpg
De uitvoering is nog steeds zwaar ****ed up, ook al doe je nu met gestrekte armen.
Ziet er goed uit Lup. Probeer ook veel aandacht aan leg extensions te geven, zodat die druppel vorm begint te krijgen.
Niet overdrijven man. Kan nog heel wat massa op voordat het er bodybuild-waardig uit ziet, ze trekken trouwens wel wat op de mijne. 
Voor mijn lengte zijn het opzich wel dikke benen.
ik heb trouwens vandaag pas spierpijn van woensdag benen dag.

Lup,
Wtf buikspieren in de zomer?
Come on bro **** die abs man dat is mijn mening ga brute massa pakken je wil er toch uit zien als iemand met een monsterlijk fysiek...waarom ga je nu cutten en vervolgens een test only kuur pakken. Is dat niet een beetje tegenstrijdig? Of ligt dat aan mijn beperkte kennis op dit gebied?
Anyway Lup je moet het zelf weten maar ik zou gewoon doorgaan met gainen bro!
Dat zijn de tips van iemand die verstand heeft van bb, helemaal mee eens Loo! Zo voer ik de oefening ookal jaren uit.Klopt ja die handen moeten lager dan de ellebogen blijven, en pinken omhoog wijzen.
Ik vind die leg extensions een ideale oefening om nadruk op die druppel te leggen. Zeker als je de piekcontractie extra hard aanspant.
Sinds ik daar veel aandacht aan besteed is er meer vorm in gekomen.
Ik doe nou single leg extensions voor de verandering.
Nah, als hij eerst gaat cutten tot een 12% heeft hij minder oestrogeen en minder aromatisering
door de test. Beter low BF en kuren, slaat beter aan zeg maar.
Klopt ja die handen moeten lager dan de ellebogen blijven, en pinken omhoog wijzen.