MuscleMeat

Lu's Log 2009

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ga maar eens winny nemen en 8 reps op de deads doen met een snel vol lopende onderrug (als je daargevoelig voor bent) gegarandeerd dat je de week erop nog steeds geen deads kunt doen laat staan nog squaten. Ik wil voorkomen datik bepaalde oefeningen niet meer kan doen zo vanwege de continuë pomp.
Dit is het minne door aas en onderrug trainen

Ga maar eens winny nemen en 8 reps op de deads doen met een snel vol lopende onderrug (als je daargevoelig voor bent) gegarandeerd dat je de week erop nog steeds geen deads kunt doen laat staan nog squaten. Ik wil voorkomen datik bepaalde oefeningen niet meer kan doen zo vanwege de continuë pomp.

kerel.

Trust me, doe eens 2x15x140kg deadlifts.

dan heb je pas een POMP!

Trust me

Niet zeiken maar rammen!

Bs bij aas gebruik loopt de onderrug zelfs met weinig reps compleet vol dit is bekend
Jij kunt nog lopen na die 15 reps ik niet meer na 8 repsen zo zwaar al maar mogelijk
is. Zonder aasisdit anders. Deca zou ikzelf niet eens kunnen nemen vanwege mijn onderrug

Ik zeik verder niet ik voor kom dat ik mijn benen helemaal niet meer kan trainen

Bs bij aas gebruik loopt de onderrug zelfs met weinig reps compleet vol dit is bekend
Jij kunt nog lopen na die 15 reps ik niet meer na 8 repsen zo zwaar al maar mogelijk
is. Zonder aasisdit anders. Deca zou ikzelf niet eens kunnen nemen vanwege mijn onderrug

Ik zeik verder niet ik voor kom dat ik mijn benen helemaal niet meer kan trainen

Prima luppie. ik vind dat je niet hard genoeg traint. Je mag best na je setje 4 minuten lopen kermen op de grond en denken dat je laatste uur geslagen heeft.

Als je zover bent weet je pas dat je hard genoeg traint!

BS ik train tot mijn uiterste de laatste tijd ieder laatste setje tot er niet meer in zit en er nog fored reps worden gedaan op sommige oefeingen dus behind failure.
Je zeikt

Voorige week hebik 10 kg meer op mijn bench kunnen donderen
Aankomende weken zal je ook nog wel zien dat ik tot het uiterste ga qwa gains.
Die 100 kg bench ga ik namelijk halen ik noem de bench omdat daar iedereen altijd over loopt te klagen

BS ik train tot mijn uiterste de laatste tijd ieder laatste setje tot er niet meer in zit en er nog fored reps worden gedaan op sommige oefeingen dus behind failure.
Je zeikt

Voorige week hebik 10 kg meer op mijn bench kunnen donderen

We zullen het zien na 12 weken.
aan de hand van je filmpjes valt het niet te zien dat je enige moeite hebt met de oefeningen.

Dit is helemaal niet om te bashen btw, dit is om te helpen.

Nee komt omdat dat de eerste set is van een serie setjes die filmpjes,
Ik kan moeilijk tot failure gaan de eerste set en de setjes erna nog hetzelfde aantal herhalingen moet maken, dat kan namelijk niemand lijkt mij. Alsik het laatste setje zou filmen zouje ook zien dat ik dan moeite heb.

Ik ga vandaag eens het laatste setje filmen alleen dan gaat het nog traag en langzaam

Nee komt omdat dat de eerste set is van een serie setjes die filmpjes,
Ik kan moeilijk tot failure gaan de eerste set en de setjes erna nog hetzelfde aantal herhalingen moet maken, dat kan namelijk niemand lijkt mij. Alsik het laatste setje zou filmen zouje ook zien dat ik dan moeite heb.

Ik ga vandaag eens het laatste setje filmen alleen dan gaat het nog traag en langzaam

Ik durf best van mezelf te zeggen dat ik hard train en ik ga nooit tot failure.:)
Geef wel 200% maar geef gewoon niet op. Ik zal het setje afmaken no matter what!

3 reps is goed luppie. Je kan roteren, nu eens 3 dan 5 dan 8.

Oke, het lijkt makkelijk dan op het filmpje maar die 7e en 8e hh zat er zeg maar niet meer in bij dat chin filmpje van afgelopen week. Ik beweeg gewoon heel soepel en snel
explosief dan lijkt het idd makkelijk voor de kijkers, zelf vind ik het er ook heel makkelijk uit zien maar
om het te doen voelde het tot rep 4 makkelijk aan, de reps erna niet meer
Bij squaten ga ik net zo lang door tot ik vlekken ga zien dat zegt genoeg lijkt me

Laatst bewerkt door een moderator:
Imand nog belang bij foto's van mij want mijn schouders zijn wel een kwart dikker nu

Oké

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar nu is het eerst genoeg de testmoet eerst nog zijn werk doen 10 weken lang

Beest man... je hebt ons gewoon maanden lang zitten playen en hele oude foto's gepost. Ondertussen was je bruut aan het groeien en zie nu het resultaat.

Tijd voor een nieuw shirtje, je scheurt er bijna uit. ;) Je gaat goed vooruit, maar dat mag dan ook!

Of ik maak nu gewoon betere foto's ghehe. Nee die andere foto's waren niet ouder.
Ik ben denk ik gewoon beter bezig en raak nu vol wat ik miste tijdens de cut

Niet te snel pas na de kuur. Dan kun je beter vergelijken.
Die tip kreeg ik

:roflol:!!

Nee serieus... :

:roflol:!!!!!!

ouwe gek :D

ik zie dat je deadlift doet met maar 3 reps.
Vind ik te laag iig.

Aangezien je doel hypertrofie is.

We zullen het zien na 12 weken.
aan de hand van je filmpjes valt het niet te zien dat je enige moeite hebt met de oefeningen.

Dit is helemaal niet om te bashen btw, dit is om te helpen.

Ik durf best van mezelf te zeggen dat ik hard train en ik ga nooit tot failure.:)
Geef wel 200% maar geef gewoon niet op. Ik zal het setje afmaken no matter what!

++++++
Dat van die 3 reps op deadlift zei ik dus ook maar als hij wilt blijven afkomen met vage smoesjes zodat hij niet tot het gaatje moet gaan tijdens trainingen gaat het nooit lukken om veel sterker te worden. Een gewone goede training moet je leren zien als matig, een extreem zware zie je dan gewoon als goed, probeer jezelf constant te verbeteren anders geraak je nergens.

Waarom doe je niet meer reps op die deadlifts met lager gewicht dan? Fijn als je het zo wilt doen, maar spreek dan niet over hypertrofie... Ik krijg trouwens een veel grotere pomp van 8x100 dan 3x130, dus waarom kan je bij die lagere gewichten wel meer reps maken? :scratch:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven