AndroidHealthClinic

Lu's Log 2009

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thnx The Xtralarge
Ik doe de Woensdag eingelijk wat lager in setjes op de benchpress/incline benchpress
Anders word het iets te veel in één week qwa presses merte ik gisteren al wel
Woesdag blijf ik dus op 3x5 tot max 5x5 met iets lichter gewicht met de benchpress/incline benchpress

Thnx The Xtralarge
Ik doe de Woensdag eingelijk wat lager in setjes op de benchpress/incline benchpress
Anders word het iets te veel in één week qwa presses merte ik gisteren al wel
Woesdag blijf ik dus op 3x5 tot max 5x5 met iets lichter gewicht met de benchpress/incline benchpress

Niet tot failure gaan en niet meer dan 85% van 1RM.
Anders ga je het niet volhouden Luppie. I.c.m. goede voeding ga je monstergains maken. Leuk om je log te volgen we trainen bijna hetzelfde schema.

Die % gedoe vertrouw ik niet zo op doe het lieverop gevoel dan met cijvertjes want weet mijn 1 rm ook niet. Maar ik kon zech maarwel meer gewicht gebruiken. Dus zit ik niet direct aan mijn max gelukkig.

De woensag doe ik wat lager om dat ik 3x7x5 21 setjes benchpress wat te veel vind

Ik baal nog wel een beetje van mijn borstvet. Gaat dit als laatst weg ofzo ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aaah na lang wachten weer een foto.

Maar serieus luppie mijn vermoedens worden weer bevestigd.
Dit is nevernooit onder de 15% !
Ik weet niet hoe hoe je hier bijkomt eigenlijk? Meet je je vet wel goed op met de huidplooimeter? En nee dit is niet om te bashen ofzo. Ik meen het ;) Ik zou dit rond de 20% schatten.

Maar aangezien je nu echt serieus bezig bent en weer begonnen bent met cutten, zullen de procenten er afvliegen de komende weken. Succes ermee.

Mmm niet onder de 15 nee heb AfgeRond naar 15 % want de 4 punt meting geeft 15,5 % aan Kan natuurlijk ook afronden naar 16 om het realistischer te maken ?
Mischien eens een 7 punt meting doen, kijken of het dan anders uit komt ?
Of tog maar vertrouwen op de weegschaal vetmeting die geeft 23,5 % aan :eek:

Obeb ik zie hetook niet als een bash ;)
Thnx iig

Mmm niet onder de 15 nee heb AfgeRond naar 15 % want de 4 punt meting geeft 15,5 % aan Kan natuurlijk ook afronden naar 16 om het realistischer te maken ?
Mischien eens een 7 punt meting doen, kijken of het dan anders uit komt ?

Obeb ik zie hetook niet als een bash ;)
Thnx iig

Oke, dan heb ik het verkeerd gelezen in je log. daar zag ik "15-" staan. Dus dacht ik dat je bedoelde onder de 15% ;)

Overigens best nette trainingen, en aardig wat setjes per oefening.

Kan ook verkeerd gemeten zijn hoor Dat -streepje hoord er iig niet bij want
heb niets onder de 15% gemeten. Maar zal eens voorde verandering een 7 punten
meting doen dus ook op het been meten

Als ik naar die foto kijk zit je qua vet% gelijk aan mij. Ik zit tegen de 20% aan, dus die 15% kan niet kloppen. En zoals je eerder zei wat maken die cijfertjes uit, gaat erom hoe je eruit ziet toch?

Mee eens maar 20 % shetook niet want ebéén keer later meten bij demilitaire keurinigs dienst ook met een 4 punt vet meting en kwam op 19% uit en ik had meer zichtbaar vet in de vorm van een buik maar ben nu plat van voor vande zijkant gezien

shetook las het als she took??? :roflol:
Ik ga ook maar eens bij jou meten, zit ik ook op de 15% ;)

Ik ga nog eens meten vertel de meet puntjes maar dan vertel ik de millimeters die er verschijnen. No offence verdergoede discussie

Vet percentage is overrated. Het boeit geen ****. Het enige wat telt is hoeveel vrouwen je doet.

Geen beoordelings foto, zit een beetje met mijn tiet vet in mijn kop
Dat heb ik minder graag dan buikvet namelijk.

Zelfs een beoordelingsfoto binnenkort? Luppie je bent veranderlijker dan het weer in Nederland. 1 week geleden schreef je een bericht dat je nooit maar dan ook NOOIT meer een foto zou plaatsen van jezelf???????

Volg jou af en toe niet. Goede basis om VERDER op te bouwen.
Vooralsnog te weinig gains voor zoveel jaren trainen.
Jammer dat je gaat cutten terwijl je gewoon massa moet gaan bouwen!

Beest!

Zelfs een beoordelingsfoto binnenkort? Luppie je bent veranderlijker dan het weer in Nederland. 1 week geleden schreef je een bericht dat je nooit maar dan ook NOOIT meer een foto zou plaatsen van jezelf???????

Volg jou af en toe niet. Goede basis om VERDER op te bouwen.
Vooralsnog te weinig gains voor zoveel jaren trainen.
Jammer dat je gaat cutten terwijl je gewoon massa moet gaan bouwen!

Mee eens. Ik ben wel een beetje een freak die zichzelf showed :D
Daar ben ik het dan ook helemaal mee eens.

Die bulk komt nog wel en dan komt het wel goed (hopelijk)
Zolang ik mijn gedachten maar niet veranderd qwa doen en laten
vind ik het wel best. Probeer een vast patroon aan te houden verder als
het overtraining voeding rust gaat. Over die foto had ik natuurlijk nooit nooit moeten zeggen maar ik zeg nog al snel dingen voor ik er goed over na denk.
Min punt van mij zelf is dit wel.
Maar vind de vooruit gang ook te mooi om niet te laten zien want
ben er best trots op dat het nu allemaal gaat zoals ik het wil.
Ff af kloppen.

Laatst bewerkt door een moderator:
beetje zelfde hier hoor, zit ook met een hoop vet, waardoor ik geen foto durf te posten:(

anyway, succes met je trainingen kerel, gaat erg goed

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven