- Waardering
- 1
M'n hardeschijf staat voor het grootste deel vol met goede muziek, de mogelijkheden om te trainen zijn onbeperkt, de hersenen staan op nul en m'n spieren willen werken; hard werken... Héél hard werken!
Ik ga dus een log bijhouden.
M'n stats zuigen, maar dat ga ik met dit log veranderen!
Ik zal ze deze week posten na een goede training.
Ik heb de afgelopen tijd vaak van schema gewisseld, fullbody is erg leuk, maar kost veel tijd die ik vaak niet heb, split kan best saai zijn.
De enige factor die mijn training in de weg staat zijn m'n ouders; Ik train namelijk thuis.
Ze willen dat ik de 'grote stellages' (bench en squat rek) uit m'n kamer hebben omdat ze bang zijn dat de gewichten eraf vallen oid......
Die factor probeer ik zo klein als mogelijk te houden en me er niet teveel van aan te trekken.
Ik heb absoluut geen aanleg; niet voor massa of kracht, toch vind ik het heerlijk om zo bezig te zijn.
Ik ga hier op massa én kracht trainen, waarschijnlijk zal het meer kracht zijn, maar dat zien we later wel.
Tot zover mijn eerste post in m'n log; ik zal en ga dit volhouden totdat ik helemaal tevreden ben...
Maar dat zal nog wel even duren ben ik bang.
Ik ga dus een log bijhouden.
M'n stats zuigen, maar dat ga ik met dit log veranderen!
Ik zal ze deze week posten na een goede training.
Ik heb de afgelopen tijd vaak van schema gewisseld, fullbody is erg leuk, maar kost veel tijd die ik vaak niet heb, split kan best saai zijn.
Maandag : UB
Dinsdag : rust
Woensdag : LB
Donderdag : rust
Vrijdag : UB
Zaterdag : LB
Zondag : Rust
Grote spiergroepen ga ik 8*8 of 10*10 trainen (ligt aan stemming/tijd/etc.)
Kleinere spiergroepen hoofdzakelijk 3*8 of 3*10
De enige factor die mijn training in de weg staat zijn m'n ouders; Ik train namelijk thuis.
Ze willen dat ik de 'grote stellages' (bench en squat rek) uit m'n kamer hebben omdat ze bang zijn dat de gewichten eraf vallen oid......
Die factor probeer ik zo klein als mogelijk te houden en me er niet teveel van aan te trekken.
Ik heb absoluut geen aanleg; niet voor massa of kracht, toch vind ik het heerlijk om zo bezig te zijn.
Ik ga hier op massa én kracht trainen, waarschijnlijk zal het meer kracht zijn, maar dat zien we later wel.
Tot zover mijn eerste post in m'n log; ik zal en ga dit volhouden totdat ik helemaal tevreden ben...
Maar dat zal nog wel even duren ben ik bang.

Laatst bewerkt:

, straks (19:15) trainen.