AndroidHealthClinic

Luuc's log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
waarom maak je met ijzerdraad meer gewicht aan de stang vast? zijn het allemaal schijven van 5 kilo ofzo? normaal kan dat daar toch nog op?

• Topic Starter Topic Starter
waarom maak je met ijzerdraad meer gewicht aan de stang vast? zijn het allemaal schijven van 5 kilo ofzo? normaal kan dat daar toch nog op?

Da's dus een probleem; ik heb hier 2*10, 2*5 en de rest is 3, 2.5, 2 etc... kg

Meer past dus gewoon niet; ik ben dus opzoek naar grote (grote diameter) gewichten, maar nu moet het zo maar even.

Not bad:thumbs: (gewicht van de stang doe ik er niet bij, want dat moet niet volgens mij).

Natuurlijk wel, de stang is toch ook gewicht dat je tilt.

en 110kg aan kleine schijfjes kun je idd niet kwijt op een curl stang, heb zelf een tijdje zo thuis getrained, bij 90kg zat m'n stang vo:p

wat? je bent zwaar in de zak gezet; voor 2 schijven van 20 k zou ik maar 40 euro dokken.

70 euro voor 40kg gewicht:roflol:

Zo de kk! Ik kan 't verdomme ook nergens in de buurt halen:(. Waar fixen jullie je gewichten dan?

laat je niet oplichte bro hahaha

je ken geloof ik ook bij perry sport kopen, weet niet wat de kwaliteit is maar zal wel ok zijn. en is iig geen 70 euro

Een deel van een loods zou wel ideaal zijn!
Gewicht van de baar gewoon mee tellen, is ook gewicht.

Anders zoek ik wel een ijzerhandel op; hebben ze ook genoeg aan gewicht liggen; een beetje creativiteit spaart een hoop geld.:)

Das wel slim ja. Maruh ik weet niet waar jullie zo goedkoop aan die shit komen, iig is 't fokking duur waar ik 't tegen kom in de virtuele wereld.

Van die 70,- is wel 30,- verzendkosten trouwuhs...

Laatst bewerkt:
We gaan niet lopen spammen in mijn log hé.;)

Gesprek tussen pa en luuc:

Luuc loopt de trap af op weg naar het kantoor van z'n vader, hij vraagt:
"Pa, die loods die volgend jaar wordt gebouwt hé?"
Pa:"Ja zoon, wat is daarmee?"
Luuc:"Is daar tovallig nog een plekje over?"
Pa:"Er kan nog wel wat bij ja, hoezo?"
Luuc:"Nou, omdat jullie niet willen hebben dat ik boven in m'n kamer train vanwege al de attributen, dacht ik misschien wel in de loods te kunnen trainen..." ... *kleine-lieve-puppie-blik*
Pa denkt, denkt nog eens en zegt:"ja; die onzin van jou kan er waarschijnlijk wel bij ja."
Luuc:"Dank u vader!"

Dus; volgend jaar m'n eigen 'gym' in m'n achtertuin! :banana:

pa:" is niets zoon. Ga naar je kamer en doe maar al je broekie af."
luuc: *kleine-lieve-puppi-blik* "ok papa"

succes met je log :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven