Fitness Seller

M powerr's logje. Let the games begin.

sterke inclines. maar je deads vallen dan wel weer tegen

Master training, beuner! Erg netjes. Ik ben onder de indruk van je MP, en je inclines gaan ooke rgens heen. De reden waarom het mislukt is dat je te grote stappen maakt, doe liever: 22, 24, 26, 28 capiche? ;) 9 out of 10 hardcoreness

• Topic Starter Topic Starter
sterke inclines. maar je deads vallen dan wel weer tegen

Klopt, volgens mij ben ik daar koning fail in. Overigens zaten er nog wel wat meer reps in, maar ik volg deze reps even 10-8-8-6-4.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Master training, beuner! Erg netjes. Ik ben onder de indruk van je MP, en je inclines gaan ooke rgens heen. De reden waarom het mislukt is dat je te grote stappen maakt, doe liever: 22, 24, 26, 28 capiche? ;) 9 out of 10 hardcoreness

Dankeschon mein deutsche bruder!
Zal er de volgende keer op letten.:)

Laatst bewerkt:
Net op de weegschaal gestaan, 86.9:D...

Morgen weer trainen, fijne dag beeschten.

nou nou fikse MP's als ik het vergelijk met de rest! goed bezig hoor - die DL moet wel echt omhoog heh ;)

Sven wordt een monstahh, yeah buddy! :cool:

hahaha

Sjee, je ziet er ineens een stuk jonger uit, naar de kapper geweest? Whahahaha

:hahaha:

Er is getraind deze ochtend, ben wat hoger in de reps gaan zitten dus vond het niet de moeite waard het te posten. Had een wicked pomp in m'n spiertjes, is weer wat anders dan de gebruikelijke routine.:D

Je weet tog! Lekker pompen!

Training Dinsdag 27-10-09.

Legpress> Zo dit voelde ergggggg licht.
3x15x114.

Seated shoulder press> EPIC.
1x12x12.(warm-up).
1x8x20.
1x8x24. (Easy???)
1x6x26.PR:D

Ik had een instructeur als spotter, wat een t*ring debiel. Toen ik me 7e rep wilde maken, sloeg me arm een beetje naar achter naar zijn kant toe. Hij kijkt ernaar en doet niets? Ik voelde me hele schouder kraken etc. Heb deze meneer daar even lekker op aangesproken, wat een beunhaas.

Seated cable row>Nice.
1x12x50.
1x10x60.
1x6x70.
1x5x75.:D

Dumbbell flys> Netjes hoor.
1x12x12.
1x12x14.
1x10x16.
1x8x18.

Dumbbell curl(seated)> Mega strict, dikke pomp.
2x12x10.
1x12x12.

Dippen> Lekker.
3x10xbw.

Seated calf raises> Wederom goed.:D
1x15x50.
1x15x60.(geen rust tussen set 1 en 2)
2x10x75.:)

Wat buikwerk.

Commentaar:
Echt een zieke training, voelde allemaal super licht. Dikste pomp ooit.:D Ook vandaag van meerdere mensen te horen gekregen dat ik erg groot werd.:D

Fijne avond.:)

Verdomme, begin nu een beetje last van me schouder te krijgen. Hopelijk heeft die k*ttekop niet me schouder verdoet!!!:mad:

Terug
Naar boven