- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had het bij powerliften gezetHeb bij het onderdeel 'strongman' nog iets toegevoegd omtrent een begrip waar veel misvattingen over zijn, namelijk de 'Westside Barbell Training'

@kiki:
"Dit resulteert uiteindelijk in een omzetting naar meer FTX-vezels"
Bedoel je niet groei van vezels ipv. meer vezels aanmaken? Of bedoel je dat je meer vezels gaat gebruiken?
Voor de rest wel mooi stukje.![]()

Ja, ik heb nog wel wat op/aanmerkingen en dingen die er bij kunnen/moeten. Zal ze eens bij elkaar zetten allemaal.

@ Kiki: Weer een heel goede post. Je hebt niet voor niks al een staaf met maar zo weinig posts.
Karma voor jou.
Heb echt zin om te knallen in 2007, maar dat is even offtopic
Ik wil niks afdoen het stukje over strongman hoor maar hoe kom je dr bij dat sterkstemannen zoals jij het op schrijft:" zelden de aparte onderdelen trainen"? Dat is onjuist in mijn optiek. Ook word er zelden gelopen met atlas stones maar worden ze geladen.
En ik vind het stukje tekst over een of andere amateur wedstrijd ongepast in Nederland zijn dr alleen maar amateurs en 1 prof en dat is Jarno! Dus alle wedstrijden zijn dus maar een of andere amateur wedstrijd.
Aan hoeveel van die "amateur wedstrijdjes" heb jij al meegedaan? En hoeveel jaar ervaring heb je in de "sport"?
Ik wil je helemaal niet afzeiken hoor en het is misschien best een goed stukje en ik zeg niet dat ik het beter kan maar volgens mij is het allemaal theorie en bijna geen praktijk ervaring.
Ik zeg ook niet dat iemand met geen praktijk ervaring niks ergens van af kan weten want ik weet ook dat dat niet zo is, maar om ergens een stukje over te schrijven en dan vooral over strongman is enige ervaring wel vereist denk ik!