AndroidHealthClinic

Maarten's log :D

Is Maarten gestopt met eten/trainen/loggen?????

Misschien laat ie ons bewust in spanning en komt er morgen (na de weging) een superpost. Ja, ja, ik ben positief gestemd vandaag!
Dan zie ik het zaterdagnacht/zondagochtend wel, aangezien ik morgen in de Efteling zit, en naderhand een feestje heb!

• Topic Starter Topic Starter
Heey iedereen!!
Ja sorry dat ik zo weinig post, maar ik heb het echt druk met school....

Ik heb heel slecht nieuws en ik weet echt niet wat ik moet doen...
Ik ben 400g afgevallen, maar mijn vetpercentage is van 11,2% naar 13,5% gestegen!!
Ik ben dus in een maand tijd 1kg VET bijgekomen en mss zelfs nog wat VVM verloren!!!
Hoe kan dit?
Wat doe ik verkeerd?
Ik zie hier echt enorm vanaf en moet me inhouden om niet terug op dieet te gaan om mijn vetpercentage omlaag te brengen....
Wat moet ik doen?

Heey iedereen!!

Ik ben 400g afgevallen, maar mijn vetpercentage is van 11,2% naar 13,5% gestegen!!
Ik ben dus in een maand tijd 1kg VET bijgekomen en mss zelfs nog wat VVM verloren!!!
Hoe kan dit?
Wat doe ik verkeerd?
Ik zie hier echt enorm vanaf en moet me inhouden om niet terug op dieet te gaan om mijn vetpercentage omlaag te brengen....
Wat moet ik doen?

Eten en trainen?

Ik doe niet anders...

Beste Maarten..is je vetpercentage gemeten door een huidplooimeter op hetzelfde moment van de dag, door dezelfde persoon?

Als je het van weegschalen hebt dan klopt het totaal niet..

Zie je zelf progressie in de spiegel? Gewicht zegt niet altijd alles!

Heey iedereen!!

Hoe kan dit?
Wat doe ik verkeerd?
Wat moet ik doen?

Je eet te weinig om moet veel meer eten....

Tja knul, ik heb al een poosje geen post gezien van je voeding, volgens mij at je wel gezond dus het zal allemaal wel meevallen.
Als het geen professionele meting is hecht ik ook totaal geen waarde aan die meting..

Het is gemeten op zo'n weegschaal met van die dingen die je moet vastnemen en die zo een soort elektrisch signaal door je lichaam sturen...

Het is gemeten op zo'n weegschaal met van die dingen die je moet vastnemen en die zo een soort elektrisch signaal door je lichaam sturen...

WAARDELOOS. Onbetrouwbare meting.

Wat hier al vaker wordt gezegd: we hebben geen zicht op je voeding en training. Als dit echt zo belangrijk is dan MAAK je tijd. Ga wat minder cardio doen - heb jij niet nodig. Je bent GRUWELIJK te licht, doe daar eens wat aan.
Ook jij zou het eerste hoofdstuk moeten lezen van Burn the Fat, Feed the Muscle: gaat over doelen stellen. In de intro staat waarom dieten niet werken, waarschijnlijk ga je jezelf daar ook in herkennen. Meer info over het boek vind je ook op DBB.

Is idd geen betrouwbare meting. Trouwens: gezien je foto's in dit log moet je de laatste weken wel enorm zijn aangekomen in vet om nu op 13,5% te staan. Maak een goed voedingsschema, ga dat ook volgen en daarbij flink met gewichten aan het werk.

Je bent op zoek naar de verkeerde bevestiging. In dit log staan enorm veel goede adviezen voor je. Ga ermee aan de slag en stel de juiste prioriteiten. Natuurlijk ben je druk met school maar met een beetje plannen moet het je lukken om goed te eten en voldoende te trainen.

Als ik op zon ding sta ben ik de ene dag 17 en de andere dag 13 en dan weer 10, vage shizzle, die electronische meters..

Als ik op zon ding sta ben ik de ene dag 17 en de andere dag 13 en dan weer 10, vage shizzle, die electronische meters..

Echt waar?
Ah dat stelt me al voor een deel gerust...

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

En ik weet het, ik moet me herpakken en vanaf morgen begin ik er weer trouw aan...
Sorry...

Niet zoveel paniek zaaien he, is helemaal niet nodig, je eet gewoon gezond volgens mij en niet al teveel dusssssssss!

Ga potverdomme meer eten en vecht tegen die gedachtes dat je denkt dik te worden....
En blijf van die vet% meet-dingen af!
Electronisch = onzin!

Als je bevestiging wilt of je het wel of niet goed doet moet je ons meer informatie geven dan alleen je gewicht en vetpercentage - ELKE dag dus wat je eet en wat je aan sport hebt gedaan. Houd dat eerst eens een tijdje vol: augustus was blijkbaar niet voldoende...

Terug
Naar boven