Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Puur voor het muggenziften: welke kleuren zalm ken je nog meer?
Is geen muggeziften maar blijkbaar wist je niet dat er ook rode zalm is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Puur voor het muggenziften: welke kleuren zalm ken je nog meer?

Niet weten, of per ongeluk vergetenIs geen muggeziften maar blijkbaar wist je niet dat er ook rode zalm is![]()

Het lijkt er op...
Die jongen gaat niks bereiken zo - na een maandje denken dat je het wel 'kan'.
Dan zie ik het zaterdagnacht/zondagochtend wel, aangezien ik morgen in de Efteling zit, en naderhand een feestje heb!Misschien laat ie ons bewust in spanning en komt er morgen (na de weging) een superpost. Ja, ja, ik ben positief gestemd vandaag!
Heey iedereen!!
Ja sorry dat ik zo weinig post, maar ik heb het echt druk met school....
Ik heb heel slecht nieuws en ik weet echt niet wat ik moet doen...
Ik ben 400g afgevallen, maar mijn vetpercentage is van 11,2% naar 13,5% gestegen!!
Ik ben dus in een maand tijd 1kg VET bijgekomen en mss zelfs nog wat VVM verloren!!!
Hoe kan dit?
Wat doe ik verkeerd?
Ik zie hier echt enorm vanaf en moet me inhouden om niet terug op dieet te gaan om mijn vetpercentage omlaag te brengen....
Wat moet ik doen?
Heey iedereen!!
Ja sorry dat ik zo weinig post, maar ik heb het echt druk met school....
Ik heb heel slecht nieuws en ik weet echt niet wat ik moet doen...
Ik ben 400g afgevallen, maar mijn vetpercentage is van 11,2% naar 13,5% gestegen!!
Ik ben dus in een maand tijd 1kg VET bijgekomen en mss zelfs nog wat VVM verloren!!!
Hoe kan dit?
Wat doe ik verkeerd?
Ik zie hier echt enorm vanaf en moet me inhouden om niet terug op dieet te gaan om mijn vetpercentage omlaag te brengen....
Wat moet ik doen?
Het is gemeten op zo'n weegschaal met van die dingen die je moet vastnemen en die zo een soort elektrisch signaal door je lichaam sturen...
Als ik op zon ding sta ben ik de ene dag 17 en de andere dag 13 en dan weer 10, vage shizzle, die electronische meters..
Niet zoveel paniek zaaien he, is helemaal niet nodig, je eet gewoon gezond volgens mij en niet al teveel dusssssssss!
Ga potverdomme meer eten en vecht tegen die gedachtes dat je denkt dik te worden....

En blijf van die vet% meet-dingen af!Ga potverdomme meer eten en vecht tegen die gedachtes dat je denkt dik te worden....