XXL Nutrition

MADNESS 90 days CUT-cycling met foto's!

Mooi droog aan het worden.
Schouders en armen zijn top!

• Topic Starter Topic Starter
wat heb jij een brede middel joh, niet normaal.
Teveel sideraises ^^ Haha komt wel goed.

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 12:26 ----------

Mooi droog aan het worden.
Schouders en armen zijn top!
Thanks man nog 6 weken to go!

-Heb vandaag dexaprine bestelend puur en alleen voor het hongergevoel en iet wat meer energie. Waarschijnlijk zal ik er weinig van merken qua energie, ben totaal niet cafeïne gevoelig. Maar hopelijk zal het me honger zo nu en dan wat beter stillen :)

Nu LEGDAY :D

Breed middel idd, wel een stuk droger al!

Vandaag nuchter gewogen: 79!

REFEED DAY: Om 4 uur trainen. Half 6: 200g rijst dessert naar binnen werken met een half litertje arla lactose vrije melk en schepje cacoa poeder of choco protein. Dan om 8 uur unlimited sushi vreten, daarna nog 200g volkoren pasta naar binnen werken met wat bonen her en der. Voor het slapen gaan nog wat havermout. Kan niet wachten!

Laatst bewerkt:
Check carb maaltijd 1 ging er verbluffend goed in

image.jpg

abbootje! Maar hoe refeed je precies man? Ik lees unlimited sushi, dus maw. gewoon erop los eten, of toch een bepaalde grens aan kcal?

abbootje! Maar hoe refeed je precies man? Ik lees unlimited sushi, dus maw. gewoon erop los eten, of toch een bepaalde grens aan kcal?
Hey, ja ik heb een andere topic geopend over mijn refeed schema, ik zal hem je doorsturen later hierop. Ik eet 3600 kcals ongeveer waarbij ik de carbs na het trainen eet voornamelijk. Ik begin met hoge gi waardens carbs gevolgd door lage gi waardens carbs. Ik junk zeker niet maar heb een strict refeedschema. Gister weliswaar unlimited sushi maar dat is juist goed die witte rijst en wat vis. Verder eet ik geen sacharose en fructose op 1 appel na. Verder beperk ik de vetten, mn vetten komen alleen uit de carb producten dus erg laag in vetten minder dan 10%.

Conclusie: ik hanteer een strict refeed schema en eet daarbij 500kcals boven onderhoud. Rond de 3600-3800

Hier nogmaals het refeed schema, iets wat aangepast ten opzichte van de vorige.

Bijlagen

Verder zal ik vanaf maandag nog maar 1 carb maaltijd hanteren, dit zal verschillen per dag. OP KT dagen eet ik mijn carb maaltijd na de training, heb ik een cardio dag eet ik mijn carb maaltijd bij het ontbijt. Dan zal ik op circa 2200kcals per dag zitten. 5 Weeks out, begin juni klaar met cutten of eerder mocht het gewenste resultaat er al zijn.

Vandaag nuchter gewogen: 78.7 kg
VP: circa 9%

Maandag 6 mei gaat mijn laatste maand in. Ik zou een weekje op onderhoud kunnen gaan pauzeren en dan daarna de laatste maand gaan inlassen of doorgaan.

Verdere plan van aanpak: Ik ga carb cyclen: low-low-low-high en verder zal ik een sessie HiIT toevoegen naast de KT.

REFEEEEEEEEEEEEEED DAY

Coole log man! Goede dedication. Carb maaltijd niet liever voor je training nemen? Nog steeds geen farburners/energisers?

Coole log man! Goede dedication. Carb maaltijd niet liever voor je training nemen? Nog steeds geen farburners/energisers?
Thanks man!

Carb maaltijd neem ik wanneer ik die het meest nodig heb. Dit is voornamelijk na mijn KT voor herstel en in de ochtend op een cardio dag, na mijn cardio sessie neem ik een whey shake om de vetverbranding door te laten gaan ipv een carb maaltijd wat ik bij de KT dag niet neem.

-15min voor mijn training neem ik koffie en 1 stuk fruit, tenzij ik mijn fatburner heb gebruikt in de ochtend.

Ik heb dexaprine als fatburner, maar ik gebruik hem af en toe. Zeker niet dagelijks. Zal de laatste maand wel anders worden denk ik :p

Ik moet toch echt zeggen: ode aan stevia dat maakt mijn rijstepap vele malen lekkerder!

Vanaf maandag gaan we over op: Carb-Cyclen!

MA: no carb (Cardio + buik)
DI: Medium carb (borst + bicep)
Wo: High carb (Benen + deadlift)
Do: No carb (cardio + buik)
Vr: High carb (Rug + Tricep + Voetbal)
Za: Medium carb (Schouders + traps)
Zo: No carb (Voetbal)

Ik denk dat mij dit ook vele malen betere gaat bevallen dan ketogenic dieet en dan met 1 zieke refeed. Door die refeed ben ik vandaag echt moe en dat had ik vorige week ook. Teveel carbs for my body in zo een korte periode van etensmomenten/tijd.

HIIT blijft nog even achterwegen net als op nuchtere maag hardlopen.

Ik zal mijn 3 carb cycling schema's ook toevoegen

*Uiteraard weer heel strict en goed over ingelezen.

Bijlagen

Ben benieuwd man, ziet er wel top uit.

Nog wat foto's en fooood!

image.jpg

Eten too much too handle

image.jpg

Aders

image.jpg