AndroidHealthClinic

Malay Tiger, troep of echt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GroundZero

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
115kg
Vetpercentage
19%
Hi,

ik wil na 2 kuren van Mutant Gear eigenlijk eens wat anders proberen omdat het bij mij persoonlijk niet 100% aanslaat, even kort door de bocht. Iedereen reageert anders op elk merk dus ik wou Malay Tiger proberen. Echter lees en hoor ik van de ene persoon dat het spul super geweldig is, en de ander zegt dat het de grootste fake rotzooi is die er te koop is.

Ik wil de volgende twee injectables kopen:

t-400.jpg trenol.jpg

Hebben jullie toevallig ervaring met dit merk de laatste tijd? dus geen 2 of 3 jaar geleden maar recentelijk? Ik had Boldenone, Trenbolone E en Testosteron E van Mutant Gear. Het werkte, maar ondanks een goed eet en slaap patroon en training heb ik niet het gevoel dat ik het maximale er uit heb kunnen halen omdat de gear gewoon zwaar onder gedoseerd was.

Ik hoop dat iemand van jullie ervaring heeft met MT en het liefst een van deze twee injectables, en dat je mij wat meer kan vertellen over jouw ervaring(en) met dit product.

Als oral wil ik het volgende nog erbij nemen: Oxcyndrol.

Greets

t-400.jpg

trenol.jpg

Idd had ik laatst met MG en nu ik zit op IG merk ik nog steeds niet veel.. Denk dat ik ug AAS opgeef en alleen maar hg AAS ga proberen (wss om erachter te komen dat het allemaal fake is) :fire:.

ig werkt zeker wel goed hoor niks mis mee, vele in mijn omgeving gaan er best goed op, ik denk dat jij iets verkeerd doet, eet je wel genoeg?

Of je doet wat anders verkeerd, train je wel?
Ik train, ben wat droger geworden maar denk vooral door overdreven diëten en veel meer cardio.

ig werkt zeker wel goed hoor niks mis mee, vele in mijn omgeving gaan er best goed op, ik denk dat jij iets verkeerd doet, eet je wel genoeg?
ik eet iets boven BMR om te cutten, denk dat ik gewoon weinig geduld he (mg was wel echt bunk)

Het is wel erg klote dat we geen merken kunnen bespreken. Op buitelandse forums mag dat wel... Zo verspillen wij ons geld steeds aan ondergedoseerde spullen. Pf

Als je tussen de regels doorleest kun je er echt wel achterkomen welke merken je moet mijden en welke merken je het beste zou kunnen kopen. Daarnaast kun je ook gewoon buffe gasten in je gym aanspreken of op dbb aanspreken. Ze zijn niet buff geworden door een vial slaolie.

Pun, buffe makker van me... :D

:roflol: god***domme

Ik ben ook buff dus mail me haha

Red10 je moet ook goed eten erop ig is echt prima merk. Hoor er in mij omgeving niks van

En stel die buffe gast zit op merk A, maar merk B kan hij spotgoedkoop inkopen (omdat rommel ofc)

Gaat die buffe gast je dan A aanraden? Of B om zn zakjes te vullen? Lijkt me niet dat hij een moer geeft om jouw spiermassa?;-)

En stel die buffe gast zit op merk A, maar merk B kan hij spotgoedkoop inkopen (omdat rommel ofc)

Gaat die buffe gast je dan A aanraden? Of B om zn zakjes te vullen? Lijkt me niet dat hij een moer geeft om jouw spiermassa?;-)

Haha jij gaat wel heel erg uit van het slechtste in de mens :D

Als je zelf niet kan bedenken en concluderen via de info op internet of merken goed of discutabel of bagger zijn dan mis je al bepaalde verbindingen in je hersenpan,

Als je kuurt en niet gaind of andere vorm van verbetering van je lichaam niet, doe je wat verkeerd, voedig, trainen, basis? Waar zijn tegenwoordig de jongens die eerst een basis hebben van een paar jaar en hun lichaam al kennen en dan pas de stap nemen AAS te gebruiken ter ondersteuning?

Iedereen begint met een kuur bestellen daarna gaan ze eens kijken hoe een fitnessapparaat eruit ziet, daarna komt pas een keer een verdieping in de sport en wat er allemaal voor nodig is.

Ik train vanaf mn 15e ben nu 33

Ervaring met AAS vanaf mn 19e

Heb nederlands kampioenschappen gestaan werd tweede daar, op 1 deca rn 3 primotjes per week, nu beweren mensen minimaal 1000 primo en 600 deca. En shitload aan test nodig te hebben? Nee de gear zou slechter zijn, mn reet! De meeste denken hard te trainen maar trainen gewoon als een fitnessgay

Als je tussen de regels doorleest kun je er echt wel achterkomen welke merken je moet mijden en welke merken je het beste zou kunnen kopen. Daarnaast kun je ook gewoon buffe gasten in je gym aanspreken of op dbb aanspreken. Ze zijn niet buff geworden door een vial slaolie.

Die "buffe" gasten gebruiken zelf het dure spul en claimen bij hoog en laag dat ze "een rommel" merk aan het gebruiken zijn, dit als bedoelding
om hun fake shizzle aan jou te verkopen...

als je niet aankomt doe je gewoon iets fout .. fake gear of niet.

Ik hoop dat alles nep is, dan gain ik zonder AAS en ben ik de grootste talent die er is;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven