MuscleMeat

Malay Tiger, troep of echt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GroundZero

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
115kg
Vetpercentage
19%
Hi,

ik wil na 2 kuren van Mutant Gear eigenlijk eens wat anders proberen omdat het bij mij persoonlijk niet 100% aanslaat, even kort door de bocht. Iedereen reageert anders op elk merk dus ik wou Malay Tiger proberen. Echter lees en hoor ik van de ene persoon dat het spul super geweldig is, en de ander zegt dat het de grootste fake rotzooi is die er te koop is.

Ik wil de volgende twee injectables kopen:

t-400.jpg trenol.jpg

Hebben jullie toevallig ervaring met dit merk de laatste tijd? dus geen 2 of 3 jaar geleden maar recentelijk? Ik had Boldenone, Trenbolone E en Testosteron E van Mutant Gear. Het werkte, maar ondanks een goed eet en slaap patroon en training heb ik niet het gevoel dat ik het maximale er uit heb kunnen halen omdat de gear gewoon zwaar onder gedoseerd was.

Ik hoop dat iemand van jullie ervaring heeft met MT en het liefst een van deze twee injectables, en dat je mij wat meer kan vertellen over jouw ervaring(en) met dit product.

Als oral wil ik het volgende nog erbij nemen: Oxcyndrol.

Greets

t-400.jpg

trenol.jpg

Ik zit nu zelf op ig, en heb er verder geen belangen bij maar ik kan je wel vertellen dat mijn gains gewoon rustig komen.
Ben nu bezig in de 3e week,
400test e5d
40mg dianabol elke 6u een
2x500iu hcg
En proviron van bayer slik ik aangezien ik beetje gyno gevoelig ben helaas..
Ben tot nu doe 3,5kg aangekomen, zal wel beetje extra vocht bij zitten door de diana maar het valt mee ga zelf goed op deze test en diana, alleen de tablets brokkelen soms uitelkaar. Gelukkig kan ik ertegen was bij baltic ook een beetje zo

Ik kan jullie vanaf volgende week ook ervaring over tren vertellen want daar begint vriend van mij mee met A

:roflol:

Want wat op internet staat is always the truth man, regardless of all the variables that come in to place :o

:roflol:

Want wat op internet staat is always the truth man, regardless of all the variables that come in to place :o
nee, maar als je internet kuurlogs en omschrijvingen van aas doorleest krijg je toch een bepaald beeld erbij. denk dat velen overdrijven/ maybe placebo, merk dat ik zelf veel nuchterder ben qua dat.

ga ik ook zeker doen, vind aas helemaal niks voor mij. tis mij in verhouding niet waard wat ik ermee gain, daarnaast zit ik nog niet aan mijn natuurlijke limiet dus zal zeker doorgaan met natty trainen.

nee, maar als je internet kuurlogs en omschrijvingen van aas doorleest krijg je toch een bepaald beeld erbij. denk dat velen overdrijven/ maybe placebo, merk dat ik zelf veel nuchterder ben qua dat.

ga ik ook zeker doen, vind aas helemaal niks voor mij. tis mij in verhouding niet waard wat ik ermee gain, daarnaast zit ik nog niet aan mijn natuurlijke limiet dus zal zeker doorgaan met natty trainen.

Er zijn nog zoveel variabelen die meespelen.. Denk aan je voeding, training en vooral genetics. Je kunt jezelf niet vergelijken met anderen op die manier. Wat je zelf al aangeeft, je hebt een hele nuchtere mindset.

En wat denken jullie allemaal tegenwoordig na een kuur meteen hulk?
Je genen spelen de grootste rol en als je niet opblaast van een bepaalde dosering ben je gewoon slecht bezig.

Genen zitten in de vial/ampu's.

Ga maar eens 6/7 vaste maaltijden eten dan groei je wel ;)

dus zijn het nu m'n genen of ben ik gewoon slecht bezig?
Denk dat je op gebied van voeding gewoon tekort schiet. Je hebt nu al 3 merken ofzo geprobeerd. Je moet dan al heel grote pechvogel zijn dat alles underdosed is.

Verder heb ik van ig nog geen negatieve dingen gelezen dus je zou er op moeten groeien als je goed eet.

Hoelang train je al en hoeveel ben ben je aangekomen? Droger geworden naturel?

Ga maar eens 6/7 vaste maaltijden eten dan groei je wel ;)
Deed ik in de bulk, ongeveer 2600 calorieen per dag.

Denk dat je op gebied van voeding gewoon tekort schiet. Je hebt nu al 3 merken ofzo geprobeerd. Je moet dan al heel grote pechvogel zijn dat alles underdosed is.

Verder heb ik van ig nog geen negatieve dingen gelezen dus je zou er op moeten groeien als je goed eet.
Ik denk het ook ja, heb hier alle informatie qua voeding geabsorbeerd als een spons. Helaas heb ik nu ook een vierkant fysiek.
Moet zeggen dat ik meer merk van de ig dan van mt ;)

Iedereen die jankt over slechte genen zet gewoon te weinig :s
Ik ben niet degene die mijn genen de schuld geeft, heb een paar pics gepost van mijn results na de kuur en werd geflamed om mijn body. :fire:

Hoelang train je al en hoeveel ben ben je aangekomen? Droger geworden naturel?
ik train sinds een jaar of drie serieus gefocust, maar heb vanaf mijn tienerjaren altijd fitness gedaan, 1 x half jaartje gestopt ivm stage buitenland.
Woog vorig jaar op mijn "leanest" 69kg met ongeveer 14-13% bf. Weeg nu 83kg met ongeveer 14-15% bf. Blijf gewoon zacht en puffy al kom ik aan en.of wordt ik iets droger. Daardoor oogt mijn fysiek not impressive qua massa noch droogheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven