MuscleMeat

Nieuws Man en vrouw uit Waalre mishandeld en verkracht door Roemenen

Bezoekers in dit topic

Nee, denk het niet.
 
Bedoelen ze niet Romeinen?
De Italiaanse politie heeft inmiddels twee Roemeense schaapherders van 20 en 32 jaar aangehouden voor de gewelddadige roofoverval. De Roemenen, van wie de jongste illegaal in Italië verblijft, wonen in een caravan vlakbij de verlaten boerderij.

Ik denk van niet. Een Romein die illegaal in Italië verblijft zou wel een hele straffe zijn.
 
Ach ja...
We zullen maar niets luidop zeggen, want hohooo, dan ben je een racist!

(iedereen denkt er zo over, alleen durven weinigen het zeggen)
:)
 
Wat doen twee Roemeense herders daar. Ik vind het een beetje verdacht hoor!
 
Wat doen twee Roemeense herders daar. Ik vind het een beetje verdacht hoor!

Alleen de jongste verblijft illegaal in Italië. Wss is de oudste er legaal en is hij herder. Hij zal de jongere onder zijn hoede genomen hebben.
 
Ach ja...
We zullen maar niets luidop zeggen, want hohooo, dan ben je een racist!

(iedereen denkt er zo over, alleen durven weinigen het zeggen)
:)
Ik heb er geen probleem mee als je je mening geeft maar ik zie geen toegevoegde waarde in dingen als vrij racistische dingen als 'het komt door de multiculturele samenleving'. Dat soort belachelijke dingen uitkramen is pure discriminatie omdat je dan eigenlijk zegt dat jouw 'eigen volk' zoiets niet doet maar die kankermarrokanen natuurlijk wel.


:(
 
Ik heb er geen probleem mee als je je mening geeft maar ik zie geen toegevoegde waarde in dingen als 'het komt door de multiculturele samenleving'. :o

Tuurlijk komt het daardoor....

Anders was een moord of verkrachting er niet geweest op die plek omdat de dader niet aanwezig was.

De waarheid kan soms hard zijn voor sommige mensen maar opmerkingen als iemand vergelijken met hitler zie ik ook geen toegevoegde waarde van in.

Dat mijn volk het niet deed heb ik niet gezegd, ik heb juist gezegd dat dat ook kon, je moet lezen.
 
nvm, las de laatste edit niet.
 
nvm, las de laatste edit niet.

Zoals ik net als zei, als je mijn posts goed leest.....

Ik zei dat een nederlander dit ook had kunnen doen, maar als er een multiculturele samenleving niet was geweest was het stukken minder geweest.

Hoe minder misdaden hoe gunstiger.
 
Zoals ik net als zei, als je mijn posts goed leest.....

Ik zei dat een nederlander dit ook had kunnen doen, maar als er een multiculturele samenleving niet was geweest was het stukken minder geweest.

Hoe minder misdaden hoe gunstiger.
Dat was nou net de edit die ik had gemist.:D

Volgens mij komt het omdat er meer mensen zijn 'bijgekomen' en maakt het niet veel uit of ze nou uit Polen, Turkije of Belgie komen. Dat 'buitenlandse' mensen meer gemelde/uitgelichte misdaden plegen komt eerder omdat ze vaak 'minder' bedeeld zijn qua welvaart en door mensen die heel graag stereotypen overal in zien zoals de marrokaan die een fiets steelt, de poolse bouwvakker.
Ze doen gewoon wat wij(ik reken mijzelf hier niet toe, dankjewel) van ze verlangen. Wij willen graag dat bewezen word dat ons volk beter is, nooit steelt en vooral geen 'domme' baan heeft als bouwvakker.

;)
 
k*tkoters afmaken!
 
Ach ja...
We zullen maar niets luidop zeggen, want hohooo, dan ben je een racist!

(iedereen denkt er zo over, alleen durven weinigen het zeggen)
:)

+1

want dan wordt jij er weer op aan gekeken dat je ze geen kans geeft.
terwijl al die buitenlanders het verpesten voor hun eigen.
 
Je gaat toch ook niet op een verlaten veldje, helemaal alleen je tentje opzetten? Zoek dan een camping of iets dergelijks op.
 
:roflol: Tsjah als wij een stel germanen zijn?
 
Je gaat toch ook niet op een verlaten veldje, helemaal alleen je tentje opzetten? Zoek dan een camping of iets dergelijks op.

Klopt mijn gedachte, bij een verlaten huis helemaal in de middel of nowhere!
Neemt niet weg dat het gewoon achtelijk is wat ze geflikt hebben
 
Je gaat toch ook niet op een verlaten veldje, helemaal alleen je tentje opzetten? Zoek dan een camping of iets dergelijks op.

+1. Dan ben je idd goed dom en vraag je in feite om problemen. Neemt niet weg dat het natuurlijk een trieste zaak blijft.
 
De Roemenen die in Italie zitten, zijn er enkel om te roven en te verkrachten.Het is er echt een gigantisch probleem, gelukkig doet de regering er nu eindelijk iets aan. En dat gaat niet op een milde wijze.
 
Klopt mijn gedachte, bij een verlaten huis helemaal in de middel of nowhere!
Neemt niet weg dat het gewoon achtelijk is wat ze geflikt hebben

Normaal is dat vrij veilig in omgeving van Roma.
 
De Roemenen die in Italie zitten, zijn er enkel om te roven en te verkrachten.Het is er echt een gigantisch probleem, gelukkig doet de regering er nu eindelijk iets aan. En dat gaat niet op een milde wijze.

Indd, zo'n 500.000 roemenen binnen een jaar naar italie sinds ze bij de unie zitten is niet weinig ofzo.

Wat enorme problemen heeft veroorzaakt.

Maar ze worden wel uitgezet bij problemen, moet je hier eens met zo'n voorstel komen dan word je voor adolffan uitgemaakt.
 
Indd, zo'n 500.000 roemenen binnen een jaar naar italie sinds ze bij de unie zitten is niet weinig ofzo.

Wat enorme problemen heeft veroorzaakt.

Maar ze worden wel uitgezet bij problemen, moet je hier eens met zo'n voorstel komen dan word je voor adolffan uitgemaakt.


Adolffan, dat zullen alleen kortzichtige mensen beweren. Eerder Arnoldfan ;)

Van mij mag zeker wel de wet ingevoerd worden, dat wanneer dit soort vergelijkbare dingen gebeuren gelijk diegene(n) het land worden uitgezet.
 
Back
Naar boven