Fitness Seller

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn

Bezoekers in dit topic

beetje naief als je denkt dat ze alles maar bekend gaan maken enzo...van alles word heel veel achtergehouden zo ook over dit...over wat er allemaal aan vooraf gevallen is zal je nooit weten zo simpel is dat..

Beetje naief, of moet ik zeggen paranoide, dat overal complotten over zijn. Je maakt jezelf gek.
 
er bestaat ook nog zoiets als een doofpot...wat nu bekend word gemaakt is echt nog niet eens de helft van wat er gebeurd is en al bekend is hoor...

zal me niets verbazen als ze al achter hem aanzaten maar dat dat stilgehouden word omdat het dan helemaal voorkomen had moeten worden

En die duizenden omstanders die dat zouden zien natuurlijk brainwashen zodat ze dat vergeten. Stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. :roflol:
 
Momenteel bekijken: 45 (36 leden en 9 gasten) gebruikers dit onderwerp
sniperx, Angelus+, Anoniem, Big T+, bikerbabe, BoTo+, Calyptus, Cr0n0s, cutler, EmileV, Equelsor, gta4jwz, ItaStaLLion67, jaycee, JeffChefke, jeroenfijn, JzN, MastaguyB, Mid, Morphy, Oxgene, Patrick_, Peoples, RaaR MaaR WaaR, robinio, ronnei, ronse, sem1, Shivo, sixkiller, Trona, Ultraman, Vipo, Voorarm, wonko, Zelda

Ongelooflijk. Ik ben er niet ver langs gereden, Bennekom was ik vandaag. En ik ben dus ook langs Apeldoorn gekomen. Zieke filmpjes & foto's, echt ziek.
Levenslang voor die achterlijke klaploper.
 
m1bzr3walrju.jpg
 
eigenlijk miste ik nogwel de explosie na de crash tegen de naald:bang:
 
Je haalt nu een aantal dingen door elkaar. Ik vind het gewoon onnodig dat er schijnbaar veel waarde aan wordt gehecht hoe de koningin/de familie zich nu voelt.

Ik begrijp natuurlijk ook heus wel dat dat voor het nieuws mooi is, zo'n interview.

Alsof een bijstander zich nu beter voelt wetende dat de koningin het ook erg vind.

+1
vind het ook altijd dikke zever. Alsof iemand ene moer geeft om wat dat ingeteeld zooitje denkt van een of andere tragedie.
 
Beetje naief, of moet ik zeggen paranoide, dat overal complotten over zijn. Je maakt jezelf gek.
ik heb niets over een complot...ik zeg alleen dat echt niet alles bekend word gemaakt hoor...


En die duizenden omstanders die dat zouden zien natuurlijk brainwashen zodat ze dat vergeten. Stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. :roflol:
gelukkig zijn die duizenden omstanders gekomen om te kijken naar een zwarte swift?? zover ik weet stonden ze daar om te kijken naar een optocht met koningin en stuff....en gelukkig hebben die duizenden omstanders het allemaal aan zien komen dat die gast aankwam rijden?? dan had je natuurlijk alsnog zoveel slachtoffers...
 
ik heb niets over een complot...ik zeg alleen dat echt niet alles bekend word gemaakt hoor...

Ok en waar baseer je dat op? Wat is het belang ervan dat niet alles bekend gemaakt wordt?
 
Ok en waar baseer je dat op? Wat is het belang ervan dat niet alles bekend gemaakt wordt?
het is natuurlijk heel geschikt om landelijk bekend te maken dat er grove fouten gemaakt worden met de nationale veiligheid...
in deze tijden heb je al heel lang de vraag aan mensen of ze zich veilig voelen dan ga je natuurlijk alle fouten bekend maken waardoor die veiligheid in het geding raakt....dus er is wel groot belang dat grote fouten niet bij iedereen bekend word...
 
reeel blijven dit had je kunnen voorkomen

kruispunt kritiek extra beveiliging, zo moeilijk is het niet ...

je hebt gewoon te maken met een speedy..
 
Het monument de naald :roflol:

Ik weet het. Het is een inhoudloze reactie van me maar er schoot me net iets te binnen waar ik ontzettend om moest lachen :D

Als allochtoon zijnde is koninginnedag sowieso niet zo mijn ding ...en daar komt nog eens bij kijken dat ik net van de gym terug ben en die dus gesloten is :mad:

m1bzr3walrju.jpg
 
gelukkig zijn die duizenden omstanders gekomen om te kijken naar een zwarte swift?? zover ik weet stonden ze daar om te kijken naar een optocht met koningin en stuff....en gelukkig hebben die duizenden omstanders het allemaal aan zien komen dat die gast aankwam rijden?? dan had je natuurlijk alsnog zoveel slachtoffers...

Jij denkt dat het niemand van de duizenden omstanders opvalt als er een auto iets ramt en daarna wordt achtervolgd door de politie? Meestal rij je dan niet heel langzaam en komen er sirenes enzovoort aan te pas. Wat maak jij jezelf belachelijk zeg, ik krijg bijna medelijden met je.
 
Jij denkt dat het niemand van de duizenden omstanders opvalt als er een auto iets ramt en daarna wordt achtervolgd door de politie? Meestal rij je dan niet heel langzaam en komen er sirenes enzovoort aan te pas. Wat maak jij jezelf belachelijk zeg, ik krijg bijna medelijden met je.
lief van je...
 
Ik hoor net dat door heel het land activiteiten geschapt worden en in Amsterdam ingekort, wat een dikke bull, alsof die mensen er wat mee te maken hebben die nu lekker feest willen vieren in Amsterdam, als er in Gaza 100 doden vallen bekommert niemand zich erom.
 
Ik hoor net dat door heel het land activiteiten geschapt worden en in Amsterdam ingekort, wat een dikke bull, alsof die mensen er wat mee te maken hebben die nu lekker feest willen vieren in Amsterdam, als er in Gaza 100 doden vallen bekommert niemand zich erom.
+1... dat het in apeldoorn afgelast is is terecht maar in overige steden is zwaar onnodig
 
+1... dat het in apeldoorn afgelast is is terecht maar in overige steden is zwaar onnodig

Ja, reis je stad en land af om in Amsterdam te komen hoor je dat de boel is afgelast omdat er +100 kilometer verderop een aanslag is gepleegd, beetje vreemd.
 
Ik hoor net dat door heel het land activiteiten geschapt worden en in Amsterdam ingekort, wat een dikke bull, alsof die mensen er wat mee te maken hebben die nu lekker feest willen vieren in Amsterdam, als er in Gaza 100 doden vallen bekommert niemand zich erom.

valt wel mee, in amsterdam bouwen ze nog steeds een feestje
http://www.radio538.nl/livestream.html
 
Typisch antwoord van je animall.
Had ook niet anders van je verwacht eerlijk gezegd. De dianabol vreet je hersencellen op!

Jongen, je hebt wel weer een grote bek, maar reageren op dat PM'tje doe je niet. Kneusje!
 
Back
Naar boven