MuscleMeat

Man vast om mishandeling inbreker

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
De politie heeft een 41-jarige man uit Enschede aangehouden die ervan wordt verdacht een 23-jarige inbreker met een honkbalknuppel te hebben afgetuigd. Hij zit vast op verdenking van mishandeling. Dat heeft de politie gemeld.

De vermeende inbreker, eveneens uit Enschede, moest worden behandeld in het ziekenhuis en werd daarna gearresteerd op verdenking van inbraak. Hij zou hebben geprobeerd de achterdeur van de woning van de 41-jarige verdachte open te breken. De gealarmeerde politie trof de 23-jarige hevig bloedend aan. Hij had diverse hoofdwonden.

ANP

Volgende keer kapot knuppelen en ver weg van je huis dumpen. Werd mij althans altijd als tip gegeven.

Ik weet wel zeker dat in de VS de man met de knuppel vriendelijk bedankt was geweest voor bewezen diensten en verder met rust zou gelaten worden :)

• Topic Starter Topic Starter
Mishandeling gaat bóven andermans spullen wegroven.
Het mishandelen van mensen, al heeft dat tot resultaat geleid dat mensen geen slachtoffer werden van de mishandelde, heeft altijd prioriteit.

Jaja de zachte heelmeester zit links van de Riddertafel...

gewoon 1 harde klap moeten geven uit zelfverdediging.

Ik weet wel zeker dat in de VS de man met de knuppel vriendelijk bedankt was geweest voor bewezen diensten en verder met rust zou gelaten worden :)

Ja in dat zelfde land kun je ongestoord 33 mensen doodschieten op een school.

Mishandeling gaat bóven andermans spullen wegroven.
Het mishandelen van mensen, al heeft dat tot resultaat geleid dat mensen geen slachtoffer werden van de mishandelde, heeft altijd prioriteit.

Jaja de zachte heelmeester zit links van de Riddertafel...
Dus eigenlijk, wat je ook doet, je bent sowieso ****ed:

- je in elkaar laten slaan, de dader komt snel weer vrij en jij hebt er letsels aan over en levenslang angst en slapeloze nachten

- je doet stoer en je staat klaar om hem 'warm' te ontvangen: je wordt zelf dader en de dader wordt slachtoffer

- je roept politie aan de telefoon, je wacht 15 minuten, ze komen te laat, je hebt je verstopt maar je hele huis is leeggeroofd.

Ja in dat zelfde land kun je ongestoord 33 mensen doodschieten op een school.
Hoezo ongestoord, er stond een heel leger aan special forces aan de school in no time, in NL had ie misschien dubbel zoveel mensen afgemaakt ... Maar je hebt gelijk dat het beleid mbt wapens daar ook niet deugd hoor :)

Je mag een arrestatie verrichten met daarbij het gebruikte geweld.

Mijn motor was toen gejat, en ik vroeg aan die agente, als ik em tegenkom. Hoe moet ik em eraf slaan. Want als ik em zie rijden sla ik em eraf! Of ben ik dan de pineut dus zij zei: "Je mag een arrestatie verrichten met daarbij het gebruikte geweld, niemand hier die je dat kwalijk neemt"

Je mag een arrestatie verrichten met daarbij het gebruikte geweld.

Mijn motor was toen gejat, en ik vroeg aan die agente, als ik em tegenkom. Hoe moet ik em eraf slaan. Want als ik em zie rijden sla ik em eraf! Of ben ik dan de pineut dus zij zei: "Je mag een arrestatie verrichten met daarbij het gebruikte geweld, niemand hier die je dat kwalijk neemt"
Tot het gerecht zich ermee gaat bemoeien natuurlijk...:(

Arresteren? Die kerel verdient een medaille...

Gewoon binnen 4sec die gast knuppelen.

Volgende keer, die gast zo ****ed up knock out slaan, en hem dan ergens anders dumpen.
Alsof hij nooit bij jou is geweest, dat ie wakker word van, waar ben ik in hemelsnaam terecht gekomen.
En hoe en waardoor ben ik hier?!?

Dus eigenlijk, wat je ook doet, je bent sowieso ****ed:

- je in elkaar laten slaan, de dader komt snel weer vrij en jij hebt er letsels aan over en levenslang angst en slapeloze nachten

- je doet stoer en je staat klaar om hem 'warm' te ontvangen: je wordt zelf dader en de dader wordt slachtoffer

- je roept politie aan de telefoon, je wacht 15 minuten, ze komen te laat, je hebt je verstopt maar je hele huis is leeggeroofd.

Hoezo ongestoord, er stond een heel leger aan special forces aan de school in no time, in NL had ie misschien dubbel zoveel mensen afgemaakt ... Maar je hebt gelijk dat het beleid mbt wapens daar ook niet deugd hoor :)

Dat had zin :thumbs:

Als je em dan al zo afgetuigt heb ken je em beter vermoorden en ergens dumpen idd. Nog steeds onzin dat je iemand die in jouw huis binnenkomt niet te grazen mag nemen.

Ik zou gewoon die knuppel wegkieperen en zeggen dat ik het niet gedaan heb :).. Zijn woord tegen het jouwe, hij is een inbreker :)

Je moet hem ook niet neerknuppelen. Je moet je magazijn leegpoffen.

in de VS had de inbreker die man aangeklaagd en gelijk gekregen!

Tja wie zou niet hetzelfde doen als ie de kans kreeg, als ik in de nacht of overdag iemand mn slot zie openbreken pak ik ook het liefst een knuppel (maar ik heb geen knuppel) dus een tuinstoeltje ofzo :p

Die regel vind ik toch wel zo belachelijk. Als iemand je huis aan het leegroven is, kan je volgens mij beter vragen of hij soms genoeg tassen heeft om alles mee te nemen, dan heb je tenminste correct gehandeld.

Het beste is nog om hem toe te takelen en hem vervolgens ergens te dumpen inderdaad.

Terug
Naar boven