AndroidHealthClinic

Manboobs😣

Ik doe geen 10 jaar krachttraining, ik heb dit profiel gewoon al een lange tijd haha omdat ik 10 jaar geleden ook al hier om advies vroeg betreft m'n manboobs.
Gewoon lekker trainen en op je voeding letten. Lichaamsverandering is meer dan afvallen.

Weinig. Ik zit gewoon thuis de hele dag. Dus enkel door huis lopen en soms dus 3-5km lopen. Thats it. Ik werkte voorheen in de horeca en liep vaak wel 10km op een dag denk ik. Andere koek. Maar zelfs toen viel ik niet af. Ik draag dit vet echt al heel lang met me mee. Ik zit eraan te denken om bijna elke dag voor het ontbijt 5 km te gaan hardlopen, ook mentaal goed.
Dan start eens met 10.000 stappen. Behalve je NEAT verhogen heeft het ook voordelen voor vertering, insulinegevoeligheid en gezondheid over het algemeen. En wat cardio zou ook niet verkeerd zijn. Als het even lukt hou je liever kcal zo hoog mogelijk. Dat is namelijk de brandstof om goede trainingen neer te kunnen zetten.

• Topic Starter Topic Starter
@ak @Mentat @Bullshark Hier, dit is de goorste foto ooit want ik was toen heel erg verbrand maar dit laat wel heel goed zien wat ik bedoel. Is een vrij oude foto, ik ben nu een stuk meer gespierd (was daar nul gespierd), dus dat is heel positief. Maar het laat wel goed de vet zien die ik weg wil hebben.

Bijlagen

• lichaam.jpeg
    lichaam.jpeg
    107,7 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt:
Iemand die kuurt zou denken dat je gyno hebt.
Al eens je testosteron en oestrogeen laten meten ?

Iemand die kuurt zou denken dat je gyno hebt.
Ja, daar twijfel ik dus ook al heel lang aan. Maar het ziet er toch uit als vet? Ik kan het ook echt helemaal beetpakken met m'n handen, vullen. En ik ben serieus bereid om een operatie aan te gaan. Maar toch vraag ik het me af... want ik heb dus wel 20-22% vetpercentage. Dus ik heb zoiets van... eerst eens kijken hoe het eruit ziet met 10% minder want misschien heb ik gewoon kut genen en gaat vet bij mij vooral naar de borst? Ik was dus in zomer 2022 naar een plastische chirurg gegaan he en die zei dat het geen gyno is... was bij Boerhaave in Amsterdam. Ik was gewoon een dik kind voor m'n groeispurt en toen werd ik lang en was ik super slap, kon geen eens een paar keer opdrukken. Ik voetbalde wel enzo. Dus pas sinds 2 jaar ben ik mijn spieren gaan ontwikkelen.

Laatst bewerkt:
Houd je eens aan een voedingsschema 7 dagen pw en dan consistent voor weke/maanden.
Je ouwhoert van aanpak naar aanpak en 9 maanden verder een echte dbber met zero gains made.
Houd data bij, oa dagwegingen/weekgemiddelde en in jou geval is buikomtrek ook wel interessant. 20/22% bf is gewoon zeer makkelijk om te verlagen, mits je jezelf aan een plan houd. Het hoeft eens niet zwaar te zijn dat je jezelf uithongert.

Houd je eens aan een voedingsschema 7 dagen pw en dan consistent voor weke/maanden.
Je ouwhoert van aanpak naar aanpak en 9 maanden verder een echte dbber met zero gains made.
Houd data bij, oa dagwegingen/weekgemiddelde en in jou geval is buikomtrek ook wel interessant. 20/22% bf is gewoon zeer makkelijk om te verlagen, mits je jezelf aan een plan houd. Het hoeft eens niet zwaar te zijn dat je jezelf uithongert.
Ye, doe ik nu dus al 2.5 maand, consequent, 7 dagen pw. Dus het was vooral even kijken of dat inderdaad een goed plan is en wederom foto om te kijken of het niet toch gyno is. Ik heb wel gains gemaakt hoor, dat is op de foto hierboven niet te zien. Kan ik binnenkort wel posten hier. Maar sowieso qua hoeveel ik til is dat duidelijk maar had meer kunnen zijn. Maar dat ga ik doen, thanks.

Ye, doe ik nu dus al 2.5 maand, consequent, 7 dagen pw. Dus het was vooral even kijken of dat inderdaad een goed plan is en wederom foto om te kijken of het niet toch gyno is. Ik heb wel gains gemaakt hoor, dat is op de foto hierboven niet te zien. Kan ik binnenkort wel posten hier. Maar sowieso qua hoeveel ik til is dat duidelijk maar had meer kunnen zijn. Maar dat ga ik doen, thanks.
Drop je gewicht gemiddelde van afgelopen 2.5 maand. Met 1900 kcal val je flink af lijkt me

Drop je gewicht gemiddelde van afgelopen 2.5 maand. Met 1900 kcal val je flink af lijkt me
Nee, de grap is dus dat ik tot 2.5 week geleden ging bulken, dus ik at juist boven m'n onderhoud, hahaha. Ik schoot vrij snel omhoog van 85 naar 87/88 kilo. Dus toen dacht ik, dit kan niet het antwoord zijn. Ik merkte dus wel vooruitgang met prestaties uiteraard maar toen dacht ik weer terug aan dit topic en nu dus sinds 2.5 week heel steady bezig met dit. En 1 kilo afgevallen. Dus dit wil ik nu gewoon echt lange tijd volhouden tot 10-12% bodyfat ofzo. Nooit geweest, wel benieuwd.

Wat je ook doet blijf hier consistent in en stuur op data. Als je nu enthousiast begint met elke dag 1 uur cardio en 1500 kcal dan loopt het snel mis doordat het niet vol te houden is en gezien je stats zal je cut toch wel paar maandjes duren. Begin makkelijk en zolang je wekelijks paar honderd gram afvalt dan niks veranderen. Kcal extra laag houden zal je sneller afvallen, maar kans is zeer groot dat dit averechts gaat werken na x weken.

Verder net buikomvang gecheckt trouwens en die was begin februari 92 en nu 88.

Wat je ook doet blijf hier consistent in en stuur op data. Als je nu enthousiast begint met elke dag 1 uur cardio en 1500 kcal dan loopt het snel mis doordat het niet vol te houden is en gezien je stats zal je cut toch wel paar maandjes duren. Begin makkelijk en zolang je wekelijks paar honderd gram afvalt dan niks veranderen. Kcal extra laag houden zal je sneller afvallen, maar kans is zeer groot dat dit averechts gaat werken na x weken.
Bedankt, ja, ik ga erg erop letten en inderdaad misschien beter naar bv 2000 kcal te gaan ipv 1800. 1500 ga ik sowieso niet doen. Maar ik merk nu met 1800 voor het eerst echt effect dus vandaar. Had je die foto net gezien? Denk je dat dat vet is of gyno?

Bedankt, ja, ik ga erg erop letten en inderdaad misschien beter naar bv 2000 kcal te gaan ipv 1800. 1500 ga ik sowieso niet doen. Maar ik merk nu met 1800 voor het eerst echt effect dus vandaar. Had je die foto net gezien? Denk je dat dat vet is of gyno?
Ik ben geen dokter, maar 10kg+ afvallen zal je een andere uitstraling geven en een betere start shape voor een bulk. Gezien je pens ben je momenteel nog wat te rond

Ik ben geen dokter, maar 10kg+ afvallen zal je een andere uitstraling geven en een betere start shape voor een bulk. Gezien je pens ben je momenteel nog wat te rond
En kan ik gewoon doorgaan met afvallen tot ik tevreden ben of moet ik ergens eens een pauze inlassen en op onderhoud eten?

En kan ik gewoon doorgaan met afvallen tot ik tevreden ben of moet ik ergens eens een pauze inlassen en op onderhoud eten?
Je kunt nog wel even doorgaan, onderhoud/pauze heb je niet nodig. Als het niet vol te houden is dan kies je de verkeerde aanpak/ voeding en moet je meer verzadeging creeeren.
Als je simpelweg jezelf aan een correct plan houd heb je zeker weten abs voor de zomer. Consistent zijn en data wekelijks bijhouden waarop je kan anticiperen is belangrijk, zonder data stuur je blind en ben je straks half jaar verder met 0 gains

Je kunt nog wel even doorgaan, onderhoud/pauze heb je niet nodig. Als het niet vol te houden is dan kies je de verkeerde aanpak/ voeding en moet je meer verzadeging creeeren.
Als je simpelweg jezelf aan een correct plan houd heb je zeker weten abs voor de zomer. Consistent zijn en data wekelijks bijhouden waarop je kan anticiperen is belangrijk, zonder data stuur je blind en ben je straks half jaar verder met 0 gains
Abs boeien me niet, ik wil van die t**ten af. Echt kutste dat er is. Maar alright, ga ik mooi verder hiermee.

Ik bedoelde trouwens niet de pauze vanwege dat ik het niet vol kan houden maar meer of mijn lichaam zich dan niet aanpast aan de lagere calorieen waardoor ik niet meer afval.

Ik kan niet in de portemonnee kijken, maar hoezo zoek je geen goed pt’er?

Even een aantal maanden goed begeleiding met je voeding en training. Je kan zieke resultaten boeken in een maand of 3, daarna zit je lekker in een flow die je elf door kan zetten.

Eventueel 1x per maand een check up daarna erin houden.

Terug
Naar boven