Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha nee, want ik had die man boobs al ver voordat ik vegetarier was. Dat was van 2019 tot 2021 ofzo.Kunnen we hierop concluderen dat als je vegan bent je dus man boobs gaat krijgen aangezien je lijf dan verwijft doordat je geen vlees eet?
I know maar gespierde pecs helpen wel. Ik hardloop hoor, 2-3x per week 5k minstens. Vergeten erbij te zetten. En elke dag minstens 5km wandeling als ik niet hardloop. Merk zelf gelukkig wel progressie met 531. Echter minder nu omdat ik onder onderhoud eet uiteraard. Maar ik deed eerst BBB met in overschot eten en dan ging wel rap. Kan beter pullup/pushups na de deadlift doen denk ik inderdaad. Of enkel op de vrijdag bv, goeie tip. 90% TM bij de amrap sets.Je kunt vet niet lokaal verbranden, als je vet wilt verliezen zul je simpelweg minder moeten eten en wat meer verbranden. Als vegetariër/vegan zul je moeten letten op voldoende eiwit.
Dus ga wat vaker een stukje wandelen, fietsen. Zorg voor net even wat meer beweging.
En over 531, ik weet niet hoe dat voor jou werkt, maar ik heb eigenlijk gewoon veel meer bench volume nodig om daar progressie in te maken. Ik bench nu 3-4x per week en dat werkt wel en ik maak weer progressie. Verder ziet het er netjes uit, op welk percentage zit je tm? En ik doe zelf de squats en dl meestal na ohp/dl. Dan ben ik lekker warm en nog niet moe ofzo.
Deadlifts na pullups helpen mij niet om echt voluit te gaan op dl.
Dus dan is het een kwestie van minder eten, geduld hebben en honger lijden. En voldoende eiwitten l, anders raak je ook snel spiermassa kwijt.I know maar gespierde pecs helpen wel. Ik hardloop hoor, 2-3x per week 5k minstens. Vergeten erbij te zetten. En elke dag minstens 5km wandeling als ik niet hardloop. Merk zelf gelukkig wel progressie met 531. Echter minder nu omdat ik onder onderhoud eet uiteraard. Maar ik deed eerst BBB met in overschot eten en dan ging wel rap. Kan beter pullup/pushups na de deadlift doen denk ik inderdaad. Of enkel op de vrijdag bv, goeie tip. 90% TM bij de amrap sets.
Oh wacht, het is geen 90% denk ik. Volgensmij is de TM 85% van 1rm en daarvan dan 90%. Ik gebruik een app, die doet het allemaal automatisch. En dit is enkel bij de amrap/laatste set. Supplemental is 70% tm bv.Dus dan is het een kwestie van minder eten, geduld hebben en honger lijden. En voldoende eiwitten l, anders raak je ook snel spiermassa kwijt.
90% is best hoog voor een tm en als je 1rm hoger is wordt het wel zwaar op een gegeven moment. Ik gebruik zelf 80%, dan kom je ook tot veel meer reps. Ik doe er wel joker sets bij als ik me goed voel (zware tripels en singles), zoals vandaag bij ohp, 9x60 pr set, en nog een 1x70 joker.
Kan ie dat niet beter toepassen bij andere oefeningen dan BP: BP voor kracht en dan een andere oefening om richting falen te gaan?Weet niet wat al die procenten inhouden, maar als je spiermassa wilt gainen weet ik wel dat je een signaaltje aan jou spier moet geven zodat ie groter word. Dit signaaltje word niet gegeven als je jezelf teveel inhoud. Ik train zelf elke sessie gewoon maximaal tot je geen nette rep meer eruit kan pushen.
Train je voor kracht dan kan je wellicht met al die rpe tactieken gaan werken, maar als je spiermassa kiest dan is intensiviteit het enigste wat telt en is de oefening selectie voor de spier die je wilt trainen niet eens belangrijk.
Ik heb het idee dat men het te ingewikkeld maakt met allerlei % formules terwijl het allemaal zo simpel is. Train tot je geen nette rep meer kunt doen, wellicht nog 1 in de tank laten maar meer zou ik niet doen. Als je niet intensief traint dan gain je vrijwel niets en verliest men snel de motivatie om door te zetten. Zelfs oefening selectie is niet relevant.Kan ie dat niet beter toepassen bij andere oefeningen dan BP: BP voor kracht en dan een andere oefening om richting falen te gaan?
Zo werkt 531 ook indd. De eerste main lift is vooral voor de kracht en de rest aanvulling. De rest doe ik dan ook gewoon richting falen.Kan ie dat niet beter toepassen bij andere oefeningen dan BP: BP voor kracht en dan een andere oefening om richting falen te gaan?
531 is toch wel een bewezen methode? Dat is vooral voor de mainlift he. Of in dit geval 2 mainlifts. De rest is gewoon hoe jij het zegt.Ik heb het idee dat men het te ingewikkeld maakt met allerlei % formules terwijl het allemaal zo simpel is. Train tot je geen nette rep meer kunt doen, wellicht nog 1 in de tank laten maar meer zou ik niet doen. Als je niet intensief traint dan gain je vrijwel niets en verliest men snel de motivatie om door te zetten. Zelfs oefening selectie is niet relevant.
Uiteraard traint iedereen intensief en hard, dat verhaal ken ik inmiddels ook wel. Als men al traint met rpe of rir methode dan is het vaak standje automatische piloot en stagneer je snel.
Het is helemaal niet ingewikkeld. De meeste mensen hebben geen enkel idee van hoe ze trainen. Die doen maar wat. Dus deze methode pakt je 1 rm als basis en laat je trainen op een niveau waar je veel profijt van hebt voor progressie op de main compound lifts. Zit dus eigenlijk heel dicht bij wat je zegt.Ik heb het idee dat men het te ingewikkeld maakt met allerlei % formules terwijl het allemaal zo simpel is. Train tot je geen nette rep meer kunt doen, wellicht nog 1 in de tank laten maar meer zou ik niet doen. Als je niet intensief traint dan gain je vrijwel niets en verliest men snel de motivatie om door te zetten. Zelfs oefening selectie is niet relevant.
Uiteraard traint iedereen intensief en hard, dat verhaal ken ik inmiddels ook wel. Als men al traint met rpe of rir methode dan is het vaak standje automatische piloot en stagneer je snel.
Als je een grotere chest wil moet je naar Joël Beukers gaan… even serieus… je doet dan gewoon je 531 sets en daarna 5x10 op 50%. Ikzelf verhoog het percentage elke cyclus, dus ik zit nu op iets van 65. Omdat ik dat bij benchen nodig heb. Squatten daarentegen is voor mij juist iets waar ik beter alleen op kracht kan trainen…anders kan ik elke maand nieuwe broeken kopen.Kan ie dat niet beter toepassen bij andere oefeningen dan BP: BP voor kracht en dan een andere oefening om richting falen te gaan?
En dit lukt?Maar de bedoeling is ook dat je elke training records breekt. Een rep meer, hoger gewicht, vpr. Juist voor die motivatie.
Ah ok. Gewoon je 1rm invullen dus en je app volgen. Welke gebruik je?Oh wacht, het is geen 90% denk ik. Volgensmij is de TM 85% van 1rm en daarvan dan 90%. Ik gebruik een app, die doet het allemaal automatisch. En dit is enkel bij de amrap/laatste set. Supplemental is 70% tm bv.
Niet altijd maar best vaak ja. Ik ben hiermee van 5x55 ohp naar vandaag 9x60 + 1x70 gegaan. Record op 60 was 8 reps. Pr is 2x70, over 3 weken kijken of ik 72,5 kan.
Als hij het doet zoals de bedoeling is wel. Maar geen bb chest. Daarvoor moet je je chest volledig frituren met 4 verschillende plate loaded apparaten en een goede stack nemen.Dan zal @Appelstroop wel een massive chest hebben binnenkort
Ik weet ongeveer hoe 531 werkt.Als je een grotere chest wil moet je naar Joël Beukers gaan… even serieus… je doet dan gewoon je 531 sets en daarna 5x10 op 50%. Ikzelf verhoog het percentage elke cyclus, dus ik zit nu op iets van 65. Omdat ik dat bij benchen nodig heb. Squatten daarentegen is voor mij juist iets waar ik beter alleen op kracht kan trainen…anders kan ik elke maand nieuwe broeken kopen.