- Waardering
- 704
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 87kg
Was net een oude verhuisdoos van 6 jaar terug aan het leeghalen en kwam deze tegen. Wel toevallig hahaha.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was net een oude verhuisdoos van 6 jaar terug aan het leeghalen en kwam deze tegen. Wel toevallig hahaha.
Je gains gaan lekker.Maar wat vind je van m'n gains? Anyways: hij noemde me letterlijk 'hij' omdat ik handschoenen draag. Dat is pure pesterij. Zero geduld mee. Tuurlijk boeit het mij niet echt maar neemt niet weg dat ik zeg waar het op staat. Het is puur egotripperij want echte mannen dragen ze niet blijkbaar. Fucking kinderachtig. Het is een freaking handschoen. 😂🥲
Thanks! De toon maakt de muziek. Anyways: Ik ben niet iemand die dingen inslikt, zeg graag waar het op staat.Je gains gaan lekker.
Als jij graag met handschoenen traint moet je dat lekker zelf weten. Kritiek op de handschoen is ook functioneel en/of zit een kern van waarheid in, even los van de toon enzo.
Je besteedt er, naar mijn mening, wel heel veel aandacht aan. Als je dat nodig vindt moet je dat vooral doen, maar ken je de uitdrukking: "don't feed a troll"? Niet zeggend dat AK een troll is, maar alles wat je aandacht geeft groeit.
Totaal niet joh. Wil gewoon gezond en strak lichaam met enige definitie.
For ever natty dusTotaal niet joh. Wil gewoon gezond en strak lichaam met enige definitie.
Oh dat zeker ja, haha. Eigenlijk wil ik gewoon een wat sterker/gespierder lichaam (is al best wel gelukt, vooral armen en schouder) en af van die man boobs. Dat zijn mijn twee doelen. Daarna gewoon doel dat te behouden en langzaam eventueel groter worden.
Ik cut al 1.5 maand, 2000 kcal ongv. Wel genoeg eiwit. Maar goed, ik ben tevreden hoe het gaat en stijg nog in hoeveel ik til. Ik heb mijn huidige BF nog niet gedeeld hoor. En nee, ik zag deze handschoenen toevallig in een oude verhuisdoos vandaag. 😉Nogmaals ga cutten. Je bf% is te hoog en afgelopen 2 maanden is je bw gelijkt gebleven maw je staat stil.
Dump je powergloves en ga in een kcal tekort zitten zodat dat penske wat minder word en je eigen testosteron weer wat stijgt om vanuit daar een bulk pas te starten waarin je 1 hooguit 2kg per maand aankomt. Let er wel op start je bulk pas als je enige vorm van definitie in je abs ziet.
Ps: heb je ook roze handschoenen aangezien je een hele collectie schijnt te hebben.
En je geeft aan dat je bw afgelopen 2 maanden stabiel is op 87kg met 2k kcal pd icm trainen en wellicht dat je ook werkt.
Op basis van de foto zou ik ook zeggen dat er nog vet (en daarmee wsl gewicht) afkan voor je gaat bulken.Ik cut al 1.5 maand, 2000 kcal ongv. Wel genoeg eiwit. Maar goed, ik ben tevreden hoe het gaat en stijg nog in hoeveel ik til. Ik heb mijn huidige BF nog niet gedeeld hoor. En nee, ik zag deze handschoenen toevallig in een oude verhuisdoos vandaag. 😉
Ik wil sowieso niet gaan bulken hoor. Vanwege omstandigheden beweeg ik erg weinig naast de 3x per week trainen die ik wel doe. Daardoor is zelfs 2000 calorieen misschien wel te veel voor mij om af te vallen. Al denk ik dat ik wel wat afgevallen ben maar ook weer spiermassa erbij heb gekregen.Op basis van de foto zou ik ook zeggen dat er nog vet (en daarmee wsl gewicht) afkan voor je gaat bulken.
Dat denk ik ook, je shape is duidelijk vooruitgegaan!Ik wil sowieso niet gaan bulken hoor. Vanwege omstandigheden beweeg ik erg weinig naast de 3x per week trainen die ik wel doe. Daardoor is zelfs 2000 calorieen misschien wel te veel voor mij om af te vallen. Al denk ik dat ik wel wat afgevallen ben maar ook weer spiermassa erbij heb gekregen.
Data bijhouden, “denken” is ellende. Meet omtrek navel en bijv armen/benen/borst (tepelhoogte) etc zodat je meetbare data hebt en je zeker weet of je vooruit gaat ook alsIk wil sowieso niet gaan bulken hoor. Vanwege omstandigheden beweeg ik erg weinig naast de 3x per week trainen die ik wel doe. Daardoor is zelfs 2000 calorieen misschien wel te veel voor mij om af te vallen. Al denk ik dat ik wel wat afgevallen ben maar ook weer spiermassa erbij heb gekregen.
Yea, dat probeer ik ook. Ik denk dat ik te weinig beweeg, dat het daardoor komt. Maar goed, zo lang ik stijg in gewicht, vind ik het voor nu wel ff prima en ik wil sowieso proberen meer te gaan bewegen.Dat denk ik ook, je shape is duidelijk vooruitgegaan!
Het laten dalen van je gewicht om zo je vetpercentage verder omlaag te brengen, zoals @ak adviseert, is een goede strategie. Uiteindelijk is dat de manier met de grootste kans om van je moobies af te komen.
Dit gesprek hebben we al eens gehad. Toen vertelde ik je al dat ik alles nauwkeurig bijhoud.Data bijhouden, “denken” is ellende. Meet omtrek navel en bijv armen/benen/borst (tepelhoogte) etc zodat je meetbare data hebt en je zeker weet of je vooruit gaat ook als
je bw idem dito blijft. Als je daadwerkelijk 2k kcal pd eet met jou stats zou je zeker nog wel wat afvallen, maar in de praktijk is het 5 dagen pw 2k kcal en zat/zondag pizza/friet en ijs extra waardoor je daadwerkelijke weekgemiddelde aan kcal stuk hoger uitvalt. Met jou huidige vet% is het heel moeilijk om spiermassa te maken en dit proces is gewoon efficiënter naarmate je “droger” bent.
Meten = weten en als je alles op de gok doet of denkwerk dan vervaagt de motivatie na verloop van tijd aangezien iedereen vooruit wil.
Je bent een NIET vergeten?Yea, dat probeer ik ook. Ik denk dat ik te weinig beweeg, dat het daardoor komt. Maar goed, zo lang ik [NIET] stijg in gewicht, vind ik het voor nu wel ff prima en ik wil sowieso proberen meer te gaan bewegen.
Waarom anticipeer je er dan niet op, 2 maanden idem dito bw terwijl je aangeeft vd manboobs af te willen betekend dat je gewoon moet afvallen. Als je 8/9 opeenvolgende weken achter mekaar dat dus niet doet en hierop niet anticipeert ben je wel dom of te goedgelovig dat je in week 10 ineens wakker word fully shredded. Het is wekelijks de data doornemen en indien nodig (wat vaker niet dan wel het geval is) pas je hierop het plan aan.Dit gesprek hebben we al eens gehad. Toen vertelde ik je al dat ik alles nauwkeurig bijhoud.
Ik stijg wel in gewicht wat ik til bedoel ik.Je bent een NIET vergeten?
Meer bewegen is goed voor je, succes!
Wat een aannames allemaal. Bedankt maar komt goed.Waarom anticipeer je er dan niet op, 2 maanden idem dito bw terwijl je aangeeft vd manboobs af te willen betekend dat je gewoon moet afvallen. Als je 8/9 opeenvolgende weken achter mekaar dat dus niet doet en hierop niet anticipeert ben je wel dom of te goedgelovig dat je in week 10 ineens wakker word fully shredded. Het is wekelijks de data doornemen en indien nodig (wat vaker niet dan wel het geval is) pas je hierop het plan aan.
Indien je er geen kut van snapt is dit niet erg en huur een coach in die jou dit na 3/4 maanden glashelder kan uitleggen en in de praktijk met je kan uitvoeren waarop je zelf het stokje voortzet.
Stilstaan = zonde vd tijd.