Fitness Seller

Manboobs😣

• Topic Starter Topic Starter
Maw je hield vooraf dus niks bij en stuurt blind of niet nauwkeurig.

Dit is echt de basic en slordig waardoor je gegarandeerd geen succes zult halen. Weet ook niet hoe je vooraf heb gestuurd mbt tot de kcal, meten = weten
Lol. Jawel. Ik weeg mezelf elke ochtend. Dit doe ik al weken. Enkel geen weekgemiddelde. Ik zag het omlaag gaan maar vooral lettende op de ronde getallen. Ben van 88 naar 85 gegaan al. Krijg je er een kick van om mensen te demotiveren? Ben nu wel uitgepraat met jou, haha. Ik hou verder alles bij. Beetje moe van nu. Je framed mij in een hoekje die niet klopt. Komt goed.

Want in een bulk heb je natuurlijk energie zat en ben je nooit moe?

Als je moddervet bent en elke dag al 1 worstenbroodje minder eet val je ook af, dit betekend niet dat je slim bezig bent. Meestal zijn dit ook de mensen die van moddervet zo naar half penske kunnen cutten en stagneren op 15/20% bf om vervolgens te denken anabolics is de oplossing

@Appelstroop als ik jou was zou ik advies aannemen van mensen die spiermassa hebben aangezien dit niet vanzelf komt aanwaaien. 90% hier weet het gelijk, maar vraag anders even hoe hun eigen shape eruit ziet.

Als je in de zomer nog steeds die titties hebt dan ben je gewoon dom bezig geweest en moet je maar gaan badmintonnen.
Je moet het niet hebben van je mensenkennis.

Lol. Jawel. Ik weeg mezelf elke ochtend. Dit doe ik al weken. Enkel geen weekgemiddelde. Ik zag het omlaag gaan maar vooral lettende op de ronde getallen. Krijg je er een kick van om mensen te demotiveren? Ben nu wel uitgepraat met jou, haha. Ik hou verder alles bij. Beetje moe van nu. Je framed mij in een hoekje die niet klopt. Komt goed.
Ik reageer op wat ik lees. Je hebt immers al half jaar geleden advies gekregen om te cutten en vervolgens ga je bulken met zero gains.
Nu krijg je advies wat 100% accuraat is en gegarandeerd als je dit opvolgt je resultaten gaat boeken en loop je te janken.

Besef wel het zijn jou t**ten he, niet de mijne en eerlijk is eerlijk ik geef er niks om maar help men door de waarheid te zeggen. Kan ook een aai over je bol geven en zeggen “goed bezig” en over half jaar wederom 0 gains, nog steeds t**ten en motivatie weg sport carrière pensioen.

Je moet het niet hebben van je mensenkennis.
Ik ben de brenger van de waarheid, hoe men het opneemt moet je zelf weten. Aai over je bol vraag je maar aan je moeder

Ik reageer op wat ik lees. Je hebt immers al half jaar geleden advies gekregen om te cutten en vervolgens ga je bulken met zero gains.
Nu krijg je advies wat 100% accuraat is en gegarandeerd als je dit opvolgt je resultaten gaat boeken en loop je te janken.

Besef wel het zijn jou t**ten he, niet de mijne en eerlijk is eerlijk ik geef er niks om maar help men door de waarheid te zeggen. Kan ook een aai over je bol geven en zeggen “goed bezig” en over half jaar wederom 0 gains, nog steeds t**ten en motivatie weg sport carrière pensioen.

Ik ben de brenger van de waarheid, hoe men het opneemt moet je zelf weten. Aai over je bol vraag je maar aan je moeder
Jij praat enkel uit emotie man. Alles ging/gaat gewoon goed. Enkel deelde ik hier twijfel over 100kcal erbij. Verder nog gezegd net dat ik doorga met 1900. Jij maakt er een heel drama verhaal van. Verder heb ik wel gains gemaakt, betweter. Wel goed lezen he. Veel succes ermee. Blijf maar lekker weg. Je komt helemaal niet om te helpen maar om de betweter uit te hangen vol vooroordelen en felheid. Val aub anderen lastig en laat mij normale gesprekken voeren met de rest hier.

Laatst bewerkt:
Soms lul je gewoon teveel over wat je wilt doen. Doe het gewoon en je ervaart het resultaat, waar je ook weer van leert !

Soms lul je gewoon teveel over wat je wilt doen. Doe het gewoon en je ervaart het resultaat, waar je ook weer van leert !
Ik kwam hier puur om te praten over dat ik moe was en of ik eventueel 100kcal meer moest gaan eten. Moet toch kunnen? Het is niet alsof ik een totaal nieuw schema heb bedacht ofzo. Overdreven reacties allemaal.

Het is gewoon een lul en het klopt niet wat hij zegt. Pure framing.
Wat hij volgens mij wil zeggen is dat het tellen van calorieën je het meeste houvast geeft en de beste garantie is op resultaat, wat ook zeker zo is. Die boodschap gaat alleen verloren omdat z'n motivering behoorlijk aanstootgevend is, en gebaseerd op (voor)oordelen en aannames inderdaad. Dat werkt misschien zo voor hem, maar voor de meeste andere mensen (gelukkig) niet.

Ik kwam hier puur om te praten over dat ik moe was en of ik eventueel 100kcal meer moest gaan eten. Moet toch kunnen? Het is niet alsof ik een totaal nieuw schema heb bedacht ofzo. Overdreven reacties allemaal.
Hij probeert je volgens mij gewoon te motiveren om zo door te blijven gaan.

Laatst bewerkt:
Persoonlijk denk ik dat een keer +100 of -100 kcal niet zo veel uit maakt. Desnoods pas je dan een soort van balans dag toe en eet je de dag erop 100 kcal minder. Ik persoonlijk zou dat enkel toepassen als ik echt een keer 500+ kcal te veel heb gegeten maar zo ver laat ik het niet komen met mijn hoge bf op het moment. Wie mooi wil zijn, in dit geval lean, moet soms ook mentaal pijn lijden. Ik zelf kick er wel een beetje op, nu ik zelf ook regelmatigl honger heb en zin in carbs maar achteraf weet ik ook dat het honger gevoel een teken is dat ik goed bezig ben en dat het motortje goed actief is.

Ja klopt maar wat moet ik dan? Ik gebruik het toch ook als richtlijn?
Waarom ga je niet uit van wat je lichaam nodig heeft ?
Je weet toch onderhand wat je eet als je bulkt of op gewicht wilt blijven.
Dan dus iets minder.

En ...
Of dat een goed idee is, dat dat daadwerkelijk zo werkt. Dat het vet anders zal worden opgeslagen als ik 1x flink afval.
Nee, blijft volgens mij hetzelfde. Eerst worden armen en benen droger, dan pas romp en buik onderrug het laatst.

Volgens mij kan een diepe cut de hormoonhuishouding aardig in de war schoppen, en kan dat de vetverdeling weer veranderen. Bijvoorbeeld: groot deficit --> meer cortisol --> meer vetopslag in de buikregio (bij een man althans).
Ja. Ik hoop dat ik nu meer vet bij de borst heb omdat ik in mijn pubertijd toen ik dik werd, hoge cholesterol had en veel oestrogeen en dat als ik nu afval en dit stubborn vet eraf krijg, het in de toekomst (met goede hormoonhuishouding nu) eerder naar de buik enzo gaat.

Laatst bewerkt:
Korte update: begin februari woog ik 87 en deze ochtend woog ik 84. Dus gaat goede kant op. Nog steeds 1900 kcal per dag en geen extreme vermoeidheid meer.

Inmiddels 83 kilo. Ik haal nog steeds wel PRs gelukkig. Ik merk dat mijn buikvet minder is geworden maar van mijn borsten merk ik weinig. Ik denk dat dat als laatste pas eraf gaat.

Mag wel wat rapper gaan denk? Hup cardio omhoog

Voel je eigenlijk verschil in je vet? Als ik op dieet ben en het gaat lekker, dan wordt het vet op een gegeven moment zachter/minder stug. Waar ik dat niet heb, gebeurd er weinig. Geen idee of dat bv door doorbloeding oid komt

Voel je eigenlijk verschil in je vet? Als ik op dieet ben en het gaat lekker, dan wordt het vet op een gegeven moment zachter/minder stug. Waar ik dat niet heb, gebeurd er weinig. Geen idee of dat bv door doorbloeding oid komt
Misschien de mate van verzadiging van de vetcellen en/of ruimte die de huid heeft?

Welkom terug..

Terug
Naar boven