Fitness Seller

Manboobs😣

Volgens mij is dat gewoon gyno

• Topic Starter Topic Starter
“Hij” draagt handschoentjes met trainen, hoe denk je zelf dat het met hem gaat?
Je vind jezelf wel heel wat he? Deze zijn speciaal voor krachttraining. Ik heb hierdoor minder last met grip en is mijn grip steviger. Of moet ik extra pijn lijden van je, zodat ik net zo mannelijk ben als jij? Hoe laag kun je zinken man. Wel erg mannelijk van je dat je mode advies geeft trouwens.

Gaat goed. Ik zit nog steeds rond de 2100 calorieen per dag. Lichaamsgewicht hetzelfde gebleven maar het lijkt wel strakker te worden. Verder stijg ik nog steeds bijna elke training in gewicht. Zit nu op 60 kilo bench press en 37.5 kilo shoulder press bijv. En 95 kilo deadlift en 60 kilo squat. Dus gaat steeds beter. En het is vooral erg in mijn schouders en armen te zien. Dus prima zo. En gelukkig kost het niet al te veel tijd allemaal, heel chill schema.

Laatst bewerkt:
Je vind jezelf wel heel wat he? Deze zijn speciaal voor krachttraining. Ik heb hierdoor minder last met grip en is mijn grip steviger. Of moet ik extra pijn lijden van je, zodat ik net zo mannelijk ben als jij?

Gaat goed. Ik zit nog steeds rond de 2100 calorieen per dag. Lichaamsgewicht hetzelfde gebleven maar het lijkt wel strakker te worden. Verder stijg ik nog steeds bijna elke training in gewicht. Zit nu op 60 kilo bench press en 37.5 kilo shoulder press bijv. En 95 kilo deadlift en 60 kilo squat. Dus gaat steeds beter. En het is vooral erg in mijn schouders en armen te zien. Dus prima zo. En gelukkig kost het niet al te veel tijd allemaal, heel chill schema.
Volhouden!

Mooi om dit te lezen. Precies mijn ervaring. Je kunt dit schema tot in den treure blijven volgen, aanpassen, uitbreiden, omgooien naar 4x per week... Hopelijk deel je nog eens wat, succes iig :flexbiceps: op naar 100kg bench:eyebrow:
Ye inderdaad, dankje! Zit nu op de 60 bench, 37.5 shoulder, 95 deadlift en 60 squat. Het is ook goed zichtbaar dat ik progressie boek, dus blij mee. Hierboven nog wat info erover gedeeld. Enige waar ik last van heb gehad waren de 6 dagen per week subsets met chinups. Dit gaf mij erg veel nek en schouder pijn. Moet ik eerdaags ff laten nakijken. Dus ik doe nu een tijdje enkel de 3x per week workout.

Maar ff serieus jongens, waarom is die Ak niet gebanned inmiddels? Wat een bloedzuiger joh. Gewoon normaal topic hiero en dan heb je zo'n kut opmerking en dit is vast niet de eerste keer.

Laatst bewerkt:
Waarom mijn bericht disliken? Niet dat ik daar wakker van lig. Maar imo heb jij gyno.

Als dit geen gyno is dan weet ik echt niet wat wel gyno is…

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar ff serieus jongens, waarom is die Ak niet gebanned inmiddels? Wat een bloedzuiger joh. Gewoon normaal topic hiero en dan heb je zo'n kut opmerking en dit is vast niet de eerste keer.
We gaan niet voor elk grapje waarschuwingen uitdelen. Dan zou het wel bijzonder saai worden.

En eerlijk gezegd, in deze grap over je handschoentjes zit nog een kern van waarheid in ook.

We gaan niet voor elk grapje waarschuwingen uitdelen. Dan zou het wel bijzonder saai worden.

En eerlijk gezegd, in deze grap over je handschoentjes zit nog een kern van waarheid in ook.
Hoezo zit daar een kern van waarheid in? What the f**k is er mis met een handschoen dragen zodat ik sterkere grip heb? Leg mij dat eens uit? Slaat helemaal nergens op.

Calm your tits 😉

De een traint met en de ander zonder, maar een beetje eelt kweken kan geen kwaad.

Calm your tits 😉

De een traint met en de ander zonder, maar een beetje eelt kweken kan geen kwaad.
Het is gewoon een onnodige kut opmerking. What the hell boeit het dat ik handschoenen draag? Echt helemaal niks behalve ego'tjes. Echt klaar met deze toxic masculinity, testosteron naar de kop gestegen.

Laatst bewerkt:
Het is gewoon een onnodige kut opmerking. What the hell boeit het dat ik handschoenen draag? Echt helemaal niks behalve ego'tjes.

Ik snap dat je ze op dit moment draagt voor grip, maar misschien moet je hier wel extra op gaan trainen. Hoe lang wil je de handschoenen blijven aanhouden dan?
Je gewichten worden geleidelijk hoger, zorg dat je gripkracht ook omhoog gaat.

Ik snap dat je ze op dit moment draagt voor grip, maar misschien moet je hier wel extra op gaan trainen. Hoe lang wil je de handschoenen blijven aanhouden dan?
Je gewichten worden geleidelijk hoger, zorg dat je gripkracht ook omhoog gaat.
Blijkbaar is dit 'gym etiquette' maar ik heb er geen eens een seconde over nagedacht tot nu joh. Ik vind het gewoon chill om te dragen, prettiger met grip enzo, en psychologisch geeft het een boost. Boeit geen reet allemaal. Dat jullie over dit soort dingen nadenken joh.

Blijkbaar is dit 'gym etiquette' maar ik heb er geen eens een seconde over nagedacht tot nu joh. Ik vind het gewoon chill om te dragen, prettiger met grip enzo, en psychologisch geeft het een boost. Boeit geen reet allemaal. Dat jullie over dit soort dingen nadenken joh.
Reeg je niet zo op (Landgraafs voor 'let it go'). Ak is iemand van wie je echt wel dingen kunt aannemen, hij is alleen meestal niet zo subtiel, gewoon doorheen prikken joh. Ik heb genoeg tips van hem gekregen die mij goed geholpen hebben. En een beetje zelfspot is imo gezond :rolleyes: .

Vwb handschoenen, als je traint 'voor de leuk' zie ik het probleem idd ook niet. Wil je echter serieuze resultaten behalen na je beginner gains, dan worden al dit soort details wel belangrijk. Zeker wel iets om over na te denken.

Reeg je niet zo op (Landgraafs voor 'let it go'). Ak is iemand van wie je echt wel dingen kunt aannemen, hij is alleen meestal niet zo subtiel, gewoon doorheen prikken joh. Ik heb genoeg tips van hem gekregen die mij goed geholpen hebben. En een beetje zelfspot is imo gezond :rolleyes: .

Vwb handschoenen, als je traint 'voor de leuk' zie ik het probleem idd ook niet. Wil je echter serieuze resultaten behalen na je beginner gains, dan worden al dit soort details wel belangrijk. Zeker wel iets om over na te denken.
Maar wat vind je van m'n gains? Anyways: hij noemde me letterlijk 'hij' omdat ik handschoenen draag. Dat is pure pesterij. Zero geduld mee. Tuurlijk boeit het mij niet echt maar neemt niet weg dat ik zeg waar het op staat. Het is puur egotripperij want echte mannen dragen ze niet blijkbaar. Fucking kinderachtig. Het is een freaking handschoen. 😂🥲

20230813_141852.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven