- Waardering
- 610
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, die voelde wel goed!

Ja, oh ja, absoluut, en vandaag eigenlijk nog erger!

Met de lunges in de Smith hoef je je inderdaad niet zo op stabiliteit te concentreren en kun je lekker focussen op kracht. Uiteraard, als je stabiliteit wilt trainen, moet je ze juist niet in de Smith doen, maar dat spreekt voor zichlekker getraind weer!! lunges in smith klinkt goed, ga ik denk ik ook eens proberenzeker net iets meer stabiliteit?
en bedankt voor je compliment! zo droog ben ik niet hoor, en ben ook bezig met bulken dus zal er niet op zn best bij staan straks voor de contest![]()

Staand fietsen?
Ja ken genoeg vrouwen die dat doen
Goed ook voor je ass![]()

Doe ik graag meid! Eet jij dan alles op wat ik niet mag?Training ziet er mooi uit inderdaad! en cardio... doe jij mijn portie maar oke?![]()

Doe ik graag meid! Eet jij dan alles op wat ik niet mag?![]()
![]()

Ooooh vandaar dat je het allemaal goed vindt wat Ron voorstelt om te eten zaterdag na de workout!
nou ehm.. als het in mijn schema staat
en anders in het weekend.. dan ben ik (nog) schema vrij.![]()
Ik houd morgen juist mijn laatste refeed, daarna gaan de koolhydraten echt op een minimum. 
Nou dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar niet voor mijn blessure! Of ja, blessure is misschien een groot woord... Ik weet niet wat het is, maar elke keer als ik gefietst heb (ook buiten op de gewone fiets dus) zeuren mijn knieën een paar dagen na.Maar staand fietsen is toch per definitie belastender dan zittend? Of ga je nu zwaarder, maar langzamer?
Daarna wordt het wat minder en voel ik alleen wat met traplopen. Ik heb hier al jaren last van en er is uitvoerig naar mijn knieën gekeken, maar er was niets afwijkends te zien. 

Waarom gooi je je carbs zo omlaag? Ik hou mijn carbs juist relatief hoog in de cut, zie ook de richtlijnen van oa leangains.com Werkt perfect en ik heb niet het gevoel dat ik aan het cutten ben.
Met de contest van twee jaar geleden begon ik pas een beetje droog te worden in de laatste 4 weken, toen ik keto ging doen. Dit ben ik nu ook van plan voor de laatste 2 weken, want ik ben nog niet droog genoeg en het wordt dus tijd voor wat extremere maatregelen: het is nu keto en meer cardio! 
ik gooi ook mijn carbs aan het einde omlaag, maar je moet gewoon kijken wat voor je werkt..
mijn lijf reageerd altijd raar want als ik na een tijdje weer echt strikt ga eten gaat mijn bodyweight ook eerst altijd omhoog alvorens die het loslaat..stom lijf
Ik ben toch wel van mening dat er wel degelijk verschillen zijn in vet kwijt raken tussen mannen en vrouwen..
Maar als je je carbs hoog of iig hoger kan houden tijdens een cut..dat is win/win!
Tot morgen![]()

rep PR
voelde nog steeds goed, dus...
oh yeah baby
)
Nu kijken hoe het gaat lopen de komende 2 weken op een keto dieet. 
Dankjewelje gaat echt super! en wat een dedication gisteren hoor! Nou je komt er wel.
en moet zeggen.. jouw figuur "makes me jalous"
mooie verhoudingen!
Wat toewijding betreft doe jij voor niemand onder hoor! Jij komt er ook wel, gewoon zo door blijven gaan! Keto bevalt je goed?
Ik werd er erg plat en leeg van.
Maar ga je ook nog laden voor de shoot?
Wow
3 dagen laden?
Begin je dan dag 1 laag en langzaam elke dag wat meer?
3 dagen hoog voor een vrouw lijkt me veel.
Nou weet ik jou stofwisseling niet natuurlijk![]()
Was leuk je te ontmoeten zaterdag
Je was lekker bezig met je eigen schema en ik heb je af en toe van je training af gehouden
Denk dat je hoog gaat eindigen.. Goed fysiek.. Goede dedication..
Ik ga je volgen hier
en leuk dat je mij hier volgt!
Ik vond het ook erg leuk jou te ontmoeten en helemaal niet erg om af en toe van mijn training afgehouden te worden. Lekker autistisch doortrainen kan ik in mijn eigen gym wel, de meet was juist voor de gezelligheid en om elkaar te leren kennen.