XXL Nutrition

Contest Log (v) Marieke's Contest Log

• Topic Starter Topic Starter
??? Die had ik nog nooit gehoord! Kan ook bijna niet! Te bol ok, maar te hol? :scratch:

Oefening waarvan je de naam niet weet is waarschijnlijk de Single Leg Kickback. Ik doe hem zelf zo met de cabel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed getraind meid! :D

jaaaaaa die inderdaad tnx voor de naam :) Mijn trainingsmaatje had m al omgedoopt tot het inkijkapparaat (er was een steun bij waar je bovenlijf op kon leunen, en aangezien mn echt hooggesloten sportshirtje net in de was lag :o)

kan dat niet nee? Hij zei dat hij zelf een paar hernia's vroeger op had gelopen met verkeerd squatten met te holle rug ??? Moet wel zeggen dat ik het nog lastig vind waar ik ongeveer met voeten moet zetten, hoever naar voor/achter.

Hahhaa.. ik vind inkijk apparaat ook wel een goede! :D
Bij ons staat hij netjes naar de muur gericht! hadden ze er al rekening mee gehouden soms?? :rolleyes:

Squatten in Smith is inderdaad goed je voeten neerzetten. Vaak is het even proberen. Als je 90 graden hebt en je rug is recht is het goed. Ik merk nu zelf dat ik een bepaalde stand gewoon al standaard aanneem en dat het dan goed gaat. Dus dat zal wel wennen denk ik zo.

Ik kijk nu al uit naar squatten in een squatrek. Alhoewel ik dat nu op het idee nog best eng vind. Heb het nog nooit los gedaan. Dus ook dat zal ik moeten leren en zal vast heel anders zijn.

Maar mooie training hoor! je gaat echt super!

Hahhaa.. ik vind inkijk apparaat ook wel een goede! :D
Bij ons staat hij netjes naar de muur gericht! hadden ze er al rekening mee gehouden soms?? :rolleyes:

Squatten in Smith is inderdaad goed je voeten neerzetten. Vaak is het even proberen. Als je 90 graden hebt en je rug is recht is het goed. Ik merk nu zelf dat ik een bepaalde stand gewoon al standaard aanneem en dat het dan goed gaat. Dus dat zal wel wennen denk ik zo.

Ik kijk nu al uit naar squatten in een squatrek. Alhoewel ik dat nu op het idee nog best eng vind. Heb het nog nooit los gedaan. Dus ook dat zal ik moeten leren en zal vast heel anders zijn.

Maar mooie training hoor! je gaat echt super!

Oh dat is inderdaad wel goed bedacht ja naar de muur richten :) meneer ging natuurlijk pal voor me staan te kijken haha :rolleyes:

Ja dat vind ik idd nog erg lastig, moet het squatten echt nog even goed onder de knie krijgen. Zou het nu ook nog zeker niet los durven te doen (en ze hebben trouwens ook geen squatrek ???) Misschien dat ik mezelf wel een keer ga laten filmen om te kijken hoe mijn techniek is. Ik kon zondag wel in de spiegel kijken maar dat was van voren.

Squatten moet je echt wel een goede techniek voor hebben. kan je niet iemand mee laten kijken? gewoon eens vragen aan iemand? Nu hebben ze bij mij ook geen squatrek. Ik hoop bij die nieuwe/andere gym wel!

Ik vind zelf als je een oefening doet zoals squat en dan opzij gaat kijken ten kostte gaan van hoe je hem uitvoert. Kan aan mij liggen maar heb dan toch het idee dat je niet helemaal goed geconcentreerd de uitvoering doet. En dat zie je dan ook terug. Dus beter een keer proberen te filmen dan denk ik.

Squatten moet je echt wel een goede techniek voor hebben. kan je niet iemand mee laten kijken? gewoon eens vragen aan iemand? Nu hebben ze bij mij ook geen squatrek. Ik hoop bij die nieuwe/andere gym wel!

Ik vind zelf als je een oefening doet zoals squat en dan opzij gaat kijken ten kostte gaan van hoe je hem uitvoert. Kan aan mij liggen maar heb dan toch het idee dat je niet helemaal goed geconcentreerd de uitvoering doet. En dat zie je dan ook terug. Dus beter een keer proberen te filmen dan denk ik.

ja mijn trainingsmaatje kijkt wel mee en vorige x dus die man die zich ermee kwam bemoeien :) maar ik wil het idd toch een keer gefilmd hebben zodat ik het zelf kan zien wat ik precies doe.

Rug, Biceps, Triceps

pull down losse schijven

10x40
8 x 50
8 x 60
6 x 65

seated row

10x40
10 x 45
8 x 45
6 x 50

pull down met biceps hulpstuk

10 x 35
8 x 45
6 x 50
6 x 50

rear pulldown

8 x 25
8 x 30
6 x 35
6 x 35

biceps met cable

10 x 7,5
10 x 10
8 x 12,5
8 x 15

biceps apparaat

8 x 10
8 x 15
6 x 15
6 x 15

triceps apparaat

10 x 15
8 x 20
8 x 25
6 x 25

triceps cable

10 x 10
8 x 12,5
8 x 12,5
6 x 15

biceps cable dropset

van 17,5 tot 10

Had lekker opgepompte armen toen ik naar huis ging :D

biceps.jpg

Mooie training!! lekker gevoel is dat he! :D hoop ik vanmiddag ook op!

Wat een gun ja :p

Maar voor rug nooit deadlift/ bb row/ t bar?

Wat een gun ja :p

Maar voor rug nooit deadlift/ bb row/ t bar?

moet ik inderdaad eens in gaan voeren. deadlift deed ik thuis eerst wel, maar ben denk ik nog een beetje high door alle apparaten, voel me net in een speeltuin :P t bar ga ik eens even googlen...

:eek: Jij hebt nu al aders over je biceps lopen. Het is niet eerlijk...

Zal je trouwens ook eens volgen!

^ wat zei zegt.
Jij hebt echt aanleg voor ENORME uitpuilende bicepticles :heart:

niet blindstaren op machines;)

lekker de oldskool compounds er zeker in.

zal je zeker vooruit helpen;)

Hahaha.. nou hier ook lekkere opgepompte armen.. ook al zijn ze bij mij nog klein. :o
maar ook 1 adertje. :D
je gaat lekker he! Hopo dat het zwemmen lekker was! hier was het zweten in het heetste deel van de fabriek....

niet blindstaren op machines;)

lekker de oldskool compounds er zeker in.

zal je zeker vooruit helpen;)

tnx voor het advies :) ga ik doen :cool:

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 17:36 ----------

Hahaha.. nou hier ook lekkere opgepompte armen.. ook al zijn ze bij mij nog klein. :o
maar ook 1 adertje. :D
je gaat lekker he! Hopo dat het zwemmen lekker was! hier was het zweten in het heetste deel van de fabriek....

hahaha nee ik ging niet zwemmen, ik bedoelde dat het bij jou zwemmen was met dit weer in de sportschool :D:cool: Maar lekkere training gehad dus? mooi!! :D

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 17:45 ----------

Ohhhh wat ik ook nog hier wilde neerzetten: toenet te horen gekregen dat ik ben geslaagd voor mn examen!! :D Met een 9,4 hahaha (nerd :P) Nu dus lekker motivatie om nog even te leren voor praktijk komende zaterdag. En ben heel blij dat ik het heb kunnen combineren met sporten. Om het te vieren morgen een lekkere borst/schouders training :D

Terug
Naar boven