MuscleMeat

Contest Log (v) Marieke's Contest Log

hahha.. ik snap hem! :D

Gefeliciteerd hoor! echt super en met zo een cijfer! dat verdiend een feestje ja! :thumb:
train ze morgen!

Gefeliciteerd

Gefeliciteerd met dat supermooie cijfer!!! :thumb: Goed bezig op alle fronten, jij! :rocknana: ;)

Mooie bicep. !

Van harte met je cijfer;) praktijk komt vast ook goed.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie bicep. !

Van harte met je cijfer;) praktijk komt vast ook goed.

dankje! :) ik hoop t ook haha:D

Vandaag borst/schouders gedaan, een ruim uurtje.
Heb t niet allemaal onthouden, maar in ieder geval wel voor het eerst bench press met losse stang gedaan, was wel erg leuk om te doen :)

Lekker even uitgeleefd dus he! :thumb:
Ik ga proberen morgen tweede keer benen en abs te doen. Als alles uitkomt met werk en de rest

Lekker even uitgeleefd dus he! :thumb:
Ik ga proberen morgen tweede keer benen en abs te doen. Als alles uitkomt met werk en de rest

ja heerlijk uitgeleefd!! ik kijk nu al uit naar de tijd dat mijn jongste ook naar school gaat, kan ik me nog vaker uitleven :cool:
succes morgen! Zijn je benen al hersteld?? Die van mij zijn nog steeds gaar van zondag :eek:

Goede stats hoor. Je benen lopen misschien achter maar ze zijn wel krachtig. Zeker blijven squaten en de DL erin gooien.

ja heerlijk uitgeleefd!! ik kijk nu al uit naar de tijd dat mijn jongste ook naar school gaat, kan ik me nog vaker uitleven :cool:
succes morgen! Zijn je benen al hersteld?? Die van mij zijn nog steeds gaar van zondag :eek:
hahah.. nog een verslaafde aan de KT! :D
mijn benen zijn nog niet helemaal hersteld.. maar ja.. vanaf maandag moet kunnen en ik wil vast kijken of ik het kan redden 3 x per week te gaan. Met werk en alles eromheen. Ik wil meer!

hahah.. nog een verslaafde aan de KT! :D
mijn benen zijn nog niet helemaal hersteld.. maar ja.. vanaf maandag moet kunnen en ik wil vast kijken of ik het kan redden 3 x per week te gaan. Met werk en alles eromheen. Ik wil meer!

Gaat je vast lukken :cool:

Mijn benen zijn dus ook nog steeds niet hersteld van vorige week zondag :eek: Een deel van de spierpijn begon pas paar dagen geleden ??? wilde eigenlijk morgen beentraining doen maar dat gaat m niet worden, dus dan waarschijnlijk rug met biceps/triceps.

Vandaag mn praktijkexamen gehad, denk wel dat ik het heb gehaald, hoor ik deze week. Moest wel toevallig net de massages uitvoeren die ik het moeilijkst vond, zul je altijd weer zien :(
Maarrrrr betekent wel dat ik nu vakantie heb en lekker knallen :cool::cool::D:D

Balen van je benen. Heb ik ook soms hoor.. voel ze nu ook flink weer.. liep ook even anders dan normaal. :D
Maar soms kan je spierpijn ook minder worden als je na een week juist wel gaat trainen. dat heb ik in het begin ervaren. Weet alleen niet of dat goed is. :o
In ieder geval train ze morgen. :)

Balen dat ze met je examen net de moeilijkste massages vroegen. Maar het zal je vast wel gelukt zijn toch!! Ik duim!
enne... VAKANTIE!!!! en die ga je morgen inwijden met trainen? :p
Geniet meid! je hebt het verdiend!
die vakantie dan he! ;)

Balen van je benen. Heb ik ook soms hoor.. voel ze nu ook flink weer.. liep ook even anders dan normaal. :D
Maar soms kan je spierpijn ook minder worden als je na een week juist wel gaat trainen. dat heb ik in het begin ervaren. Weet alleen niet of dat goed is. :o
In ieder geval train ze morgen. :)

Balen dat ze met je examen net de moeilijkste massages vroegen. Maar het zal je vast wel gelukt zijn toch!! Ik duim!
enne... VAKANTIE!!!! en die ga je morgen inwijden met trainen? :p
Geniet meid! je hebt het verdiend!
die vakantie dan he! ;)

dankjewel! ik hoop t ook wel maar toch spannend. was ook heel zenuwachtig door al die mensen die op je vingers kijken en dingen noteren :eek:

idd lekker inwijden met trainen!!! :D:D ben alleen heel benieuwd hoe het gaat, heb slecht geslapen vannacht, tot 3.15u op de whatsapp gezeten :o

Tuurlijk is het spannend.. Het is altijd hell als mensen op je vingers loeren.. getver.. maar komt goed! :)

Lekker trainen he! nou ik pauzeer... benen zijn autch.. en morgen beentraining op program... armen zijn ook ietwat spierpijn... dus gisteren heeft er ook goed ingehakt. :o Voel me net een oud vrouwtje. :D

Lastig he dat slechte slapen... Hoop dat je wta opknapt van het trainen. Heb ik vaak wel. Haal dan alleen mijn gewichten niet helemaal top. Maar wel een voldaan gevoel. Dus train ze!:)

Supermooie ava trouwens marina! Ben ff aan t lezen via telefoon dus reageer straks wel uitgebreid maar ik moest t ff zeggen :D sexy jouw buik! :)

Tuurlijk is het spannend.. Het is altijd hell als mensen op je vingers loeren.. getver.. maar komt goed! :)

Lekker trainen he! nou ik pauzeer... benen zijn autch.. en morgen beentraining op program... armen zijn ook ietwat spierpijn... dus gisteren heeft er ook goed ingehakt. :o Voel me net een oud vrouwtje. :D

Lastig he dat slechte slapen... Hoop dat je wta opknapt van het trainen. Heb ik vaak wel. Haal dan alleen mijn gewichten niet helemaal top. Maar wel een voldaan gevoel. Dus train ze!:)

38 is ook oud natuurlijk :p

Niet te druk maken om de kilo's.
Kan niet elke training pr's zetten;)

Net 1,5 uur vol geknald!! Was een heerlijke training :-) Ff kijken of ik het me nog precies kan herinneren wat ik heb gedaan :D

Pull Down met losse gewichten
12 x 40
10 x 50
8 x 60
8 x 70

Rear Pull Down
12 x 25
8 x 30
8 x 35
6 x 40

One Arm Pull Down met D-handle
10 x 15