AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Marieke's Contest Log

WOW :eek: mooie training! dat is nog een een feestje! :D
Je gaat super met je gewichten!

Zo lekker bezig geweest!

he, goeie train

• Topic Starter Topic Starter
gisteren borst/schouders getraind, kan wel weer goed merken dat borst een van mijn zwakkere spiergroepen is :P in t begin een beetje zitten klooien want t was zo ontiegelijk druk :O Dus wat verschillende benchpress apparaten gepakt en shoulder press apparaat, fly apparaat. Toen was er nog steeds veel bezet dus tussendoor even abs meegepakt en nog een klein beetje rug, triceps.
Daarna met losse dumbbells van 8kg arnold presses en shoulder presses gedaan, op de cable fly's en lateral raises en op t laatst nog de smith weten te bemachtigen voor bench press :)

beetje chaotische training maar goed... Wel kreeg ik op het laatst nog een complimentje dat ik goed trainde/uitvoering vd oefeningen goed deed, dus das altijd leuk om te horen :D

Waarom bench in Smith?
Als beginner zoveel mogelijk los zodat je ook stabiliteit enz allemaal meepakt.

Drukte is k*t ja.
Maar voor zo'n beest gaan ze toch wel aan de kant? :D

Waarom bench in Smith?
Als beginner zoveel mogelijk los zodat je ook stabiliteit enz allemaal meepakt.

Drukte is k*t ja.
Maar voor zo'n beest gaan ze toch wel aan de kant? :D

omdat ik t in mn eentje nog niet zo goed aandurf met losse stang :o en mijn maatje had t druk deze week die spot normaalgesproken bij mij..
(ow en trouwens op deze locatie hebben ze ook geen rack om die stang op te leggen helaas..:()

voor mij gaan ze niet aan de kant hoor haha, had er wel eentje zn hulp aangeboden, dat dan weer wel :p

niet zo bang zijn om te falen;)

en je weet dat mannen jou niet helpen, maar vooral hun zelf he?:D

niet zo bang zijn om te falen;)

en je weet dat mannen jou niet helpen, maar vooral hun zelf he?:D

is ook voor mn eigen veiligheid, want vorige x met losse stang kreeg ik m in mn eentje niet goed meer omhoog de laatste herhaling, had ik een probleem gehad in mn eentje... in de smith kan ik m dan gewoon wat lager aanhaken eventueel :cool: Maar ik heb ook wel een beetje faalangst ja geef ik zo toe :o (moet dan altijd denken aan die 6 rules van arnold, don't be afraid to fail, is op mij wel van toepassing :D)

Hahaha ja zou zomaar kunnen, heb meestal ook wel meer aanspraak als ik in mn eentje ben, wel grappig :) Dan zie ik er wss hulpelozer uit ipv dat er al een man bij is om te helpen :roflol:

nee dan zien de roofdieren een hulpeloze prooi :roflol:

trouwens; ik had bij het shoulder press apparaat last van mijn rechter schouder, ben daarom ook niet tot mn max gegaan qua gewicht bij die oefening. Maar met de andere schouder oefeningen juist helemaal geen last van gehad... Iemand die weet of (en zoja wat) ik fout heb gedaan bij dat apparaat?

welk apparaat?
zijn er zoveel;)

hij heet bij onze gym gewoon shoulder press haha :P niet in de losse gewichten hoek. Zal es kijken of ik een plaatje kan vinden dan

edit: het is exact deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Over de shoulder press machine... Zit je er wel goed op? Rug een beetje hol, dat je schouderbladen laag hangen en goed op de rugleuning liggen, borst omhoog, enz?

Klinkt als een nette training hoor, ondanks dat het zo druk was en je het allemaal een beetje door elkaar moest pakken!

Over de shoulder press machine... Zit je er wel goed op? Rug een beetje hol, dat je schouderbladen laag hangen en goed op de rugleuning liggen, borst omhoog, enz?

Klinkt als een nette training hoor, ondanks dat het zo druk was en je het allemaal een beetje door elkaar moest pakken!

voor zover ik weet wel, maar zal er volgende x nog eens extra goed op letten dan.
en tnx :)

Terug
Naar boven