AndroidHealthClinic

Marina's Log

Ik ga wel hoor. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
Mooi zo! heb een hoop sleepwerk voor je wat ik niet mag doen. :p kan je je armen vast wat doen! ;)
frustrerende is... ik kan het wel maar mag het niet... :( en braaf zijn is lastig naar ben ik wel. Ik wil zo graag weer trainen. *snif*

edit... zie wel dat meds werken.. wat een typfouten... pfff...

• #1.983
Vanaaf naar de fysiotherapeute geweest. Ze heeft mijn man geleerd hoe tractie op mijn nek te doen. wat een opluchting is dat zeg... had vandaag een proef van 4 uur achtereen staan.... pfff... kon niet meer lopen/zitten van de pijn.. meds te laat ingenomen door alles.... niet leuk. slaap zo slecht...

Maar heb wat goed tips meegekregen. Benen bi tri blijven trainen. Core stabiliteit opkrikken en buikspieren. Maar voor nu even rust...
Mannetje kan de tractie bij me gaan doen. En toch het advies meer medicatie te pakken.:( (zat nog lang niet op max omdat ik een hekel heb aan die zware meds... ) Omdat het slapen zo slecht gaat... rust is nu belangrijk. Ze kan me nog wat verlichting bieden met fysio. Kan op afspraak indien nodig. Das wel fijn.

mannetje pakte het goed op. Ze legt goed uit. Nu het lastigste.. moet echt een paar keer per dag op mijn werk gaan liggen om de druk van die wervels te halen... maar ja waar..... dus morgen even zien om wat te regelen ergens... Gaat langdurig worden dit. :(

Maar doen wat ik kan! en hopen dat ik niet teveel aan borst/rug en schouders verlies... want ja.. maanden eruit ... pffff... baal er echt van... maar de rest gewoon door! Maar nu eerst zaterdag! Train mee Hillegom! dus rusten! :)

pfoei goed en slecht nieuws dus...
fijn dat de tractie helpt en dat je tips hebt gekregen hoe wel te blijven trainen!!

tot zaterdag!

Fijn dat hij dat heeft geleerd, dat zal inderdaad wel een opluchting zijn! En nogmaals ook echt fijn dat je gewoon (beperkter) kan blijven trainen! Dat geeft toch wat licht in alle duisternis!

En over dat liggen op je werk... Desnoods neem je een luchtbed mee, pomp je daar op en kun je daar mooi even op gaan liggen! Alles voor je lichaam he :)

• #1.986
pfoei goed en slecht nieuws dus...
fijn dat de tractie helpt en dat je tips hebt gekregen hoe wel te blijven trainen!!

tot zaterdag!
Ik werd er niet echt vrolijk van... Maar nu eerst wat rust. Morgen train meet... doen wat ik kan en dan kijken.
Ik hen zin n morgen! zie je morgen!

---------- Toegevoegd om 06:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:42 ----------

Fijn dat hij dat heeft geleerd, dat zal inderdaad wel een opluchting zijn! En nogmaals ook echt fijn dat je gewoon (beperkter) kan blijven trainen! Dat geeft toch wat licht in alle duisternis!

En over dat liggen op je werk... Desnoods neem je een luchtbed mee, pomp je daar op en kun je daar mooi even op gaan liggen! Alles voor je lichaam he :)
Het i zeker fijn dat hij het nu kan..vooral voor het slapen zou het fijn zijn. even die ontspanning. en in het weekend.

Er is altijd licht aan het eind van de tunnelhe! alleen is hij best wel lang. Ik ben zo bang day ik alles kwijt ben wat k heb opgebouwd tegen die tijd. Maar ja. tijd zal het leren.

Op bed.. matje heb ik wel.. maar de ruimte is het probleem.. Kan niet n de fabriek gaan liggen. ;)
en een kantine hebben we niet.. Maar ik bedenk wel wat...

Vannacht weer 2 uur wakker geweest van zeurend maag gevoel.... tegen overgeven aan. bijna een uur op de grond gezeten in wc en slaapkamer en toen nog een uur op bed rechtop (pfff... blij met mijn electrische bed nu).
Denk toch van de meds.. ik slik nogal wat en heb geen maagbeschermer... dus zo maar even bellen. Dit is niet te doen zo... En mooest maandag toch bellen voor meer meds want het is alweer op.. :(
en effe kijken wie ik het op kan laten halen... dus ja.. K nacht.. maar nog steeds zoveel zin in morgen!!

Jij bent ook echt niet te stoppen he? :cool:

• #1.988
  • #1.989
Beetje meegetraind met benen met Grosje met de meet. Vond het wel leuk om dat samen te doen. De rest van de training kon ik niet doen. Anders was ik helemaal alleen geweest denk ik zo. Thanks Grosje. :)

Nu is het alleen even over. Zal het morgen wel merken maar het was het waard. Vanaf nu is het rustig aan moeten doen... weinig andere keuze helaas.
Maar vond het weer top en moest en zou er gewoon bijzijn!

Leuk om weer nieuwe gezichten te zien en uiteraard oude bekenden van vorig jaar!
Hopelijk kan ik een volgende keer wel wat meer meedoen.

Als het niet gaat zoals het moet... Dan moet het maar zoals het gaat ;)

Als je maar goed geluisterd hebt naar Miss H en Dinky. Je moet stappen terug doen. Anders help je jezelf een rolstoel in.
Geen BB maar fitness oefeningen die je van je fysio mag doen. Voeding erop aanpassen en zo behoud je wat je hebt opgebouwd. Be wise and listen to people who cares about you.

• #1.992
Als het niet gaat zoals het moet... Dan moet het maar zoals het gaat ;)

Als je maar goed geluisterd hebt naar Miss H en Dinky. Je moet stappen terug doen. Anders help je jezelf een rolstoel in.
Geen BB maar fitness oefeningen die je van je fysio mag doen. Voeding erop aanpassen en zo behoud je wat je hebt opgebouwd. Be wise and listen to people who cares about you.
Ik weet het. Fijn dat jullie om me geven.. en of ik wil of niet.. ik zal heel veel gas terug moeten nemen.
Hopelijk kan ik het dan later weer oppakken... en dat gaat helaas lang duren.. :(
Het voelt als falen... alweer...

Is geen falen joh, je kunt er toch niets aan doen?
Waar je wel wat mee kunt is luisteren naar de goede adviezen en die ter harte nemen!

• #1.994
Is geen falen joh, je kunt er toch niets aan doen?
Waar je wel wat mee kunt is luisteren naar de goede adviezen en die ter harte nemen!
Er zit een verleden aan vooraf...waar ik niet naar terug wil vallen.

Ik luister ook. En heb net ook nog geluisterd.. weliswaar via chat. Het komt erop neer dat vandaag voorlopig mijn laatste training was. Dat ik eerst moet herstellen met fysio. Mijn voeding zal hierop wel aangepast worden... en wie weet als het weer goedkomt dat ik het dan weer op kan pakken. Maar voor nu is trainen voorbij....

Het voelt als opgeven en falen... maar het is noodzaak om weer te herstellen. Dus dit is de weg die ik in zal slaan.
* fysio therapie
* aanpassen voeding
* herstellen

en dan maar zien....

Thanks allemaal voor alle steun. En ook alle adviezen die ik vandaag gehad heb wat betreft herstel.. Ik volg ze op. Dus het zal lang stil worden hier.

Snap het wel, is ook moeilijk.
One step at a time!

Top besluit Marina. Gezondheid eerst.

het is GEEN falen!
zie het als een ander DOEL...waarvoor je ook hard aan de bak moet, op je eten en bewegen moet letten, maar op een andere manier!

er zit inderdaad een verleden aan vast Marina... maar ook je bijna obsessief door willen gaan is natuurlijk door dat verleden mede bepaald.
Wat echter veel belangrijker is... er zit ook een toekomst aan vast.
Zolang jij niet in staat bent zonder pijnstillers en spierverslappers de dag door te komen lijkt het mij heel wijs om niet te gaan trainen. Je lijf zegt niet voor niks "Stop"
Wel begeleiding vragen bij een fysio om de dingen niet te laten verstijven.
En nee... dat is zeker geen falen... je weg naar je doel is hooguit wat langer dan jij zou willen.
Sterkte meis!

Het is zeker niet falen inderdaad, zorg ervoor dat je goed kan herstellen. Sterkte!

Pak je rust en herstel, je weet wat je kunt bereiken als je weer gezond bent en kan trainen.
Ook ik sukkel al te lang en stel maar uit en ga maar door met het idee dat het allemaal wel mee valt en dat ik sterk van geest ben. Die zelfde sterke geest maakt mijn lichaam misschien wel meer kapot dan ik wil en ik denk dat jij dat zelfde hebt. Ik heb nu ook gekozen voor een barbotage (hoop dat ik het krijg) en dan moet ik ook zeker 6 weken herstellen en mag ik niet mijn bovenlichaam trainen. Maar eigenlijk doe ik dat nu ook niet want ik klooi maar wat aan. Doe als ik en investeer in je gezondheid om hopelijk daarna weer beter te kunnen sporten en er weer van te genieten zoals dat hoort.
Sterkte en ga tegen je eigen gevoel in door niet te trainen, niet leuk misschien maar no pain no gain klopt niet altijd, no more pain more game and fame (na je herstel)

Terug
Naar boven