Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi zo! heb een hoop sleepwerk voor je wat ik niet mag doen.
kan je je armen vast wat doen! 
en braaf zijn is lastig naar ben ik wel. Ik wil zo graag weer trainen. *snif*
(zat nog lang niet op max omdat ik een hekel heb aan die zware meds... ) Omdat het slapen zo slecht gaat... rust is nu belangrijk. Ze kan me nog wat verlichting bieden met fysio. Kan op afspraak indien nodig. Das wel fijn.

Ik werd er niet echt vrolijk van... Maar nu eerst wat rust. Morgen train meet... doen wat ik kan en dan kijken.pfoei goed en slecht nieuws dus...
fijn dat de tractie helpt en dat je tips hebt gekregen hoe wel te blijven trainen!!
tot zaterdag!
Het i zeker fijn dat hij het nu kan..vooral voor het slapen zou het fijn zijn. even die ontspanning. en in het weekend.Fijn dat hij dat heeft geleerd, dat zal inderdaad wel een opluchting zijn! En nogmaals ook echt fijn dat je gewoon (beperkter) kan blijven trainen! Dat geeft toch wat licht in alle duisternis!
En over dat liggen op je werk... Desnoods neem je een luchtbed mee, pomp je daar op en kun je daar mooi even op gaan liggen! Alles voor je lichaam he![]()

Nope!

Als het niet gaat zoals het moet... Dan moet het maar zoals het gaat![]()
Ik weet het. Fijn dat jullie om me geven.. en of ik wil of niet.. ik zal heel veel gas terug moeten nemen.Als je maar goed geluisterd hebt naar Miss H en Dinky. Je moet stappen terug doen. Anders help je jezelf een rolstoel in.
Geen BB maar fitness oefeningen die je van je fysio mag doen. Voeding erop aanpassen en zo behoud je wat je hebt opgebouwd. Be wise and listen to people who cares about you.

Er zit een verleden aan vooraf...waar ik niet naar terug wil vallen.Is geen falen joh, je kunt er toch niets aan doen?
Waar je wel wat mee kunt is luisteren naar de goede adviezen en die ter harte nemen!