AndroidHealthClinic

Marina's Log

Jeetje Marina, van het een komt het ander. Zolang je je hoofd omhoog houdt en je niet laat kennen.
Snap best dat dit allemaal heftig is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.022
Vervelend voor je Marina! Ik hoop dat je snel een beetje hersteld, je krijgt het wel voor je kiezen:(
Dank je.
Tja.. ik heb het helaas niet voor het zeggen... dus het is afwachten en hopen dat het binnenkort wat sneller beter zal gaan.

Jeetje Marina, van het een komt het ander. Zolang je je hoofd omhoog houdt en je niet laat kennen.
Snap best dat dit allemaal heftig is.
Het is lastig met alles wat er bijkomt... vooral de maagpijn ... maar alles bij elkaar ga ik gewoon door. Ik moet en zal erdoor komen en ik heb nog steeds een doel in mijn hoofd. Alleen nu moet ik focussen op mijn eerste doel en dat is herstellen.
Ik hoop alleen dat ik niet alles kwijt raak wat ik et de afgelopen tijd met jou had opgebouwd......

Balen allemaal Marina!
Maak je niet teveel zorgen over wat je hebt opgebouwd, dat krijg je tegen die tijd zo weer terug met wat spiergeheugen. Je hebt er van geleerd dus het was sowieso niet voor niets! ;)
Heel veel succes met je herstel!

Je moet het maar zien als jouw herstelproces
Niet leuk maar noodzakelijk om door te kunnen naar een betere periode met minder pijn en meer plezier
2jaar geleden stond bij mij het huilen nader dan het lachen en inmiddels heb ik wel weer de positieve drive en het idee dat ik er uit kom
Kop op ( letterlijk en figuurlijk) en doorbijten... Dat kan je

Fijn om even helemaal bij te lezen, wel vervelend van je rug enz dat je daar zoveel last van heb, sterkte!

oef, helaas moet dat een heel relaas zijn inderdaad.
Heel veel sterkte en beterschap!

• #2.027
Balen allemaal Marina!
Maak je niet teveel zorgen over wat je hebt opgebouwd, dat krijg je tegen die tijd zo weer terug met wat spiergeheugen. Je hebt er van geleerd dus het was sowieso niet voor niets! ;)
Heel veel succes met je herstel!
Dank je.
Ik hoop dat je gelijk hebt met spiergeheugen. Ik hoop alleen niet dat ik echt alles kwijtraak.
Ik heb zeker veel geleerd en leer nog steeds bij.
Je moet het maar zien als jouw herstelproces
Niet leuk maar noodzakelijk om door te kunnen naar een betere periode met minder pijn en meer plezier
2jaar geleden stond bij mij het huilen nader dan het lachen en inmiddels heb ik wel weer de positieve drive en het idee dat ik er uit kom
Kop op ( letterlijk en figuurlijk) en doorbijten... Dat kan je
Ik weet het.. al heb ik een verleden van 12 verloren jaren al achter me. En dit zijn dingen waar je toch je hele leven last van kan houden. Dat maakt me gewoon zo bang dat het weer helemaal mis gaat.
Maar aan de andere kant. Heb nu wel 2 pijnstillers minder genomen vandaag en het gaat nog redelijk goed. Nu was het wel een hele rustige dag. Ben benieuwd hoe dat dan morgen gaat. Maar dat vind ik al heel wat positiefs na de afgelopen 5 weken.
Ik bijt wel door. :) Dank je.
Fijn om even helemaal bij te lezen, wel vervelend van je rug enz dat je daar zoveel last van heb, sterkte!
oef, helaas moet dat een heel relaas zijn inderdaad.
Heel veel sterkte en beterschap!
Thanks. :)

Heb vandaag op de rommelmarkt zo een fitnessbal gekocht. Kan ik de stabiliteits oefeningen thuis doen. Is leuker ook voor de tv. :D

Morgen om 8:00 weer naar de fysiotherapeute. Ben benieuwd. Ze gaat mijn rug en schouders wat los maken. Moet dus morgen eerst de tape van mijn rug en schouders halen. Zal een sadistisch klusje worden onder de douche. :rolleyes:

je houdt toch wel van een beetje sadisme als ik kijk hoe je reageert op spierpijn ;)
veel plezier met je fitnessbal!

• #2.029
Hahahaha.. dat klopt wel ja. :D
Dank je.

Ik lach erom... moet ook wel..
Doe ik nu om veel dingen.... anders zou ik het nu echt niet volhouden.
Op mijn werk maak ik ook vaak geintjes over de lulligheden die ik niet kan... zo hou ik de moed er wat meer in.

Lijkt me vreselijk om niet voluit t kunnen trainen terwijl de motivatie er wel is. Iig sterkte!

Sterkte Marina! Heel vervelend dit!

Heel veel sterkte marina!
Maar beter dat je nu gewoon je rust pakt en goed herstelt dan dat je beetje herstelt en over een paar maanden weer terug valt.

Goed dat je er nog beetje om kunt lachen! Het is een klote situatie kan niks anders zeggen maar heb bewondering voor je optimisme! Je komt er wel marina, al is het met een kleine omweg!

• #2.034
Lijkt me vreselijk om niet voluit t kunnen trainen terwijl de motivatie er wel is. Iig sterkte!

Sterkte Marina! Heel vervelend dit!

Heel veel sterkte marina!
Maar beter dat je nu gewoon je rust pakt en goed herstelt dan dat je beetje herstelt en over een paar maanden weer terug valt.

Goed dat je er nog beetje om kunt lachen! Het is een klote situatie kan niks anders zeggen maar heb bewondering voor je optimisme! Je komt er wel marina, al is het met een kleine omweg!
Dank jullie wel allemaal. Ik doe mijn best om optimistisch te blijven. Maar het is soms wel lastig.
Zeker gezien ik me lichamelijk ook totaal niet lekker voel. Koud en moe en sinds vandaag ook een tintelende linkerhand erbij... en mijn gewicht gaat bagger. :(
Het moet echt snel wat beter gaan.. anders ben ik zo alles kwijt ben ik bang..
Maar ik zet door. Ik wil verder!

Hey meid, hoe gaat het nu met het afbouwen van de medicatie, lukt dat een beetje?
En probeer nog wat meer nootjes erbij te eten, dat soort dingen! Gezonde calorieën. Wanneer heb je weer een vervolgafspraak in het ziekenhuis?

• #2.036
Hey meid, hoe gaat het nu met het afbouwen van de medicatie, lukt dat een beetje?
En probeer nog wat meer nootjes erbij te eten, dat soort dingen! Gezonde calorieën. Wanneer heb je weer een vervolgafspraak in het ziekenhuis?
Diclofenac ben ik aan het vervangen door paracetamol. Dat gaat redelijk. Heb iig al 3 dagen geen maagpijn meer gehad gelukkig.
Qua eten heb ik Ron al even gemaild. Was in 1,5 week 1,1 kg afgevallen. :( schrok me echt rot.. maar gezien de pijn en niet slapen... tja.. misschien ook wel te verwachten...
Woensdag moet ik weer naar het ziekenhuis. Internist. Dan de uitslagen van het bloedprikken en de onderzoeken daar. Hoor ik dus ook of er nu wel of geen sprake is van reuma.

Verder veel pijn in rug en schouders. Mijn linkerschouder en arm worden nu zo erg dat ik met 1 hand moet rijden en knopen dichtmaken al pijn doen. Het brand gigantisch... dat schijnt bij de hernia te horen. (beknelde zenuw) Vandaag begon ook mijn linkerhand te tintelen. Dus ja.. de vaatchirurg had al gezegd als de pijn erger wordt moet je de huisarts bellen en terug naar de neuroloog. Dus ja... morgen maar bellen ... weer een verwijzing halen.... pfff... ik heb er zo geen zin meer in. Ik hoopte dat de pijn in die arm minder zou worden. Maar het wordt alleen maar erger. Dus toch maar braaf bellen morgen denk ik.

Morgen iig ook weer naar de fysio. Ben daar wel blij mee. Masseert ze mijn rug en schouders weer en waarschijnlijk zal ze het ook wel weer tapen. Dat helpt wel goed tegen de pijn.
Ik hoop en duim nog steeds dat het binnenkort wat beter gaat allemaal...

Ja, toch maar bellen dan en je laten doorverwijzen. Want het zou natuurlijk beter moeten gaan na een tijd rust, en niet minder goed. Maar je hebt wel de diclofenac dus al wat afgebouwd, dat is positief.
Nou meid, hou je taai, het moet toch binnenkort wel eens wat beter gaan met die hernia... Geniet van de massage morgen en ik wens je weer het allerbeste! X

Mag je anders wat meer tramadol ipv paracetamol?
Van veel pijn raak je op een gegeven moment ook compleet uitgeput.
Met die tramadol mag je niet rijden en werken met machines.

Jeetje meid wat een shit, maar je komt hier ook wel weer uit. Aangezien je al zoveel hebt overwonnen. Hier op het forum leven we allemaal met je mee.

• #2.040
Ja, toch maar bellen dan en je laten doorverwijzen. Want het zou natuurlijk beter moeten gaan na een tijd rust, en niet minder goed. Maar je hebt wel de diclofenac dus al wat afgebouwd, dat is positief.
Nou meid, hou je taai, het moet toch binnenkort wel eens wat beter gaan met die hernia... Geniet van de massage morgen en ik wens je weer het allerbeste! X
Heb gebeld.. moest ook meteen komen. Verwijzing naar de neuroloog gekregen. De huisarts vond het ook niet goed dat de pijn in mijn arm steeds erger werd.. kon gisteren niet eens meer autorijden met die arm...
binnen 2 weken zou ik een afspraak krijgen. en dan eens verder goed uitzoeken wat er nog meer dwars kan liggen... ik word er zo moe van.. het mag toch nu na 6 weken (of was het 7...) wel eens beter gaat

Mag je anders wat meer tramadol ipv paracetamol?
Van veel pijn raak je op een gegeven moment ook compleet uitgeput.
Met die tramadol mag je niet rijden en werken met machines.
Ik mag max 4 tramadol hebben en 8 paracetamol...
Ik weet dat je uitgeput raakt.. merk het ook. De fysio zei vanmiddag dat ik eens moest kijken naar een supplement voor wat meer energie.. iemand enig idee wat?
Met tramadol mag je na 2 weken gebruik gewoon weer rijden en machines bedienen.
Hiervoor had ik diazepam... toen mocht ik niets maar kon ook niet eens meer recht lopen ook.
Ik heb toen zelf gevraagd naar iets waarmee ik wel kon rijden en werken...
maar goed.. de pijn wordt erger en de huisarts begon al over de pijnpoli... maar nu eerst maar weer naar de neuroloog en alles goed uit laten zoeken.

Jeetje meid wat een shit, maar je komt hier ook wel weer uit. Aangezien je al zoveel hebt overwonnen. Hier op het forum leven we allemaal met je mee.
Ik hoop het ook echt... soms zie ik het echt even niet meer. Maar ik ga door.
Dank je. :) jullie zijn ook zeker een hele fijne steun.

Terug
Naar boven