Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je.Vervelend voor je Marina! Ik hoop dat je snel een beetje hersteld, je krijgt het wel voor je kiezen![]()
Het is lastig met alles wat er bijkomt... vooral de maagpijn ... maar alles bij elkaar ga ik gewoon door. Ik moet en zal erdoor komen en ik heb nog steeds een doel in mijn hoofd. Alleen nu moet ik focussen op mijn eerste doel en dat is herstellen.Jeetje Marina, van het een komt het ander. Zolang je je hoofd omhoog houdt en je niet laat kennen.
Snap best dat dit allemaal heftig is.
Dank je.Balen allemaal Marina!
Maak je niet teveel zorgen over wat je hebt opgebouwd, dat krijg je tegen die tijd zo weer terug met wat spiergeheugen. Je hebt er van geleerd dus het was sowieso niet voor niets!
Heel veel succes met je herstel!
Ik weet het.. al heb ik een verleden van 12 verloren jaren al achter me. En dit zijn dingen waar je toch je hele leven last van kan houden. Dat maakt me gewoon zo bang dat het weer helemaal mis gaat.Je moet het maar zien als jouw herstelproces
Niet leuk maar noodzakelijk om door te kunnen naar een betere periode met minder pijn en meer plezier
2jaar geleden stond bij mij het huilen nader dan het lachen en inmiddels heb ik wel weer de positieve drive en het idee dat ik er uit kom
Kop op ( letterlijk en figuurlijk) en doorbijten... Dat kan je
Dank je. Fijn om even helemaal bij te lezen, wel vervelend van je rug enz dat je daar zoveel last van heb, sterkte!
Thanks.oef, helaas moet dat een heel relaas zijn inderdaad.
Heel veel sterkte en beterschap!

Lijkt me vreselijk om niet voluit t kunnen trainen terwijl de motivatie er wel is. Iig sterkte!
Heel veel sterkte marina!
Maar beter dat je nu gewoon je rust pakt en goed herstelt dan dat je beetje herstelt en over een paar maanden weer terug valt.
Dank jullie wel allemaal. Ik doe mijn best om optimistisch te blijven. Maar het is soms wel lastig.Goed dat je er nog beetje om kunt lachen! Het is een klote situatie kan niks anders zeggen maar heb bewondering voor je optimisme! Je komt er wel marina, al is het met een kleine omweg!

Diclofenac ben ik aan het vervangen door paracetamol. Dat gaat redelijk. Heb iig al 3 dagen geen maagpijn meer gehad gelukkig.Hey meid, hoe gaat het nu met het afbouwen van de medicatie, lukt dat een beetje?
En probeer nog wat meer nootjes erbij te eten, dat soort dingen! Gezonde calorieën. Wanneer heb je weer een vervolgafspraak in het ziekenhuis?
schrok me echt rot.. maar gezien de pijn en niet slapen... tja.. misschien ook wel te verwachten... Heb gebeld.. moest ook meteen komen. Verwijzing naar de neuroloog gekregen. De huisarts vond het ook niet goed dat de pijn in mijn arm steeds erger werd.. kon gisteren niet eens meer autorijden met die arm...Ja, toch maar bellen dan en je laten doorverwijzen. Want het zou natuurlijk beter moeten gaan na een tijd rust, en niet minder goed. Maar je hebt wel de diclofenac dus al wat afgebouwd, dat is positief.
Nou meid, hou je taai, het moet toch binnenkort wel eens wat beter gaan met die hernia... Geniet van de massage morgen en ik wens je weer het allerbeste! X
Ik mag max 4 tramadol hebben en 8 paracetamol...Mag je anders wat meer tramadol ipv paracetamol?
Van veel pijn raak je op een gegeven moment ook compleet uitgeput.
Met die tramadol mag je niet rijden en werken met machines.
Ik hoop het ook echt... soms zie ik het echt even niet meer. Maar ik ga door.Jeetje meid wat een shit, maar je komt hier ook wel weer uit. Aangezien je al zoveel hebt overwonnen. Hier op het forum leven we allemaal met je mee.
jullie zijn ook zeker een hele fijne steun.