reav
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sterkte Marina!
maar zoals velen hier al gezegd hebben: gezondheid gaat voor, neem de rust die je nodig hebt en laat je lichaam herstellen
Dank jullie wel allemaal.Het is zeker niet falen inderdaad, zorg ervoor dat je goed kan herstellen. Sterkte!
Ik weet dat dit het beste besluit is. Ik moet nu op verstand besluiten en dat doe ik ook. Hoop alleen wel dat het na 3-6 maanden nog kan om te hervatten en weer op te bouwen. Mijn eten blijft Ron me bij helpen. Waar ik heel blij mee ben. Ik ga nu voor het bewegen naar mijn fysiotherapeute en kijken wat ik mag en kan. Soepel houden is ook belangrijk.het is GEEN falen!
zie het als een ander DOEL...waarvoor je ook hard aan de bak moet, op je eten en bewegen moet letten, maar op een andere manier!
Begeleiding van eten heb ik Ron voor gelukkig.er zit inderdaad een verleden aan vast Marina... maar ook je bijna obsessief door willen gaan is natuurlijk door dat verleden mede bepaald.
Wat echter veel belangrijker is... er zit ook een toekomst aan vast.
Zolang jij niet in staat bent zonder pijnstillers en spierverslappers de dag door te komen lijkt het mij heel wijs om niet te gaan trainen. Je lijf zegt niet voor niks "Stop"
Wel begeleiding vragen bij een fysio om de dingen niet te laten verstijven.
En nee... dat is zeker geen falen... je weg naar je doel is hooguit wat langer dan jij zou willen.
Sterkte meis!
Ook voor jou is het besluit om inderdaad een pauze te nemen voor je eigen gezondheid moeilijk geweest. En ja... die sterke geest kan dan inderdaad meer kapot maken dan je wil. Dus ik heb ook met verstand besloten dat dit het beste is. Ik ben alleen ietsie jaloers op jouw 6 weken herstel tijd.Pak je rust en herstel, je weet wat je kunt bereiken als je weer gezond bent en kan trainen.
Ook ik sukkel al te lang en stel maar uit en ga maar door met het idee dat het allemaal wel mee valt en dat ik sterk van geest ben. Die zelfde sterke geest maakt mijn lichaam misschien wel meer kapot dan ik wil en ik denk dat jij dat zelfde hebt. Ik heb nu ook gekozen voor een barbotage (hoop dat ik het krijg) en dan moet ik ook zeker 6 weken herstellen en mag ik niet mijn bovenlichaam trainen. Maar eigenlijk doe ik dat nu ook niet want ik klooi maar wat aan. Doe als ik en investeer in je gezondheid om hopelijk daarna weer beter te kunnen sporten en er weer van te genieten zoals dat hoort.
Sterkte en ga tegen je eigen gevoel in door niet te trainen, niet leuk misschien maar no pain no gain klopt niet altijd, no more pain more game and fame (na je herstel)
maar goed.. herstel duurt gewoon zolang als het moet. 

Gaat goed komen!heel veel sterkte met het herstel, maar wat extra rust zal waarschijnlijk wel goed zijn voor je lichaam!
Je komt er hopelijk sterker uit en dan kun je weer echt knallen!
Ik hoop dat je er weer helemaal bovenop komt Marina! Soms is rust noodzakelijk en moet je dingen doen die nu niet leuk zijn maar waar je later wel heel veel profijt van hebt!
Thanks.Weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen.. Sluit me aan bij de rest.. Het is super klote hoe je situatie is.. Vind het echt rot voor je.. Maar herstellen staat inderdaad wel boven aan het lijstje en je lichaam is nou eenmaal heel belangrijk. Ik hoop voor je dat je ondanks deze situatie het toch nog een beetje zonnig in ziet, maar volgensmij komt dat wel goed: je bent een kei van een doorzetter!
Ik hoop dat ik er echt helemaal vanaf kom. Het zal een tijd duren maar hopelijk kan ik het daarna weer oppakken. Dat is wel waar ik voor ga. Ik hoop ook dat die tijd snel gaat... en het herstel dus ook. Ik weet in mijn hoofd wel dat dit het beste is. maar het blijft moeilijk. Ik ga voor herstel en we zullen wel zien hoe het bouwen daarna zal gaan. Voor nu eerst stap 1. Herstellen. Dan verder zien. Dank je.Precies Marina, well done!
ben blij dat je nu toch besloten hebt om naar je lichaam te luisteren
En je komt er echt wel..al dan niet wat later dan gepland maar hey..dit is toch een sport waarbij je in jaren moet denken ipv in maanden dus die paar maanden extra tijd..ach die zijn zo voorbij.
Kan je lekker beetje wat "vet"massa aan zetten zodat je lichaam straks voldoende energie voorradig heeft om je spieren sneller te herstellenGaat goed komen!
Ja je had inderdaad gelijk. Verstand komt met de jaren heFijn dat je inziet dat je zo niet door kan gaan en hebt besloten om ff rust te pakken en nadat je hernia genezen is kan je weer volop aan de gang, aan je motivatie/doorzettingsvermogen zal het niet liggen.
Zoals ik al eerder aangaf op je fb voordat je wist wat het was.
'Veel gewicht/weinig herhalen of licht gewicht/veel herhalingen is alsnog vermoeien en belasten van je spieren. Waarom niet totale rust evt. deloadweek inplaats van maar door blijven gaan. Hoe lastig het ook is, beter zorgen dat je rust pakt en beter word dan iets voor veel langere tijd misschien wel kapot maken.
............................................
'Stoppen en rust houden, de max van je lichaam kennen op dit moment heeft prioriteit denk ik. Zal de benen als ik jou was ook even achterwege laten en is een week/tot twee weken totale rust houden. Spieren ga je er niet direct mee verliezen als je daar bang voor bent. Je lichaam kennen en weten dat het nu teveel is getuigt juist van kracht/doorzettingsvermogen het maar blijven doorgaan is gewoon slopen van wat je hebt opgebouwd tot nu toe'.
Knap dat je toch even tijdelijk stopt, getuigt ook weer van dedication dat je je grenzen leert kennen.
en net met mijn verjaardag zo een beetje hoorde ik het van mijn hernia.. dus ja... een jaartje verstand erbij doet wonderen! 
Thanks. Eten zal wel goedkomen. Ik krijg een aangepast schema van Ron en dan gewoon eerst maar verder aankomen.Sterkte ermee Marina. Neem je rust, goed blijven eten.
![]()
Dank je.
Dank je. Het is lastig.. en soms is het vertellen aan iemand nog lastiger en barst ik nog in tranen uit. maar het is beter zo.Ik vind het een moedige beslissing van je Marina om voorlopig te stoppen. herstellen is in jou geval nu het belangrijkst. ik hoop echt voor je dat je je snel beter gaat voelen.
Kop op!
Dank je.Alle wijze raad is nu zo onderhand wel gegeven...
Vind t goed van je dat je de beslissing hebt gemaakt om je op je herstel te richten nu, ik denk dat je herstel sneller zal gaan als wanneer je stug je eigen plan was blijven volgen.
Heel veel sterkte en beterschap, met jouw wilskracht ga je echt wel je doel bereiken!
Ik doe mijn best.