MuscleMeat

Marina's Log

Wow Marina ik ben onder de indruk van je. Je zegt allereerst dat je wel kan janken, maar vervolgens blijf je echt positief!

Heel klote voor je zeg.. Wel ergens fijn dat je weet wat het is.. En fijn dat je kan blijven trainen (met de nodige aanpassingen). Je bent al zo ver gekomen en je komt nog veel verder. De wil is super sterk en dat is het aller belangrijkste! Sterkte & succes

Pff nekhernia dat klinkt niet best, en toch denk je aan door trainen echt goed van je succes en sterkte ;)

veel beterschap! Een sterke madam jij!
Succes met de trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.944
Thanks alllemaal.
Ik geef niet zomaar een droom op. Er is omheen te werken en met Ron zijn hulp zal dat vast wel lukken.
Nu eerst zien of deze meds aanslaan en wanneer ik weer mag autorijden.
De arts zei dat ik mag trainen zolang ik geen last heb. Dus ik ga uitzoeken at ik kan en mag en in neem dat we (Ron en ik) dan gewoon een schema in elkaar knallen om toch langzaamaan naar mijn doel te gaan.
beter langzaam erheen!!! afhaken... dat nooit van mijn leven!

Jeej! Dus nu wel min of meer goed nieuws. Goed wel een nekhernia, maar je mag wel lekker trainen.

voorzichtig blijven hé met die nekhernia!
wel positief dat je mag blijven doortrainen... niks forceren weliswaar

Oh jeez wat een bagger nieuws!
Ik denk (adv wat ik van je lees) dat jij absoluut wel je doel gaat halen, geen twijfel over.
Niet zo snel als dat je hoopte maar je bent een sterk wijf :) zowel innerlijk als fysiek.
Ik ben serieus benieuwd hoe jullie t gaan aanpakken qua schema ed.
Hoe gaat t nu met je man?

Klote nieuws zeg! Heel veel sterkte ermee en natuurlijk Beterschap.

• #1.949
Thanks allen.
Tot ik meer weet van fysio wat ik kan en mag (zal wss ok een neckbrace worden) zal ik even niet meer loggen.. heeft toch geen zin als ik niet mag trainen.
Dus hopelijk tot snel...al weet ik dat dit wss wel een tijd zal duren.

bah naar nieuws....
sterkte

O wat een vervelend nieuws :(
Sterkte!

Sterkte Marina wat een vervelend nieuws weer :(
Beterschap toegewenst...

Ray...

:(
sterkte Marina! komt hopelijk snel weer goed

Hopelijk ben je snel weer de oude!

het is al geregeld... ben gebeld.. resultaat.. nekhernia... minimaal 12 weken aan meds en dan afwachten.. :( kan wel janken. Ik mag doortrainen. Dus iom Ron zullen we gaan kijken hoe.
Misschien (wel zeker) wat bijstellen hier en daar. Maar IK GA MIJN DOEL HALEN!!!

Wel eens aan chiropractie gedacht (weet niet of je dit al geprobeerd hebt)? Die kunnen vaak helpen bij hernia's zonder OP's of wat dan ook. Percentage genezing is erg hoog. Jammer je hier in NL eigenlijk nooit naar verwezen wordt, terwijl dit in het buitenland de gewoonste zaak vd wereld is.

• #1.957
Thanks iedereen. :)
'
Wel eens aan chiropractie gedacht (weet niet of je dit al geprobeerd hebt)? Die kunnen vaak helpen bij hernia's zonder OP's of wat dan ook. Percentage genezing is erg hoog. Jammer je hier in NL eigenlijk nooit naar verwezen wordt, terwijl dit in het buitenland de gewoonste zaak vd wereld is.
Ik ben 5 weken geleden ongeveer naar een kraker geweest omdat alles zo vast zat in mijn nek.... dus ja... misschien is het daar we misgegaan? Ik weet het niet. Maar er speelt meer dan alleen die nek.
We zien het wel.

Kon het alleen niet laten toch even kort wat licht te doen vandaag wat mocht van de fysio... wel extra laag gewicht.... maar ja.. je moet wat. :rolleyes:.

flat DB fly (zo recht mogelijk opzij spanning op borst houden)
WU 10x4 kg
3x10x6 kg

Incline DB press
WU 10x6 kg
3x10x8 kg

cable cross over highconcentratie op uitvoering en borst goed omhoog drukken
3x10x(beide zijden 30 kg)

Peck deck machine
3x sets x17,5 kg

chest press 2 sec uit 3 sec in
20-25-25 kg

DBcurl
WU 7 kg
8-8-8- kg

21-ers
3x17,5 kg

Lunges in smith (zonder stepper nog. eerst goed techniek pakken en voel hem zo al goed zat. :D
15-20-20-25 kg 10x per been... gewicht is enkel schijven. geen idee heo zwaar de stang is.
Maar die mag meer branden! hahahah
Ik leg de stang meer op mijn bovenarmen waardoor ik deze gewoon uit kom voeren. (braaf laten controleren. :engel: )

vandaag voor het eerst zelf weer gereden.. 12 min... het ging.. maar van het weekend nog maar even laten... de diazepam zit er wss nog goed in. Nu bek af.. die sjaal als kraag verlicht wel. Maar de meds zijn veel lichter en dat merk ik wel.
Maar toch was dit ondanks dat het een ongeorganiseerd trainings zootije was toch wel even lekker.
Fysio zei dat ik vooral benen lekker mocht blijven doen. Maar denk dat ik gewoon wat vaker de sauna induik. zal ook wel lekker zijn voor mijn nek. :)

vandaag voor het eerst zelf weer gereden.. 12 min... het ging.. maar van het weekend nog maar even laten... de diazepam zit er wss nog goed in. Nu bek af.. die sjaal als kraag verlicht wel. Maar de meds zijn veel lichter en dat merk ik wel.
Maar toch was dit ondanks dat het een ongeorganiseerd trainings zootije was toch wel even lekker.
Fysio zei dat ik vooral benen lekker mocht blijven doen. Maar denk dat ik gewoon wat vaker de sauna induik. zal ook wel lekker zijn voor mijn nek. :)

:):)

Bikkel hoor, nekhernia en gewoon door gaan
Maak je het niet te gek?

• #1.960
Tuurlijk maak ik het niet te gek... moet zaterdag er wel bij zijn he! al is het alleen maar om... ;) jij weet wel wat! foto's te maken! hihihihihi

Terug
Naar boven