Fitness Seller

Marina's Log

Tuurlijk maak ik het niet te gek... moet zaterdag er wel bij zijn he! al is het alleen maar om... ;) jij weet wel wat! foto's te maken! hihihihihi

Niks. Je kan bij Mascha heerlijk hacksquats doen. Dan pak je maar benen, kan je tussendoor foto's maken. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.962
Niks. Je kan bij Mascha heerlijk hacksquats doen. Dan pak je maar benen, kan je tussendoor foto's maken. :p
Was dat diegene waar je schuin in staat? die ik vorige keer ook heb gedaan? Gaaf! maar daar zal ik nu wel wat meer gewicht op kunnen hebben!!! hahaha
Slopen die benen!

Thanks iedereen. :)
'

Ik ben 5 weken geleden ongeveer naar een kraker geweest omdat alles zo vast zat in mijn nek.... dus ja... misschien is het daar we misgegaan? Ik weet het niet. Maar er speelt meer dan alleen die nek.

Een kraker...manueel therapeut of chiro? Zit wel een groot verschil tussen.

Echt klote allemaal

Poe toch trainen, ik zou daar toch erg voorzichtig mee zijn..
straks ben je nog verder van huis..

daarentegen wat je zelf het best hoe je lichaam reageert..
Oo grosje was me al voor :p

• #1.965
Een kraker...manueel therapeut of chiro? Zit wel een groot verschil tussen.

Echt klote allemaal
zij doen in de praktijk beide. Maar dit as een chiro.

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

Poe toch trainen, ik zou daar toch erg voorzichtig mee zijn..
straks ben je nog verder van huis..

daarentegen wat je zelf het best hoe je lichaam reageert..
Oo grosje was me al voor :p
Ik ben heel voorzichtig. Maar heb opdracht gekregen om mijn benen en armen goed sterk te houden en maken en mij core wat stabieler... (moet zien hoe ik dat moet doen.... )
Dit omdat de nek ook weer veel met core stabiliteit te maken heeft en zeker als je na de hernia herstelt.
Maar ik zal zeker opletten hoor. :)
dank je.

core-stability <3 it...

weet niet of side planks, supermans, the one hundred e.d. kunnen lukken?

Fijn dat je je benen wel nog kan slopen! Je laat je niet uit de weg slaan, ben je veel te sterk voor!!!

• #1.968
core-stability <3 it...

weet niet of side planks, supermans, the one hundred e.d. kunnen lukken?
Ik heb er geen idee van... planken komt denk ik weer teveel op schouders en nek aan.
Ik moet echt wat tips hier en daar vandaan toveren.
Schijnt dat je je onderrug en buik moet versterken en daarbij heb ik speciale oefeningen voor mijn nek..

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Fijn dat je je benen wel nog kan slopen! Je laat je niet uit de weg slaan, ben je veel te sterk voor!!!
Ik zal nooit opgeven.. maar moet wel oppassen.. ik ken mezelf....
maar morgen even lekker de benen pakken... en misschien daarna de sauna. :)

vandaag volledige cheatdag gehad. Brunch lopend buffet nog voor mijn verjaardag.. dat ging net aan. lopen en staan en zitten kan ej dan afwisselen.. maar daarna kapot van de pijn.. waar een paar uuur slapen met meds goed voor is... vanaaf ook aso.. gewoon veeeeeel vlees en groente had geen trek vandaar... dus zorg vnl dat vetten en eiwitten vandaaag op orde zijn... morgen weeer normaal eten... en dingen regelen om goed te kunnen zitten en werken... etc..

• #1.970
heb je een fitnessbal ter beschikking?

wij deden deze veel bij synchro
http://www.lichaamsoefeningen.nl/core-oefeningen-en-balanstraining/core-oefeningen-fitnessbal/

(nummer 4 en 5 zou ik niet doen i.v.m. je nek)

en een goede cheatdag moet gewoon kunnen! Hoop dat je er, ondanks de opvolgende pijn, goed van hebt genoten.
Nee... ik heb enkel een tubes set....

Ik zal disndag eens vragen. Ik ga kijken of ik di avond even bij de fysio inloop terecht kan. Mannetje kan die tractie oefening niet bij me doen. Ze had aangeboden het voor te doen.. dus morgen even bellen of we disndag terecht kunnen. Kan ik ook meteen vragen at ik met core oef mag. Want ik zie veel planken.. maar ja dan komt er ook imo veel kracht op schouders en nek...

cheat dag was echt een cheat... dat is echt heel lang geleden... ik heb goed genoten... nu maar even wat pillen pakken want zitten gaat niet meer nu. Had net geprobeerd 10 min te lopen en dat ging ok niet.. dus rustig aan. Had ik nou maar een sauna thuis! hahahahah

Ook lekker in de lappenmand. Hoop dat het snel beter gaat!

• #1.972
Ook lekker in de lappenmand. Hoop dat het snel beter gaat!
Gaat om eerlijk te zijn K... Ik zit nog niet op max meds... maar dat moet hem wel gaan worden. Ook mijn armen hebben snachts een dood gevoel. dus donderdag weer terug naar fysio met mannetje.. kan hij leren hoe hij nektractie moet doen bij me... morgen ook weer bloedprikken...

Toch had ik zoiets moe of niet.. een hele dag met steeds 10 min zitten/staan/lopen is ook niets..
dus op advies van fysio wat benen in beweging gebracht en even 1 oefening biceps. in verband met dat dode gevoel in mijn armen... toch even wat bloed erdoor krijgen. was dus beetje zootje training. van alles wat door elkaar. handdoek stevig om mijn nek vast om die vast te zetten. Voor de zekerheid.

tussendoor nek tractie oefeningen Fysio

Klote dat je je zo k*t voelt.. Begrijpelijk hoor.. :(

Klinkt echt klote, nog erg veel sterkte ermee!

• #1.975
Thanks.

Voel me wisselend... medicijnen op één peil houden zorgt dat ik de dag doorkom. Alleen concentratie is in de middag echt weg en heel suf. Heb dan ook de sjaal nodig als steun in mijn nek. en het kussen in mijn rug wat ik heb gekocht helpt ook goed. Het is allemaal best lastig op mijn werk en paar stomme fouten gemaakt (ook rechtgezet uiteraard). Merk ook dat die meds me wat emo maken. Doe soms stomme dingen die ik niet van mezelf gewend ben.. maar hoort erbij.

Kon het vandaag niet laten even kort wat benen af te reageren. leg ext, legpress (wel stiekum een recordje 140 kg met handdoek stevig om mijn nek ter steun, wat kuitjes. Even met een 1 kg mini gewichtje wat biceps curls gedaan. Fysio wilde dat ik toch wat door blijf trainen. Die curltjes (voor zover je het wat kan noemen... ) is doorbloeding wat op gang houden omdat ik snachts vaak dode armen heb...

Morgen weer fysio.... mannetje gaat mee om tractie oefeningen op mijn nek te doen zodat hij dat ook kan doen. Dat verlicht enorm de pijn. Kan hij dat mooi doen voor het slapen. want dat lukt niet.
Volgende week en dan 3 weken later weer ziekenhuis voor mijn hand... dus ook weer afwachten.

Maar eerst zaterdag!! Zin in! mits mijn lift gaat... ik waggel gewoon mee met wat beentraining! :D

Laatst bewerkt:
knap dat je toch doorzet marina!
komt allemaal wel terug goed hoop ik

ff doorbijten nu ja....duurt allemaal veel te lang, dat snap ik, maar er is zo weinig andere keuze.

Hou vol Marina, komt goed heel veel geduld hebben.

Zo hallo, een nekhernia? Das niet mis meid! Doe je rustig aan?

• #1.980
knap dat je toch doorzet marina!
komt allemaal wel terug goed hoop ik
Ik ben geen opgever. Ik doe wat ffysio me adviseert. Baal dat ik niet kan trainen en ook van de stomme fouten op mijn werk....
Of het helemaal goedkomt moet ik nog horen. Leek ook iets van slijtage te zien te zijn, wat misschien de oorzaak kan zijn. Moet ik nog horen.

ff doorbijten nu ja....duurt allemaal veel te lang, dat snap ik, maar er is zo weinig andere keuze.
tja.. afwachten... ik hoor zoveel verschillende dingen.. van 3 maanden tot 3 jaar... dus ja... ik laat me niet kennen. waar kan en waar ik wat mag doe ik dat. Maar in goed overleg. Morgen maar weer at vragen droppen bij fysio.

Hou vol Marina, komt goed heel veel geduld hebben.
Geduld is lastig.... stomme fouten maken en niet trainen.. pfff... ik erger me rot aan mezelf..
kan met de auto net aan thus komen smiddags... dan is het op...

Zo hallo, een nekhernia? Das niet mis meid! Doe je rustig aan?
helaas wel... ik bleef tot het laatste moment volhouden dat het wel spieren zouden zijn. :( maar helaas...
ik doe at ik mag van de fysio... niet meer en zeker niet minder.

Terug
Naar boven