Fitness Seller

Marina's Log

Voor energie kan je een gewoon cafeinepilletje nemen maar niet teveel.
Probeer lekker in het bos te lopen om je hoofd (met sores) leeg te maken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
Voor energie kan je een gewoon cafeinepilletje nemen maar niet teveel.
Probeer lekker in het bos te lopen om je hoofd (met sores) leeg te maken!
Ik ben bang dat ik met cafeine nog slechter ga slapen...
heb wel op internet wat gelezen over rhodiola wat schijnt te helpen tegen vermoeidheid.
Vaak red ik het niet om langer dan 20-30 min te lopen.. maar als ik dat dan zou doen zzou ik het strand pakken. Helaas zou dat alleen in het weekend kunnen. Maar dat maakt mijn hoofd inderdaad wel leeg.

Cafeine is na een uur of tien wel uitgewerkt dus dat zou je kunnen plannen.
Je kunt ook lekker een bankje of stoeltje zoeken buiten en lekker zitten als lopen moeilijk gaat, als je maar in een omgeving bent waar je lekker kunt relaxen.
Je conditie krijgt nu ook een knauw natuurlijk en ook dat moet je accepteren maar wel proberen te lopen.

• #2.044
Cafeine is na een uur of tien wel uitgewerkt dus dat zou je kunnen plannen.
Je kunt ook lekker een bankje of stoeltje zoeken buiten en lekker zitten als lopen moeilijk gaat, als je maar in een omgeving bent waar je lekker kunt relaxen.
Je conditie krijgt nu ook een knauw natuurlijk en ook dat moet je accepteren maar wel proberen te lopen.
Ik ben toch niet zo weg van cafeine. Dus ik ga kijken of er nog andere dingen zijn.
Buiten zitten is lekker. Moet ik wel mijn kussen meenemen. Heb een speciaal kussen anders kan ik niet zitten ook... maar goed. Dat sleept mijn man dan wel. :D
Mijn conditie is flut. Maar ik probeer wel te lopen. ik zal wel moeten. kan niet langer dan een half uur zitten.. dus moet afwisselen.

Oh had zo gehoopt iets positiefs te lezen!
Zo balen voor je, keep your head up! We leven met je mee!

Jeej, wat naar!
Ginseng of magnesium wil ook nog wel eens oppepend werken,
Ik wens je veel sterkte!

• #2.047
Oh had zo gehoopt iets positiefs te lezen!
Zo balen voor je, keep your head up! We leven met je mee!

Jeej, wat naar!
Ginseng of magnesium wil ook nog wel eens oppepend werken,
Ik wens je veel sterkte!
Dank jullie wel dames. :)

Even korte update. Weer een week verder en het gaat niet veel beter.
* mijn blauwe hand is iig geen reuma! Daar ben ik heel blij mee. Het lijkt het meest op Raynaud. De internist zet het daaronder omdat het beeld verder nergens bijpast.
* Uit het bloedonderzoek van de internist kwam wel wat anders. leverwaardes verhoogd wat al een aantal jaren zo is en nooit wat mee gedaan. Dit wordt nu toch verder onderzocht omdat hij het verdacht vind. Dus op voor een echo + bloedtesten en nog wat dingen (ben even kwijt wat allemaal gezien er wel erg veel loopt nu. :o). Hij merkte op dat een slecht werkende lever misschien ook het slecht aankomen zou kunnen verklaren.
* Sinds afgelopen woensdag een behoorlijke terugval met mijn nek. Kan mijn bed niet uitkomen (door de pijn) zonder eerst een uur tevoren medicijnen te nemen. Dus 5:00 meds nemen en 6:00 op en naar het werk.
* 2 x per week fysiotherapie voor mijn rug/schouders/nek om pijn te verlichten. Rug en schouders worden dan gemasseerd/gekneed en getaped wat erg veel helpt.
* Pijn (zenuwpijn) in mijn linkerarm en schouder wordt steeds erger en ook mijn hand gaat tintelen. Mijn nek verbeterd ook niet. Dus morgen terug ga naar de neuroloog. Hopelijk komt er dan meer duidelijkheid en kan er gerichter aan behandeling worden gewerkt. Het is nu al 2 maanden emmeren zonder verbetering.. eerder verslechtering.

Ik doe wel braaf mijn oefeningen 2 a 3 x per week. Dat geeft me in ieder geval hoop en moed om door te zetten en mezelf voor te houden dat ik later weer gewoon mijn training op kan pakken.
Dus nu eerst morgen maar afwachten.

Hmm ene kant gaat het dus wat beter met je, andere kant wat minder.. Blijf aan de dingen denken die wel beter gaan! Het is iig wel fijn dat je al wat meer duidelijkheid hebt en er nog meer duidelijkheid aankomt.. Stay strong Marina!

Jeetje wat vervelend dat er zo weinig verbetering te zien is. Kop op!

Wat balen dat het geen verbetering is Marina. Wel enigszins positief dat je misschien een verklaring hebt voor het lastig aankomen, toch? Succes met alle onderzoeken en gedoe. En sterkte!

klote hoor
Je mag toch hopen dat er enige verbetering volgt na maanden pijn
Sterkte en ik hoop dat je nu eens snel verbetering gaat merken

oef, conclusie is dus dat het nog steeds goed mis is.
Sterkte, beterschap en ik duim dat je n.a.v. morgen rap meer weet....

Sterkte bikkeltje!

• #2.054
Hmm ene kant gaat het dus wat beter met je, andere kant wat minder.. Blijf aan de dingen denken die wel beter gaan! Het is iig wel fijn dat je al wat meer duidelijkheid hebt en er nog meer duidelijkheid aankomt.. Stay strong Marina!

Jeetje wat vervelend dat er zo weinig verbetering te zien is. Kop op!

Wat balen dat het geen verbetering is Marina. Wel enigszins positief dat je misschien een verklaring hebt voor het lastig aankomen, toch? Succes met alle onderzoeken en gedoe. En sterkte!

klote hoor
Je mag toch hopen dat er enige verbetering volgt na maanden pijn
Sterkte en ik hoop dat je nu eens snel verbetering gaat merken

oef, conclusie is dus dat het nog steeds goed mis is.
Sterkte, beterschap en ik duim dat je n.a.v. morgen rap meer weet....

Thanks allemaal.
Ik hoop gewoon dat de neuroloog morgen serieus actie neemt om duidelijkheid te krijgen.
Zo langzamerhand heb ik het wel gehad om elke dag pijn te hebben en te moeten liggen overdag om de dag door te komen (naast al die zooi aan medicatie). Slapen gaat ook niet en ik word moeier wakker dan dat ik naar bed ga. Maar goed. Ik duim voor morgen en ik hou moed dat er toch een keer wat vooruitgang komt.
Ik heb tenslotte wel een doel te halen. 2 eigenlijk. Herstellen en mijn streef fysiek halen!

Knap dat je het allemaal positief bekijkt!! Raynaud heb ik persoonlijk ook last van. Naar gedoe dat! Ga zo door en leuk trouwens dat je nog steeds actief bent hier!!

hoe wast vandaag?

• #2.057
Knap dat je het allemaal positief bekijkt!! Raynaud heb ik persoonlijk ook last van. Naar gedoe dat! Ga zo door en leuk trouwens dat je nog steeds actief bent hier!!
Thanks. Raynaud was op zich ook niet gek. gezien ik in de winter altijd blauwe en witte handen heb. Maar nu wordt mijn hand ook blauw als het warm is of als ik bezig ben... maar goed. So be it. Het is iig geen reuma! ;) Ik hoop toch ook met de tijd weer wat actiever te worden met trainen. Maar ben bang dat dat er voorlopig niet inzit.

28 ste MRI en 9 mei uitslag. Dit was de eerste beschikbare plek. Dus nog 3 weken zo doorklooien. :(
Ik ga morgen nog even bellen. Als er een uitvaller is of ik er dan tussen kan. Kan er met 20 min zijn namelijk.
Na de uitslagen bekijken hoe verder... De neuroloog begon al over de pijnpoli... of operatie...
maar laat ik het eerst maar afwachten. Het kan namelijk ook een beknelling zijn uit de vernauwing die ik in mijn nek heb op c4-c5... of dat er nog wat anders speelt....

Jemig Marina vervelend wat ik nu weer allemaal lees.

Het is echt even een vervelende periode. maar je hebt je al eerder uit deze zware periode´s gevochten toch?
dus dan weet je dat je het aankan.

Gewoon blijven geloven in jezelf.

Ik hoop trouwens dat je na de MRI uitslag meer duidelijkheid hebt.

Sterkte!

Hè wat naar dat je nog steeds zo loopt te sukkelen meid! Probeer je inderdaad maar ertussen te werken bij de MRI-afdeling. Belachelijk dat je in zo'n situatie nog eens drie weken moet wachten! Kun je anders geen hulp van je zorgverzekeraar krijgen daarbij? Die zijn tegenwoordig best actief met kijken waar je het snelst terecht kunt. En je hebt snel duidelijkheid nodig wat er precies aan de hand is.

Sterkte lieverd!!!

• #2.060
Jemig Marina vervelend wat ik nu weer allemaal lees.

Het is echt even een vervelende periode. maar je hebt je al eerder uit deze zware periode´s gevochten toch?
dus dan weet je dat je het aankan.

Gewoon blijven geloven in jezelf.

Ik hoop trouwens dat je na de MRI uitslag meer duidelijkheid hebt.

Sterkte!
Het is inderdaad een klote periode om het maar even grof te zeggen. Oke.. ik heb eeb zwaarder gevecht gehad. Dat was alleen wel zonder pijn. De pijn maakt het zo vermoeiend. Maar ik weet dat ik eruit ga komen. Ik heb weer wat hoop. Mag vanmiddag onverwachts al voor de MRI!!!
Dank je.

Hè wat naar dat je nog steeds zo loopt te sukkelen meid! Probeer je inderdaad maar ertussen te werken bij de MRI-afdeling. Belachelijk dat je in zo'n situatie nog eens drie weken moet wachten! Kun je anders geen hulp van je zorgverzekeraar krijgen daarbij? Die zijn tegenwoordig best actief met kijken waar je het snelst terecht kunt. En je hebt snel duidelijkheid nodig wat er precies aan de hand is.

Sterkte lieverd!!!
Ik heb een gelukje voor het eerst.. ben net gebeld door het ziekenhuis dat er iemand is uitgevallen en nik kan vanmiddag om 16:00 terecht ipv 28 april! UItslagen nu dus 16 april en niet 9 meid.
Ik ben zo opgelucht. En laat ik nu toevallig vandaag een vrije dag hebben genomen! Eindelijk een keer iets wat meezit!
Ik hoop echt dat dit meer duidelijkheid geeft in hoe nu verder.
Dank je.

Terug
Naar boven