MMA freak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben bang dat ik met cafeine nog slechter ga slapen...Voor energie kan je een gewoon cafeinepilletje nemen maar niet teveel.
Probeer lekker in het bos te lopen om je hoofd (met sores) leeg te maken!
Ik ben toch niet zo weg van cafeine. Dus ik ga kijken of er nog andere dingen zijn.Cafeine is na een uur of tien wel uitgewerkt dus dat zou je kunnen plannen.
Je kunt ook lekker een bankje of stoeltje zoeken buiten en lekker zitten als lopen moeilijk gaat, als je maar in een omgeving bent waar je lekker kunt relaxen.
Je conditie krijgt nu ook een knauw natuurlijk en ook dat moet je accepteren maar wel proberen te lopen.

Oh had zo gehoopt iets positiefs te lezen!
Zo balen voor je, keep your head up! We leven met je mee!
Dank jullie wel dames.Jeej, wat naar!
Ginseng of magnesium wil ook nog wel eens oppepend werken,
Ik wens je veel sterkte!

). Hij merkte op dat een slecht werkende lever misschien ook het slecht aankomen zou kunnen verklaren.Hmm ene kant gaat het dus wat beter met je, andere kant wat minder.. Blijf aan de dingen denken die wel beter gaan! Het is iig wel fijn dat je al wat meer duidelijkheid hebt en er nog meer duidelijkheid aankomt.. Stay strong Marina!
Jeetje wat vervelend dat er zo weinig verbetering te zien is. Kop op!
Wat balen dat het geen verbetering is Marina. Wel enigszins positief dat je misschien een verklaring hebt voor het lastig aankomen, toch? Succes met alle onderzoeken en gedoe. En sterkte!
klote hoor
Je mag toch hopen dat er enige verbetering volgt na maanden pijn
Sterkte en ik hoop dat je nu eens snel verbetering gaat merken
oef, conclusie is dus dat het nog steeds goed mis is.
Sterkte, beterschap en ik duim dat je n.a.v. morgen rap meer weet....
Thanks allemaal.
Thanks. Raynaud was op zich ook niet gek. gezien ik in de winter altijd blauwe en witte handen heb. Maar nu wordt mijn hand ook blauw als het warm is of als ik bezig ben... maar goed. So be it. Het is iig geen reuma!Knap dat je het allemaal positief bekijkt!! Raynaud heb ik persoonlijk ook last van. Naar gedoe dat! Ga zo door en leuk trouwens dat je nog steeds actief bent hier!!
Ik hoop toch ook met de tijd weer wat actiever te worden met trainen. Maar ben bang dat dat er voorlopig niet inzit. 28 ste MRI en 9 mei uitslag. Dit was de eerste beschikbare plek. Dus nog 3 weken zo doorklooien.

Het is inderdaad een klote periode om het maar even grof te zeggen. Oke.. ik heb eeb zwaarder gevecht gehad. Dat was alleen wel zonder pijn. De pijn maakt het zo vermoeiend. Maar ik weet dat ik eruit ga komen. Ik heb weer wat hoop. Mag vanmiddag onverwachts al voor de MRI!!!Jemig Marina vervelend wat ik nu weer allemaal lees.
Het is echt even een vervelende periode. maar je hebt je al eerder uit deze zware periode´s gevochten toch?
dus dan weet je dat je het aankan.
Gewoon blijven geloven in jezelf.
Ik hoop trouwens dat je na de MRI uitslag meer duidelijkheid hebt.
Sterkte!
Ik heb een gelukje voor het eerst.. ben net gebeld door het ziekenhuis dat er iemand is uitgevallen en nik kan vanmiddag om 16:00 terecht ipv 28 april! UItslagen nu dus 16 april en niet 9 meid.Hè wat naar dat je nog steeds zo loopt te sukkelen meid! Probeer je inderdaad maar ertussen te werken bij de MRI-afdeling. Belachelijk dat je in zo'n situatie nog eens drie weken moet wachten! Kun je anders geen hulp van je zorgverzekeraar krijgen daarbij? Die zijn tegenwoordig best actief met kijken waar je het snelst terecht kunt. En je hebt snel duidelijkheid nodig wat er precies aan de hand is.
Sterkte lieverd!!!