Daphne92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt heftig nieuws zeg, het is natuurlijk heel fijn dat je weer mag trainen maar toch. Sterkte ermee, en het komt goed miss word het inderdaad een beetje minder door bepaalde oefeningen.
ThanksOp het logje ook maar even reageren op je klote nieuws.. Zal zeker hard aangekomen zijn zeg.. Maar hopelijk wordt het iets beter door het trainen.. Wel fijn dat je weer hebt kunnen trainen! Sterkte!!

)Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de achteruit gang in gewichten nog best vind meevallen hoor! Je bent verre weg van de oude en dan nog zulke gewichten pakken, vind ik toch knap!
I know. Maar het voelt gewoon even K. Het lijkt gewoon wel of alles tegenzit en niets mag lukken.Weet dat het moeilijk is (uit eigen ervaring) maar gewichten zijn niet belangrijk op het moment.
Hou jezelf aan je prio1 en dan komen de gewichten vanzelf wel weer.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de achteruit gang in gewichten nog best vind meevallen hoor! Je bent verre weg van de oude en dan nog zulke gewichten pakken, vind ik toch knap!
Dat wilde ik dus ook zeggen!
Super bezig marina (ook al voelt het voor jou heel zwak!)
Thanks meiden.Wat lekker dat je je trainingen weer langzaam kan gaan oppakken zeg!

Ik weet het. Je hebt gelijk. Ik had zo mijn zinnen gezet op tenminste dan nog dat diploma halen. En ik knal dicht. Gevolgen heb ik daar wel van. Ik heb nu meer pijn overgehouden aan het reanimeren voor dat K diploma waar ik voor gezakt ben dan van het kijken wat ik nog kan met trainen.Probeer het als afzonderlijke dingen te zien en niet als één geheel, stap voor stap kan je (laten) werken aan die dingen.
De rest had ik je al via pm verzonden.
Goed weekend!

Het gaat niet zozeer om mijn schouder. De pijn in mijn arm is een zenuwpijn. Wordt niet meer of minder van trainen. Dat is de pest. Die pijn is niet door belasting maar door een afgeknelde zenuw.Nu ik ook wat last van mn linker schouder heb doe ik iets meer kabelstation oefeningen (en ik heb daardoor ook meer spierpijn dan normaal). Ik merk dat het bij de dumbell oefeningen teveel word belast. Misschien helpt dit ook wat voor jou?
Gewicht is nu indd niet belangrijk!
Thanks Richella! Ben erg blij met je berichtje! Jij bent dus ook na je hernia weer op weg met trainen en gaat voor een wedstrijd? Het zou dus wel kunnen! Ik hou moed en zodra ik weer alles kan en mag ga ik opbouwen. Zal het wel alleen moeten doen vanaf nu. Dus misschien start ik wel een nieuwe log.Wat klote voor je en toch vind ik het stoer dat je weer bent wezen trainen. Wat voor gewichten je dan pakt maakt niks uit. Je staat er wel weer. Misschien heb je er iets aan (of helemaal niet), maar ik ben toen ik een hernia in mn onderrug had extra vitamine b6 gaan slikken. Dit is een vitamine wat goed is voor je zenuwstelsel en ik heb er een boel baat bij gehad, omdat alleen de diclofenac bij mij ook niet voldoende was.
De pijn wordt niet minder of meer. De pijn is er altijd.IK dacht dat het misschien meer pijn zou doen als je met dumbells traint (omdat je meer moet corrigeren), maar dit maakt voor jou dus niet uit?
Wel balen hoor. Lijkt me heel zwaar als een arts zegt dat je er maar mee moet leven. Gaan ze nog verdere onderzoeken doen?

Ik hoop dat mijn fysio me erbij kan helpen. Dure investering maar is het dubbel en dwars waard!Verdorie, wat een naar nieuws Marina! Ik kan me voorstellen dat je daar even helemaal ondersteboven van bent. Ik hoop echt van harte voor je dat de pijn toch minder zal worden na verloop van tijd.
Wel fijn dat je met beleid het trainen weer enigszins mag opbouwen. Dan heb je in ieder geval die uitlaatklep, mits het qua pijn te doen blijft. Wat is de reden dat ze er niets aan kunnen doen eigenlijk, is daar iets over verteld?
Sterkte meis!
Thanks Richella! Ben erg blij met je berichtje! Jij bent dus ook na je hernia weer op weg met trainen en gaat voor een wedstrijd? Het zou dus wel kunnen! Ik hou moed en zodra ik weer alles kan en mag ga ik opbouwen. Zal het wel alleen moeten doen vanaf nu. Dus misschien start ik wel een nieuwe log.
Dank je. Ik ga het stap voor stap aan. Ik weet dat ik verder kan komen en ik ga ervoor om eruit te halen wat erin zit.Toch een goeie training hoor! Het is logisch dat de gewichten lager zijn dan voordat he er last van kreeg.
maar als je zo door kan/mag gaan komt het zeker weer goed! Blijft natuurlijk wel heel vervelend die pijn

Mijn fysio zegt ook dat door KT de pijn ook kan verminderen. Je moet alleen op een goede manier met de juiste oefeningen starten. Dus nekspieren versterken en stabiliteitsoefeningen en daarna opbouwen. Maar nu eerst uit de acute fase zien te komen. Ik ga er gewoon voor. Ik zal nooit opgeven! Dat heb ik eerder al bewezen en ga ik nu weer doen!Ik heb twee jaar geleden een hernia gehad bij L5 S1 meende ik. Mede door de krachttraining heb ik er nu zo goed als geen last van. Alleen als ik wat vaker hardloop merk ik het. Verder kan ik alles weer.
Quote fregglen!HAHA Marina is aan het quote fregglen ...
Ik hoop dat het snel wat beter gaat Marina
Groeten, Ray...
die kon ik nog niet!