Daphne92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja.. schade beperken is al lastig genoeg inderdaad. Als ik wat ik nu heb maar minimaal kan behouden en hopelijk weer wat op kan bouwen. Er is fors veel spier weg in die bijna 3 maanden.hey, je bent weer begonnen, je zet door, een terugval waar je niets aan kunt doen; enige wat je kunt proberen is de schade zo veel mogelijk te beperken.
Het is een flinke zure appel, zeker als je vergelijkt met eerder, maar de doorzetter wint! Die gewichten komen er wel weer....vroeg of laat.

Dank je. Ik hoop het.Hmm balen dat het tegen viel Marina, maar toch echt ik blijf het zeggen, je bent goed bezig! Je hebt doorzettingsvermogen en daar kom je heeeeel ver mee!

)
K-arm.. )
)Dank je.Nette training hoor. Het verhaal over nsaid's nooit geweten, maar niet erg fijn. Afwegingen tussen pijn hebben en groeien of pijn vrij en iets minder snel groeien, lijkt me simpel. Kwaliteit van leven staat voorop, altijd.
Thanks.Superk*t dat je zoveel pijn hebtmaar ik vind je wel echt een held dat je alsnog gewoon alles uit je trainingen haalt wat er te halen valt!
(vet = pr)
lukt niet. is te zwaarThanks. Ik kon er ooit 5x5. dat haal ik niet meer. en pull ups wijd 3x5.. maar die beweging gaat nog niet...dus ja... langzaam doorgaan en oppakken. Moet vast wel weer een keer komen.Lekker die chin ups. Beter dan mij. En je knalt ondanks alles gewoon door.

Thanks.leuk om te zien dat je terug traint Marina! wel k*t dat het blijkbaar met de nodige pijn gepaard gaat
heb veel respect voor je doorzettingsvermogen alleszins
en met het nodige geduld komt alles wel goed hoor![]()

Dank je.Top om dit te zien.. Ondanks alles gewoon doorknallen! Respect!

) 10x (stang + 10 kg) - 10x (stang +20kg) tot parallelIk hoop het.
Dank je. Mijn voedings schema?Toch nette trainingen ondank je pijn etc! Ben benieuwd naar je schema.
Das waar. alleen wil ik zo graag sneller.
maar ik weet dat kan niet. 
meer lukte echt niet

Nice!! Voelt goed!Thanks! Spierpijn is lekker!Spierpijn is altijd een goed teken! En fijn dat je toch nog wat pr's en vpr's kan maken, is toch wel motiverend denk ik he![]()
het motiveert inderdaad.
ben meteen gestopt. Morgen buik maar eens doen. Heb ik de hele week nog niet gedaan.
en heb morgen nog een half uurtje voor ik naar de fysio moet.