Fitness Seller

Marina's Log

Hmm balen dat het tegen viel Marina, maar toch echt ik blijf het zeggen, je bent goed bezig! Je hebt doorzettingsvermogen en daar kom je heeeeel ver mee!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
hey, je bent weer begonnen, je zet door, een terugval waar je niets aan kunt doen; enige wat je kunt proberen is de schade zo veel mogelijk te beperken.

Het is een flinke zure appel, zeker als je vergelijkt met eerder, maar de doorzetter wint! Die gewichten komen er wel weer....vroeg of laat.
Tja.. schade beperken is al lastig genoeg inderdaad. Als ik wat ik nu heb maar minimaal kan behouden en hopelijk weer wat op kan bouwen. Er is fors veel spier weg in die bijna 3 maanden. :(
Ik kan op dit moment jaloers zijn op mijn eigen ava... ik lijk er helemaal niet meer op....
Hmm balen dat het tegen viel Marina, maar toch echt ik blijf het zeggen, je bent goed bezig! Je hebt doorzettingsvermogen en daar kom je heeeeel ver mee!
Dank je. Ik hoop het.:)

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Gisteren niet kunnen trainen. Ten eerste omdat het ziekenhuis de afspraak had verzet zonder bericht en ik dus een uur van jan L*L zat te wachten. verrekkend van de pijn... ten tweede was ik gewoon té moe van het niet slapen door de pijn.
Heb weer nieuwe meds... twijfel er erg over om ze te nemen. Uitleg zie.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/nsaids-belemmert-spieropbouw-365969/

maar goed vandaag uurtje eerder weg van werk. even getraind en het leek even beter te gaan. Daarna fysiotherapie behandeling en opnieuw schouders en rug getaped. Nu best moe. Morgen rug/schouders en wat buik pakken.

Training borst/biceps/triceps (vet = PR)
Incline DB fly 10x6 kg - 10x7kg - 9x8kg
BP 5x20 - 5x25 - 5x27,5 - 5x30 - 2x32,5+3x32,5kg met lichte spot, 5x25kg extra wijd pakken
cross over high 10x(2x30kg) - 10x(2x32,5kg) - 10x(2x35kg) (eigenlijk net te zwaar)
pec deck 10x12,5 kg - 2x 10x15 kg
chest press 10x25kg - 10x30kg - 10x32,5kg

DB curl (alternating) 10x7kg - 10x8kg - 9x8kg (merk duidelijk krachtverlies links door de zenuwbeknelling :( )
Cable curl straight bar 3x10x10kg
EZ-bar 21-ers 2x15kg, 1x17,5kg (laatst 2 reps van beneden naar boven niet gelukt :( K-arm.. )

Triceps megaset (1x)
10x rope push down 7,5 kg
10x straight arm straight bar push down 10 kg
10x push down straight bar 10 kg
1 handvat 2 handen vast 10x tussen je benen en 10x links en rechts afwisselend 7,5 kg

Triceps megaset (1x) uitleg zie boven met de volgende gewichten
10kg - 10kg - 10kg - 7,5 kg
10kg - 10kg - 10kg - 10 kg (net te zwaar eigenlijk. :o)

Nette training hoor. Het verhaal over nsaid's nooit geweten, maar niet erg fijn. Afwegingen tussen pijn hebben en groeien of pijn vrij en iets minder snel groeien, lijkt me simpel. Kwaliteit van leven staat voorop, altijd.

• #2.124
Nette training hoor. Het verhaal over nsaid's nooit geweten, maar niet erg fijn. Afwegingen tussen pijn hebben en groeien of pijn vrij en iets minder snel groeien, lijkt me simpel. Kwaliteit van leven staat voorop, altijd.
Dank je.
Ik wist het ook niet. Maar zou dus best kunnen dat dit dus ook invloed heeft gehad op mijn gewicht in die 2 maanden dat ik diclofenac slikte. Toen ik stopte daarmee bleef ik stabiel. Met meer eten is er nu weer een paar ons bij. Maar het houdt niet over...
Ik start toch nu denk ik maar. Ik ga het in eerste instantie alleen 's nachts gebruiken om hopelijk wat te kunnen slapen met minder pijn.

Superk*t dat je zoveel pijn hebt :( maar ik vind je wel echt een held dat je alsnog gewoon alles uit je trainingen haalt wat er te halen valt!

• #2.126
Ik heb echt wel respect voor je doorzettingsvermogen! Misschien kun je niet alles meer uit een training halen, maar probeer je energie iig op dingen te focussen die wel lekker gaan :)

• #2.128
Toch nog even wat gedaan. Heb alles eruitgegooid met chin ups. Daarna zat er dus niet veel meer in.
2 trainingen terug zat ik op 3,5x - 3x - 2,5 x..... nu op 6x - 5x - 4,5x - 3,5x Het gaat dus toch wat vooruit. :) (vet = pr)

Training rug schouders en wat abs (geprobeerd.... )
chin ups 6 - 5 - 4,5 - 3,5x
Pull down wijd 10x20 - 10x25 - 10x30
cable row smalle grip 2x10x25kg - 10x26kg... gut wel een hele kilo meer. :o
Pull down smal reverse grip 10x26 - 10x31 - 10x36 kg... hier ook 1 kg... maar ach... het is wat.
T-bar row (ging niet lekker) 10x25kg - 10x27,5kg - 10x30kg - 10x31,25kg

seated DB press 10x6 kg - 10x7 kg - 10x8 kg.
front raise staand 2x10x3 kg - 1x8x4kg
side raise zittend (gaat niet goed met arm/schouder links) 10x2 kg - 10x3kg - 5x4kg+4x3kg :( lukt niet. is te zwaar
Lying bent over side raise 1x10x 2 kg - 2x10x3 kg (erg zwaar)

lying legraises SS crunch met abshaper
3x15 SS 3x25

ab shaper schuin SS fietsen (liggend)
3x15 SS 3x15

Lekker die chin ups. Beter dan mij. En je knalt ondanks alles gewoon door.

leuk om te zien dat je terug traint Marina! wel k*t dat het blijkbaar met de nodige pijn gepaard gaat :(
heb veel respect voor je doorzettingsvermogen alleszins
en met het nodige geduld komt alles wel goed hoor :)

Top om dit te zien.. Ondanks alles gewoon doorknallen! Respect!

• #2.132
Lekker die chin ups. Beter dan mij. En je knalt ondanks alles gewoon door.
Thanks. Ik kon er ooit 5x5. dat haal ik niet meer. en pull ups wijd 3x5.. maar die beweging gaat nog niet...dus ja... langzaam doorgaan en oppakken. Moet vast wel weer een keer komen. :)

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

leuk om te zien dat je terug traint Marina! wel k*t dat het blijkbaar met de nodige pijn gepaard gaat :(
heb veel respect voor je doorzettingsvermogen alleszins
en met het nodige geduld komt alles wel goed hoor :)
Thanks. :)
De pijn zal er altijd zijn. Of ik train of niet. Dus dan kan ik er maar beter voor gaan. Als mijn spieren sterker zijn bestaat er ook een kans dat de pijn iets minder wordt. Dus ik hou hoop.
Ik hoop ook dat het weer terug goed komt en ik mijn spieren weer op kan bouwen. Ben veel verloren en moet ook met eten dingen zelf gaan doen. Dat lukt nog niet zo lekker. Dus per vandaag maar weer koolhydraten verder omhoog opvoeren. Vorige week ook gedaan en dat had geen effect. Dus nu weer een stap verder.
Top om dit te zien.. Ondanks alles gewoon doorknallen! Respect!
Dank je. :)

• #2.133
Zaterdag een daggie weggeweest. Heb er veel voor in moeten leveren. Zondag hele dag plat. Maar goed. dat wist ik ook wel van tevoren. Heeft er ook wel ingehakt met beentrain vandaag. Paar gewichten omhoog maar de verhogingen zijn niet meer dan 1 a 2,5 kg. Minimaal dus. Ook eten weer wat omhoog gegooid. Gewicht is stabiel en er moet bij. Zelf dus een beetje knutselen met mijn schema gezien ik dat nu ook zelf moet doen.

Beentrain vandaag
leg ext. 15x30kg - 15x35kg - 15x38,5kg PR maar wel zwaar
leg press 15x102,5kg - 15x112,5kg - 15x122,5kg Viel me erg tegen. :(
leg curl zittend 15x6kg - 15x7kg - 9x8+6x7kg ging niet...
leg curl liggend 15x11kg - 15x13,5 kg - 12x16kg
kuiten legpress 15x152,5 - 15x162,5 - 12x172,5kg - 10x182,5kg
SLDL (heel licht puur rekken) 2x10x30kg , 1x10x32,5kg arm/schouder kan niet meer aan.
lunges in smith (langzaam om intensiteit te vergroten -->kan geen zwaar gewicht op schouders pakken)
10x(stang) - 10x(stang+5kg) - 10x(stang+10kg) - 10x(stang +15kg) - 10x(stang+20kg) PR (steeds 10 per been) Hier wel 5 kg erbij. :)
Squat in smith (even proberen maar was te moe...:o) 10x (stang + 10 kg) - 10x (stang +20kg) tot parallel

Barbell GHB SS ab shaper crunches
3x15x30kg (langzaam uitgevoerd) vs 3x25

Abductor SS ab shaper schuin
3x25kg vs 3x15(beide zijden)

Langzaam opbouwen en je bent er zo weer.

Toch nette trainingen ondank je pijn etc! Ben benieuwd naar je schema.

Nicee, lsngzaam opbouwen is ook opbouwen he! ;)

• #2.137
Langzaam opbouwen en je bent er zo weer.
Ik hoop het.

Toch nette trainingen ondank je pijn etc! Ben benieuwd naar je schema.
Dank je. Mijn voedings schema?

Nicee, lsngzaam opbouwen is ook opbouwen he! ;)
Das waar. alleen wil ik zo graag sneller. :o maar ik weet dat kan niet.

Een uurtje over.. dus toch even wat gedaan. Ik merk dat mijn schouders echt het zwakke punt zijn en nog zullen blijven ook. Dit komt door alles met mijn nek. Hoort erbij en dit zal lang duren voor het bijtrekt. Maar so be it. Ik doe wat ik kan maar dat zal nog licht gewicht blijven en kan daar nog niet alles.

Training rug schouders
chin ups 6x4 !!! ik kon altijd 5x5. Merk dat ik met 4 reps verder kom. iig 4 meer dan vorige week :D
Pull down wijd 10x21 - 10x26 - 10x31 1 kg erbij. :o meer lukte echt niet
cable row smalle grip 2x10x25kg - 10x27,5kg... gut wel een hele kilo meer. :o
Pull down smal reverse grip 10x27,5 - 10x3,5 - 9x37,5 kg
BOR (eerste keer) 2x10x20 kg - 1x10x25kg dit is nog best zwaar op mijn schouder. ging niet echt lekker
Misschien gaat reverse grip beter??

seated DB press 10x6 kg - 10x7 kg - 10x8 kg.
front raise staand 2x10x3 kg - 1x9x4kg toch weer 1 repje meer. :)
side raise zittend (gaat niet echt lekker met arm/schouder links) 2x8x3kg - 7x4kg 2 reps meer.
face pulls 2x10x10 kg - 1x10x11 kg

Trouwens forse spierpijn in mijn kont van gisteren. :D Nice!! Voelt goed!

a big joehoe voor de spierpijn!!

Spierpijn is altijd een goed teken! En fijn dat je toch nog wat pr's en vpr's kan maken, is toch wel motiverend denk ik he :)

• #2.140
a big joehoe voor de spierpijn!!

Spierpijn is altijd een goed teken! En fijn dat je toch nog wat pr's en vpr's kan maken, is toch wel motiverend denk ik he :)
Thanks! Spierpijn is lekker! :D het motiveert inderdaad.

Vandaag borst/biceps/triceps. Ging niet zo lekker. Bij triceps set 2 ineens verschrikkelijke pijn in mijn linker bovenarm. Dat is de stekende brandende pijn van de beknelde zenuw. Soms komt dat in ene extreem op. daardoor verloor ik controle en bewoog ik mijn schouder verkeerd. Dat was dus au en over :( ben meteen gestopt. Morgen buik maar eens doen. Heb ik de hele week nog niet gedaan. :o en heb morgen nog een half uurtje voor ik naar de fysio moet.

Training borst/biceps/triceps (vet = PR)
Incline DB fly 10x7 kg - 10x8kg - 9x9kg Vond het zo zwaar gaan. tot ik erachter kwam dat ik 1 kilo te hoog was begonnen... ik keek bij de verkeerde oefening. :o
BP 5x20 - 5x25 - 5x27,5 - 5x30 - 3x32,5+2x32,5kg met lichte spot, 10x25kg
cross over high 10x(2x30kg) - 10x(2x32,5kg) - 10x(2x33,5kg) om en om met een jongen die ook de cross over wilde gebruiken. Hij uiteraard met dubbele gewicht. :o
pec deck 10x12,5 kg - 1x10x15 kg - 1x 10x16 kg
chest press 10x25kg - 10x30kg - 10x33,5kg
laatste 2 oefeningen slechts 1 kilo erbij...maar beter iets dan niets....

DB curl (alternating) 10x7kg - 10x8kg - 10x8kg PR op reps... maar merk wel dat links niet goed wil...
Cable curl straight bar 1x10x10kg - 2x10x11kg ook weer slechts 1 kg erbij....
Ez bar was bezet. Dus one arm concentration curl staand leunend op bench 1x10x4 kg - 2x10x5 kg
Mijn adertje is terug op mijn rechterarm. :D

Triceps megaset (2x)
10x rope push down 10 kg
10x straight arm straight bar push down 10 kg
10x push down straight bar 10 kg
1 handvat 2 handen vast 10x tussen je benen en 10x links en rechts afwisselend 7,5 kg

bij tweede keer ging het mis bij de laatste oefening. dus meteen gestopt. :(
Ben dus wel braaf dat ik luister naar mijn lichaam....

Terug
Naar boven