haha goed bezig mooi morgen nieuw schema goede stimulans weer om te gaan opbouwen je fysio oefeningen blijven doen he ??
denk dat jij ons nog versteld laat staan hoe snel jij terugkomt op je oude niveau en verder als dat gaat zelfs de vechters mentaliteit heb je er zeker voor ( dank voor je lieve pm )
opa
Dank je. Mijn nieuwe schema bevalt goed tot nu toe. Ging lekker vandaag. En ja.. ik ben braaf en blijf ook mijn fysio oefeningen doen. Die kan ik ook deels thuis doen.
Ik hoop inderdaad dat ik snel terug kan zijn op mijn oude niveau. Maar dat is gewoon afwachten en zien hoe het gaat.
That's the spirit!
Dank je.
Ga zo eens op je fotologje kijken, ben benieuwd! En wat belachelijk dat je zo veel negatieve reacties hebt gehad zeg jezus.. Je moet trots op je zelf zijn hooor! Niks van aantrekken!
Tja... de reacties waren echt erg heb ik begrepen. Sommigen waren al weg voor ik het had gezien.
Ik zet door. Het zal een lange weg zijn maar ik heb een doel te halen!
Hoi Marina, ik ben even weg geweest maar ik ben blij te lezen dat je weer bezig bent! Fijn dat je er weer energie voor hebt en van krijgt. Lekker doorgaan meid, en laat alle randdebielen die kritiek op foto's leveren maar kletsen... Jij weet waar je vandaan komt, wat je al bereikt hebt en waar je toe in staat bent! Bikkeltje.

Alle reden om trots op jezelf te zijn lieverd.
Yep ik ben weer begonnen. Licht en in overleg met de fysio. Moet wel meer meds slikken tegen pijn. Maar die pijn wordt niet meer of minder van trainen. Dus het beste is mijn spieren aan te sterken. Dus dat doe ik.
Dank je.

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------
Vandaag de eerste dag van mijn nieuwe 4 daagse schema.
Op het programma schouders en biceps. Het ging lekker! merk wel dat schouders echt een punt zijn om bij op te letten. Niet te zwaar iig. Biceps ging echt lekker! Nu met biceps hammer curl ook een ader op mijn linkerarm zichtbaar!

Yesss! En nog wat abs erbij gepakt.
Morgen ga ik weer wegen. Vorige week mijn voeding weer omhoog gegooid. Is er niets bij dan weer een stap erbij.
Eat Train sleep!! Want ik wil bouwen!
Dag 1 schouders/biceps/abs
DB shoulder press zittend
8x6 kg
8x7 kg
8x8 kg
8x
9 kg was wel erg zwaar. heb hem ook niet eerder op 9 kg gered.
DB seated side raise
2x8x3 kg
2x8x4 kg ging net aan. Ik merk dat ik altijd 3 sets gewend was.
DB front raise staand
2x8x3 kg
2x8x4 kg ook hier weer net aan
EZ-bar upright row
2x8x15 kg
2x8x17,5 kg
DB curl
2x8x7 kg
8x8 kg
7x8 kg merkte weer dat ik 3 sets gewend was...
EZ-bar biceps curl
8x12,5 kg veel te licht
8x15 kg
2x8x17,5 kg zou zwaarder kunnen
DB hammer curl, kruizend voor de borst
8x5 kg
8x6 kg
2x8x7 kg nu zowel links als rechts een ader op mijn biceps!
lying leg raises ss ab shaper recht
25x ss30x
21x ss 40x
22x ss 30x
lab shaper schuin ss fietsen
20x ss30x
20x ss 30x
20x ss 30x
Ondanks dat ik schouders niet hoog in gewicht kan pakken toch een lekker voldaan gevoel.
Morgen staat rug en achterzijde schouders op het programma.

nu al zin in!