XXL Nutrition

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
Was gesloopt vandaag. Op werk een lange dag van staan en lopen. Nieuwe productielijn starten. dus storing na storing maar wel gelukt. :D maar was bekaf en veel last van mijn nek/rug/schouders.
Toch even een beentrain gedaan. Eerste keer van mijn nieuwe schema. Ging niet super. Maar vind het ook niet gek na vandaag. :rolleyes: vanavond even kort naar de fysio en mijn nek en rug weer getaped. dat voelt een stuk beter. :)

Beentrain!! Yesss... :heart:
Squat Smith (gewoon kan niet, mag geen barbell in mijn nek.. dit gaat nog. maar kan ook niet zwaar helaas en voor nu even niet verder dan parralel. Span anders mijn nek/schouders teveel)
5x lege stang
5x stang + 5 kg
5x stang + 10 kg
5x stang + 15 kg

legpress
15x100 kg
15x110 kg
15x120 kg

leg extension
15x30 kg
15x32,5 kg
15x35 kg

lying leg curl
15x10 kg
15x12,5 kg
15x15 kg

lSLDL sets van 15 haal ik niet. :( gaat mijn schouder problemen geven.
15x30 kg
3x10x30 kg

Bulgarian split squat lukte niet. Door mijn nekpijn was mijn evenwicht weg. ik viel gewoon om.:o
15x4 kg DB

kuiten legpress
15x160kg
15x170kg
15x180kg
15x190kg PR!! auwie.. hoe moet ik opstaan! :D

kuiten seated
3x20x25kg dat brand. :fire:

Na een zware werkdag toch nog goed benen geknalt en pr bij kuiten sterk hoor :thumbs:

toch is het soms goed om weer even bloed door het lichaam te pompen
hoop dat je niet te veel reactie op de training krijgt

Kom net je log tegen.. ga je volgen :)

Je kan nog wel squats doen, miss wel in een smith en met minder gewicht maar dat is beter dan niets he! Lijkt me inderdaad ook dat met los squatten er teveel druk komt in je nek. Gaat weer goed, helemaal voor zo'n drukke dag.

Fijn dat je weer benen hebt kunnen trainen met je nieuwe schema! Het zal misschien wel even tegen gevallen zijn dat er nog aantal oefeningen niet lukte.. Maar ben gewoon creatief..

Ik probeer alleen mee te denken hoor, maar misschien een idee om squats te doen op een bosubal (met platte kant boven) en met dumbbells in je hand? Dan maak je de squat sowieso zwaarder door de bosubal en heb je geen gewicht in je nek? Of lukt dat ook niet denk je omdat ik lees dat je bij BSS ook niet je evenwicht kon bewaren door de pijn..

Nouja, hopen kun je er oplossingen voor vinden, zodat je voortaan je beentraining goed kan knallen elke keer :D

• #2.188
Na een zware werkdag toch nog goed benen geknalt en pr bij kuiten sterk hoor :thumbs:
Dank je. :)

toch is het soms goed om weer even bloed door het lichaam te pompen
hoop dat je niet te veel reactie op de training krijgt
Dat klopt. :) de enige reactie was spierpijn in mijn quads en hams. :D

Kom net je log tegen.. ga je volgen :)
Leuk! Welkom. :)

Je kan nog wel squats doen, miss wel in een smith en met minder gewicht maar dat is beter dan niets he! Lijkt me inderdaad ook dat met los squatten er teveel druk komt in je nek. Gaat weer goed, helemaal voor zo'n drukke dag.
Yep. Smith is beter dan niets inderdaad. Ik moet gewoon zien wat mogelijk is.

Fijn dat je weer benen hebt kunnen trainen met je nieuwe schema! Het zal misschien wel even tegen gevallen zijn dat er nog aantal oefeningen niet lukte.. Maar ben gewoon creatief..

Ik probeer alleen mee te denken hoor, maar misschien een idee om squats te doen op een bosubal (met platte kant boven) en met dumbbells in je hand? Dan maak je de squat sowieso zwaarder door de bosubal en heb je geen gewicht in je nek? Of lukt dat ook niet denk je omdat ik lees dat je bij BSS ook niet je evenwicht kon bewaren door de pijn..

Nouja, hopen kun je er oplossingen voor vinden, zodat je voortaan je beentraining goed kan knallen elke keer :D
Dat is inderdaad een idee Daphne. :) dank je.
Het is dat ik op een bepaald moment gewoon dizzy werd van de pijn. 2 weken terug ging het prima met BSS... alleen denk dat ook de hele dag staan en lopen gewoon teveel was erbij. Volgende keer beter.

Vandaag gek genoeg na 2 dagen gesloopt worden op werk met hele dagen lopen en staan, toch een zalige training gehad! Ging zo lekker en had kracht. Misschien komt dat omdat na 2 dagen meteen al een eerste productrol van mijn lijntje is afgekomen. :D terwijl er 4 andere nieuwe lijnen zijn die variërend van 2 maanden tot 1 jaar reeds draaien en die nog geen fatsoenlijk product kunnen produceren. Niemand wilde dit oude tweedehandslijntje op zich nemen. Was een oud beestje namelijk wat opgeknapt moest worden met veel rompslomp eromheen. Lekker gevoel zo het weekend in te gaan. Na een hele korte knaltraining!
Log later wel even. Eerst even kijken wat ik ga eten zo.

Oh ja.. viel me dinsdag zo tegen. 5 ons weg... maar vandaag toch even check gedaan. 7 ons erbij. :D
Denk toch dat het vocht was in ene.. had ook een paar dagen van enorm zweten snachts. Maar luchtte iig behoorlijk op!

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Training vandaag! Ging lekker! :D

Schouders/biceps

DB shoulder press zittend
8x6 kg
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg
6x10 kg Wilde gewoon even proberen! :D vorige keer lukte 9kg nog maar net aan!

DB seated side raise
8x3 kg
8x4 kg
8x5 kg laatste ietwat slordig
6x5 kg Oef.... die lukte geen hele set meer. :o

DB front raise staand
8x3 kg
8x4 kg
2x8x5 kg Ook hier laatste rep wat slordig. :o maar wel 2 sets met PR op gewicht!!!

EZ-bar upright row
8x15 kg
8x17,5 kg
2x8x 20 kg ook hier vorige keer net aan 17,5 kg en nu 2 x 20 kg!

DB curl
2x8x7 kg
8x8 kg
8x8 kg PR op reps

EZ-bar biceps curl
8x15 kg
8x17,5 kg
2x8x 20 kg ook hier vorige keer net aan 17,5 kg en nu 2 x 20 kg!

DB hammer curl, kruizend voor de borst
8x5 kg
8x6 kg
8x7 kg
8x8 kg Laatste rep slordig.

Geen zin en puf meer in abs. :o heb die al 2 x gedaan deze week en wilde gewoon naar huis.
Volgende week weer. Nu weekend! :)

Laatst bewerkt:
Kijk eens, dat zijn nog eens de betere trains! Daar krijg je energie van he! Fijn dat je zo lekker hebt kunnen knallen en echt veel hebt kunnen verbeteren. Goed gedaan!!! Geniet van je weekend :D

Nou je gaat weer lekker vooruit.
Wbt sldl misschien lichter pakken om 15hh vol te maken? Of bijvoorbeeld droppen als je er niet aankomt en dus lichter afmaken.

Fijn dat je weer PR's kan zetten Marina! Langzaam aan gaat het weer de goede kant op!

Ah top zeg je training, geeft wel lekker gevoel ofniet?

Sterk hoor! hoog volume ook, gaat beter dan die schouders, veel pr's :)

• #2.194
Kijk eens, dat zijn nog eens de betere trains! Daar krijg je energie van he! Fijn dat je zo lekker hebt kunnen knallen en echt veel hebt kunnen verbeteren. Goed gedaan!!! Geniet van je weekend :D
Het voelt inderdaad ook lekker. Heb nu alleen giga spierpijn mijn mijn benen van donderdag. :o

Nou je gaat weer lekker vooruit.
Wbt sldl misschien lichter pakken om 15hh vol te maken? Of bijvoorbeeld droppen als je er niet aankomt en dus lichter afmaken.
Dan zal ik het bijna met een stang alleen moeten doen. 10 herhalingen steekt mijn schouder niet. Bij meer wel. Met droppen moet je eerst gewicht eraf halen. dan heb je al snel weer aardig wat pauze tussen je reps zitten... Of bedoel je per set droppen? dat zou wel kunnen.

Fijn dat je weer PR's kan zetten Marina! Langzaam aan gaat het weer de goede kant op!
Heel langzaam. Maar goed beter langzaam en dat het goed blijft gaan. :)

Ah top zeg je training, geeft wel lekker gevoel ofniet?
Het geeft een zalig gevoel inderdaad. ben er erg blij mee. :)
Sterk hoor! hoog volume ook, gaat beter dan die schouders, veel pr's :)
Dank je. Het leek gisteren inderdaad even beter te gaan. Minder last op dat moment. Dat is eigenlij ook het lastige van die zenuwpijn/krachtverlies. Het is zo wisselend. Ene moment hele erg en ander moment niet.
maar goed als het dan lekker gaat moet ik er gebruik van maken!

Trainingen zien er goed uit Marina, nice!

• #2.196
Trainingen zien er goed uit Marina, nice!

Was een rustig weekend. Had het wel even nodig ook. :o
Vanmorgen weer eens geprobeerd. Opdrukken 3 sets. 16x 14x 12x. Neus net niet tegen de grond. :D
verbaasde me dat dat zo ging!

Morgen weer lekker trainen. Zin in!

• #2.197
Nieuwe week nieuwe kansen! Daar gaan we weer! Tijd voor schouders/biceps/abs!

8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg
8x10 kg Yess in de 2 cijfers! Wel zwaar maar hele set vol! :D

DB seated side raise
8x3 kg
8x4 kg
8x5[ kg
7x5 kg VPR Oef.... laatste wel slordig en net geen hele set... maar wel meer dan vorige keer!

DB front raise staand
8x3 kg
8x4 kg
8x5 kg
6x6 kg en dan nog 2 heel slordig... :o die tel ik maar niet...

EZ-bar upright row
8x15 kg
8x17,5 kg
8x20 kg
8x 22,5 kg Yessss! zwaar en zweten maar ik heb hem eruit geperst! :lifter:

DB curl
2x8x7 kg
8x8 kg
5x9 kg afgemaakt met 3x8 kg .... kon echt niet meer....

EZ-bar biceps curl was bezet. :mad: Maar mag afwisselen met cable curl.

straight bar cable curl
8x10 kg
8x15 kg
8x16 kg
6x 17,5 kg

8x6 kg
8x7 kg
8x8 kg
6x8 kg VPR maar wel erg zwaar....en rep 6 beetje slordig. :o

lying leg raises SS ab shaper crunch
30x ss 50x
25x ss 40x
25x ss 45x

ab shaper schuin crunch ss fietsen
3x20 ss 3x20

pfff.. dat was zweten. :o

Droppen tijdens set. Heb er meeste geen sluiters op bij barbell en kun je gewicht er snel afhalen. Met db Kun Je zo een lagere pakken. Zo kun je aantal reps toch afmaken; )

Nieuwe week nieuwe kansen! Daar gaan we weer! Tijd voor schouders/biceps/abs!

8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg
8x10 kg Yess in de 2 cijfers! Wel zwaar maar hele set vol! :D

DB seated side raise
8x3 kg
8x4 kg
8x5[ kg
7x5 kg VPR Oef.... laatste wel slordig en net geen hele set... maar wel meer dan vorige keer!

DB front raise staand
8x3 kg
8x4 kg
8x5 kg
6x6 kg en dan nog 2 heel slordig... :o die tel ik maar niet...

EZ-bar upright row
8x15 kg
8x17,5 kg
8x20 kg
8x 22,5 kg Yessss! zwaar en zweten maar ik heb hem eruit geperst! :lifter:

DB curl
2x8x7 kg
8x8 kg
5x9 kg afgemaakt met 3x8 kg .... kon echt niet meer....

EZ-bar biceps curl was bezet. :mad: Maar mag afwisselen met cable curl.

straight bar cable curl
8x10 kg
8x15 kg
8x16 kg
6x 17,5 kg

8x6 kg
8x7 kg
8x8 kg
6x8 kg VPR maar wel erg zwaar....en rep 6 beetje slordig. :o

lying leg raises SS ab shaper crunch
30x ss 50x
25x ss 40x
25x ss 45x

ab shaper schuin crunch ss fietsen
3x20 ss 3x20

pfff.. dat was zweten. :o

goed zo dat is een goede work out en er komen zelfs beetje bij beetje weer pr.s aan de goede weg van jou herstel en opbouw is ingeslagen mijn vriendin

ik weet zeker dat het steeds beter gaat en je weer op je oude niveau bent als je er maar in blijft geloven

opa

Jij gaat hartstikke goed meid! Knap hoor!

Terug
Naar boven