AndroidHealthClinic

Marina's Log

Fijn om te lezen dat je weer je trainingen kan oppakken ondanks dat je natuurlijk de nodige aanpassingen hebt moeten maken.
Niks is onmogelijk, als je maar graag genoeg wilt!

Zo Marina, jij bouwt het gauw weer op hoor. Zo zie je maar dat het gevoel altijd in je handen blijft zitten. Niks van voor af aan beginnen, gewoon netjes opbouwen, kijk hoe goed dat gaat! Die shoulder press is hartstikke zwaar!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.203
Droppen tijdens set. Heb er meeste geen sluiters op bij barbell en kun je gewicht er snel afhalen. Met db Kun Je zo een lagere pakken. Zo kun je aantal reps toch afmaken; )
Ik heb er wel sluiters op. Durf nog niet zo goed zonder... bang dat ik toch een keer scheef ga. Maar weet ook eigenlijk wel dat dat niet zo is. Ik zal het eens proberen inderdaad. Dank je.

goed zo dat is een goede work out en er komen zelfs beetje bij beetje weer pr.s aan de goede weg van jou herstel en opbouw is ingeslagen mijn vriendin

ik weet zeker dat het steeds beter gaat en je weer op je oude niveau bent als je er maar in blijft geloven

opa
Ik blijf erin geloven! Het zal veel tijd en meer moeite kosten dan normaal. Maar ik weet waar ik heen wil. Voorzichtigheid moet ik wel hebben. Maar het moet haalbaar zijn! Er zijn dagen dat het beter gaat... de zenuwpijn is ook gewoon klote. Is dat erg dan lukt gewicht niet... dan moet ik het gewoon laten bij het maximale wat haalbaar is die dag. Zit het mee en is de zenuwpijn even minder dan kan ik max geven. En als dat kan doe ik dat ook! :D vandaag ging dus ook veel beter dan vorige rug/schouder training omdat ik even minder last had van mijn arm. Nadeel is dat de hevigheid van die pijn gewoon komt en gaat. Ook als ik niets doe en gewoon zit verrek ik af en toe van de pijn. Maar so be it... ik geef elke keer het maximale wat ik kan! Dank je:)
Jij gaat hartstikke goed meid! Knap hoor!
Dank je. :)
Fijn om te lezen dat je weer je trainingen kan oppakken ondanks dat je natuurlijk de nodige aanpassingen hebt moeten maken.
Niks is onmogelijk, als je maar graag genoeg wilt!
Het is echt zalig om weer wat te kunnen doen. Ik zou het liefst gewoon elke dag gaan. :o
Ik moet aanpassingen doen. Wat ik al zei bij opa. Dagen dat mijn arm niet wil kan ik het maximale geven.. maar niet het maximale halen. maar so be it. Ik hoop gewoon dat ik zo ook groei! Ik ga door en ik kom er wel. Het kost gewoon meer tijd en moeite.
Zo Marina, jij bouwt het gauw weer op hoor. Zo zie je maar dat het gevoel altijd in je handen blijft zitten. Niks van voor af aan beginnen, gewoon netjes opbouwen, kijk hoe goed dat gaat! Die shoulder press is hartstikke zwaar!
Dank je! Bij vlagen voelt het ook super!! :)

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Vandaag rug/schouders. Vorige week was de eerste keer van dit schema. Had toen veel last van mijn arm. (zenuwpijn) Dan geef ik het maximale wat ik kan. Vandaag even veel minder last en dat is meteen te zien in mijn training! Overal op kunnen hogen! :D Voelde echt onwijs gaaf! en dat voor maar 40 minuten! Ik was bijna alleen.. dus het was nog redelijk koel binnen. Al zweette ik me kapot. :o

Training rug/achterzijde schouders vet = PR
Wide pull down
8x25 kg
8x27,5 kg
8x30 kg
8x32,5 kg

Reverse pull down
8x30 kg
8x32,5 kg
8x35 kg
8x37,5kg

Small cable row
8x25kg
8x27,5kg
8x30 kg
8x32,5kg Laatste rep niet echt netjes. :o

one arm DB row lukte vorige keer niet door het brandende gevoel in mijn arm (zenuwpijn)
8x6kg
8x7kg
8x8kg
8x9kg... en hier zat de 10 kg op zich ook nog wel in denk ik... Volgende keer als mijn arm meewerkt ga ik voor de dubbele cijfers! :D

Rope face pulls
8x7,5kg
8x10kg
8x12,5kg
8x13,5kg deze blijft wat lastig met mijn schouder/nek.

incline DB side raise die gaat lastig met mijn schouder/nek..
2x8x3 kg
2x8x4 kg en ook meteen 2 sets op 4 kg!

shruggs
2x8x10 kg per zijde 1 schijf van 10 kg
1x8x12 kg per zijde 12 kg DB
1x10x12 kg per zijde 12 kg DB --> voel hem goed. :D lekker!

Incline DB shoulder raisewilde hem toch even proberen gezien schouder meewerkte. Vorige keer 3-6 kg.
8x4kg
8x5kg
8x6kg
8x7kg
8x8kg maar deze was wel zwaar. :o

Zo en toen snel naar huis eten voorbereiden om 1 uur later weer terug te gaan naar de fysio. :D

Ik kijk echt uit naar Borst/triceps training. Mijn collega zou meegaan. Mits hij niet zoals maandag zijn kleren vergeet. :rolleyes:

Gaat lekker marina... Gewoon weer aan het bikkelen
Erg goed maar forceer je niet hoor

Ah super dat het minder pijn deed deze keer! Training ziet er ook lekker uit :D

Goed om te zien dat je weer bezig bent Marina..
en zoals de anderen al melden ..., hmm dan hoef ik het zeker niet nog een keer te melden ;) je begrijpt wel wat ik bedoel...

Succes weer Marina !!!
Groetjes, Reetje....

• #2.207
Gaat lekker marina... Gewoon weer aan het bikkelen
Erg goed maar forceer je niet hoor
Thanks Gros. Ik forceer niets. Wat niet gaat gaat niet. Vandaag geprobeerd 9 kg DB fly.. maar bij start 1ste rep lukte het al niet dus meteen een stapje terug. Ik pas echt wel goed op. Ik wil bouwen he! Niet slopen! ;)

Ah super dat het minder pijn deed deze keer! Training ziet er ook lekker uit :D
Dat is echt lekker als die pijn/krachtverlies een keer minder is. Ik hoop dat dat vaker zo zal zijn.

Goed om te zien dat je weer bezig bent Marina..
en zoals de anderen al melden ..., hmm dan hoef ik het zeker niet nog een keer te melden ;) je begrijpt wel wat ik bedoel...

Succes weer Marina !!!
Groetjes, Reetje....
Dank je Ray! :)
Ik begrijp je wel ja. ;) Thanks!

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Ik zou weer eens gaan trainen met mijn collega. Zou eigenlijk maandag zijn. Anders morgen maar dan moet ik naar fysio dus toch maar even vandaag gepakt. Ik had weer net als gisteren geluk.. ochtend veel last van arm/nek.. smiddags veel minder! En ja.. samen trainen pak je toch meer! Het ging lekker! Alleen ook wat teveel gekletst over trainen zelf... dus vandaag geen abs. :o doe ik morgen misschien wel even voor fysio. We gaan wss wat vaker samen trainen. Echt zo gaaf!

en nog leuker.. hij had ook een afspraak om daarna met zijn maatje te gaan trainen. dus mijn training heeft hij als opwarming gebruikt. :D... en ik moet er moeite voor doen. :o

Maar goed het ging lekker! :)

Training Borst/Triceps en geen abs :o
BP
5x20 kg Even voelen... doe ik eigenlijk altijd even. losse stang
8x25kg
8x27,5 kg
8x30 kg Hier durfde ik vorige week alleen niet verder..
6x32,5kg alleen!! PR!! :D daarna nog 1 met lichte spot. Heb nu zonder klemmen gebenched. Ga ik volgende keer ook doen. Als het niet lukt kan ik ed schijven eraf laten vallen. Ik durfde dat nooit.. bang om eerder al te scheef te gaan. :o maar dat valt dus mee!

Incline DB fl
8x6kg
8x7kg
8x8kg
1x9 kg --> faal op schouder bij eerste beweging omlaag. gestopt dus. :(
8x8 kg toch even afmaken. Hier zal ik dus nog wel even op blijven hangen ben ik bang.

Cable cross over high
10x (2x30kg) echt te licht....
9x (2x32,5kg)
9x (2x35kg)
10x (2x36kg) rep 8 was slordig.. vandaar even 2 meer.

chest press
9x27,5kg
9x32,5kg
8x35kg
8x37,5kg

straight bar push down
10x10kg
10x12,5kg
10x15kg
9x17,5 kg

rope push down
8x10kg
8x12,5kg
8x15kg
8x16kg net te zwaar. laatste rep slordig...

*** hier moest mijn trainingsmaatje weg naar zijn volgende training. :D

reverse grip push down
8x10kg
10x12,5kg
8x15kg
5x17,5 kg... te zwaar. :o afgemaakt met 3 x 16 kg

Buikje morgen maar even kijken.

fijn marina, lekker trainen, zelfs weer opbouwen.
Ik heb respect voor je.

Netjes marina! Gaat super zo te zien.

Hoe gaat je voeding? Al wat kunnen verhogen?

Lekker hoor Marina!
Ligt t nou aan mij of ben je niet heel veel teruggevallen in gewicht?
Mooi om te lezen ook zoals je maxt op een goede dag, moet je trots op zijn!

goed bezig :) zal je wel voldoening van hebben nu

Leuk dat je hebt samen kunnen trainen. Dat werkt voor mij ook veel beter! Motiveert samen. Leuk hoe je jezelf corrigeert :P Rep 8 was slordig, daarom voor straf nog 2 extra! Haha.

Ziet er goed uit Marina!

Wow je gaat goed hoor! Repect!

Zelfde vraag als Natty, hoe is het nu met je voeding etc? Als je zo door gaat dan lukt dat spier opbouwen ook wel weer mits je voeding in orde is.

Lekker doorgaan zo:D

• #2.215
fijn marina, lekker trainen, zelfs weer opbouwen.
Ik heb respect voor je.
goed bezig :) zal je wel voldoening van hebben nu
Thanks. :) het voelde ook gewoon lekker weer eens.

Lekker hoor Marina!
Ligt t nou aan mij of ben je niet heel veel teruggevallen in gewicht?
Mooi om te lezen ook zoals je maxt op een goede dag, moet je trots op zijn!
Het lijkt inderdaad wel mee te vallen. Op rug ben ik vooral veel teruggevallen en op sommige momenten lukt biceps niet door krachtverlies in mijn linker arm/schouder. Trainingen kunnen dus heel erg wisselen. Maar gisteren ging het echt lekker!
Tuurlijk.. waar kan ga ik voor een PR! :D maar ik hou wel mijn lichaam in acht. wat niet kan kap ik ook meteen af. helaas moest dat ook met de fly's met die 9 kg... die komt ooit wel een keer.

Leuk dat je hebt samen kunnen trainen. Dat werkt voor mij ook veel beter! Motiveert samen. Leuk hoe je jezelf corrigeert :P Rep 8 was slordig, daarom voor straf nog 2 extra! Haha.
Het is echt leuk trainen. Hij gebruikte mijn training als warm up.. 60 kg bench. Daarna ging hij echt trainen met zijn andere maat. effe 110 kg bench. En hij is best klein. Mijn lengte. Maar wel breed! :)
Ach ja.. rep 8 was slordig.. ik voelde dat er nog wat inzat.. dan moet ik van mezelf effe goedmaken. :D
Netjes marina! Gaat super zo te zien.

Hoe gaat je voeding? Al wat kunnen verhogen?
Wow je gaat goed hoor! Repect!

Zelfde vraag als Natty, hoe is het nu met je voeding etc? Als je zo door gaat dan lukt dat spier opbouwen ook wel weer mits je voeding in orde is.

Lekker doorgaan zo:D
Thanks. :)

Voeding gaat allemaal redelijk. Zit rond 3000. Soms wel een uitschieter omhoog.
Gewicht lijkt alleen niet zo mee te willen nog heb ik het idee.
Morgen ga ik weer wegen en zien wat de status is. Van het weekend verjaardagen dus dan zou het niet reëel zijn.

Heb van die collega een potje creatine gehad. Denk toch dat ik morgen ermee ga beginnen. Kijken wat het me kan brengen. Vandaar ook startgewicht. Ik heb begrepen dat je er vocht van vast kan houden. We zullen zien wat het brengt. Misschien ook meteen eten nog wat opvoeren.

Vandaag maar even de gemiste buikspieren van gisteren ingehaald. Even snel 20 minuten voor mijn fysio behandeling. Zweet liep van me af. :o

lying leg raises ss ab shaper crunch (kan helaas nog niet zonder met mijn nek. :( )
30x ss 60x
25x ss 50x
25x ss 50x
25x ss 45x

Ab shaper crunch schuin SS fietsen
3x20 (per zijde) SS 3x30

side bend (staand met 10 kg schijf)
3x15x10kg per zijde

toen snel eten en een goede massage .... zalig....

• #2.216
Ik had geen zin meer op werk. Was een drukke week geweest. Heb lekker een uurtje eerder vrij genomen om er een flinke beentrain tegenaan te knallen. En dat was het ook. :D
Stond echt met trillende benen... en op dat moment even een extra oefening gepakt. :whip: Lunges in smith.... oefff.... dat was zwaar.. kon bijna niet meer lopen. :o en daarna nog even kuitjes he!
Gewichten ook wat kunnen verhogen.
Alleen SLDL blijf ik balen. Benen kunnen zoveel meer... alleen armen en schouders/nek niet... daar faal ik gewoon op... :(

Op laatst nog even gewone squat met enkel stang geprobeerd. 5 x... ging op zich goed met de stang neerleggen. Alleen squatten met trillende benen omdat je zo zwaar getraind hebt is geen succes. :D Kwam bijna niet meer omhoog. hahahaha

Beentrain vrijdag

squat rek was bezet en wilde even proberen. Tussendoor bij iemand even 2x atg squat gedaan met enkel stang. Ging goed met stang neerleggen... meer op schouders zeg maar dan op nek. Denk alleen niet dat ik dat redt met hoger gewicht. Maar dat zullen we wel zien.

Squat Smith (gewoon kan niet, mag geen barbell in mijn nek.. dit gaat nog. maar kan ook niet zwaar helaas en voor nu even niet verder dan parralel. Span anders mijn nek/schouders teveel)
5x lege stang
15x stang + 5 kg
15x stang + 10 kg
15x stang + 15 kg
15x stang + 20 kg PR

legpress
15x105 kg
15x115 kg
15x125 kg PR, erg zwaar. Maar de laatste eruit geperst!

leg extension
15x30 kg
15x35 kg
15x35 kg VPR

lying leg curl
15x10 kg
15x15 kg VPR
15x16 kg PR maar laatste wel slordig. :o

lSLDL 3 sets van 15. De minuut pauze ben ik even op een bench gaan liggen. Even rug/nek rust geven. Dan lukt het wel! Alleen laatste set veel last van branden in schouder/arm (zenuwpijn)
3x15x30 kg VPR!! eerste keer 3 sets van 15x! Baal wel... mijn benen kunnen veel meer aan... :(

*** na de leg curl had ik al moeite met staan. Na SLDL stond ik echt met trillende benen. Dus dacht ik nu even doorknallen en die spieren goed hard aanpakken. Dus als extra even lunges in smith gepakt :D ***

Lunges in smith
3x15x stang + 10 kg (per been) zwaarder lukte echt niet meer... :o wat is dat zwaar met trillende benen.

kuiten legpress
15x170kg
15x180kg
15x190kg
15x200kg PR!! Moest en zou het doen! hahahaha. echt zo gaaf!! Duurde alleen even voor ik eraf kon stappen. :o auwwieeee

kuiten seated
20x25kg
2x20x27,5kg PR, dat brand. :fire:

Squat
ik dacht nu is het squatrek vrij dus nog effe proberen
5x stang (20 kg).... kon gewoon niet verder dan parralel... de laatste niet eens meer fatsoenlijk omhoog komen. Zo erg trilden en brandden mijn benen.....

toen strompelend de trap op en me omkleden. Met 2 handen aan de leuning weer naar beneden en mijn bak rijst met gebakken kip en roerbakboontjes gegeten aan de bar. :D

I love beentrain. :heart: maar baal gewoon van die SLDL... mijn benen willen meer!!

hahaha, ik moet zo lachen om je introducerende tekst.
lekker he, zo'n uurtje snoepen en alle stress en agressie en frustratie eruit gooien! dat is zo te zien aardig gelukt ;)
trillen....lekker!;)

Flink bezig Marina, pr's everywhere!
Goede legday, zul je morgen wel voelen! ;)

Je bent lekker aan het PR-en Marina! Goed bezig!

• #2.220
hahaha, ik moet zo lachen om je introducerende tekst.
lekker he, zo'n uurtje snoepen en alle stress en agressie en frustratie eruit gooien! dat is zo te zien aardig gelukt ;)
trillen....lekker!;)
Oeps. :o tja.. zo ben ik nu eenmaal. flap er vaak wat uit....
Inderdaad lekker om als het lukt even een uurtje alles eruit te kunnen gooien. Dat lukte aardig en voel hem ook al goed. :D

Flink bezig Marina, pr's everywhere!
Goede legday, zul je morgen wel voelen! ;)
Yep. Zodra ik wat meer kan gooi ik het er ook meteen uit! Ik voel hem wel al ja. :o kijk al uit naar morgen :rolleyes:

Je bent lekker aan het PR-en Marina! Goed bezig!

Terug
Naar boven