Als je honger hebt en je wilt zwaarder worden dan gewoon vreten. En is die bodem het probleem pak je toch lekker shoarma zonder broodje. Echt niet slecht voor je. Het is niet zo dat er dan plots +% aankomt.
Oh maar shoarma eet ik wel hoor. Weliswaar met rijst maar dat is gewoon lekker!
Het gaat me behalve voor in de avond ook om dingen die ik ook makkelijk even mee kan nemen naar werk en bij extra trek kan pakken. Rekening houdend dat ik geen koelkast en geen andere mogelijkheden zoals een kantine heb. En uiteraard ook met het feit dat ik geen brood kan eten.
Ik heb inmiddels ook wel geleerd dat vetter eten niet vet% omhoog gaan is.

Alhoewel je in een bulk wel wat vet bijkomt uiteraard. maar in mijn geval zal dat niet zo erg zijn.
Rijstwafel(s) met kipfilet, kwark, eiwitreep of van die tros tomaten...
Rijstwafels zijn lekker.. maar zit zo verdomd weinig in.. Maar ja.. alles wat extra is kan.
Kwark eet ik in de avond al 250-500 gram met ananas en ook noten. Eiwitrepen gaan over het algemeen niet ivm pinda allergie en lactose.
Je gaat weer de goede kant op! Hoop prs en vprs bij jou! Ben trots op je! Jij laat je niet zomaar uit het veld slaan!
Dank je Moess.

Ik zal me never nooit uit het veld laten slaan.
Gaat goed bij jou, Marina. De meeste gewichten pak je toch echt zwaar hoor!
Voor het eten... Ik heb meestal voor 's avonds een bakje fruit staan, eet ik voor de tv of computer als ik werk. Maak ik 's middags al klaar, dan hoef ik niet moeilijk te doen 's avonds nog met allemaal fruit schillen en snijden. En dan een uurtje voor het slapen een goeie bak kwark. Vind je dat lekker? Eiwitrepen doen het ook goed; ik vind die van B&Fshop erg lekker, de smart bars! Dan wel de coconutvariant, die andere twee zijn niet zo.
Dank je.

Wij eten in de avond laat. 19:15.. ik heb daarna nog noten en kwark (500 gr) met fruit staan.
Eiwitrepen gaan eigenlijk niet goed. Veelal pindaresten die erin zitten. Niet handig met een pinda allergie. en lactose zit er ook in... en daarbij.. heb al geen geld voor shakes.. laat staan voor eiwitrepen. Die zijn mega duur.
Omdat je al zo hoog zit in eiwitten zou ik voor extra carbs gaan bij een hongervlaag. Ik ben helemaal weg van de ovenpatatjes van aviko (zzzoo lekker!!!). Voor extra vetten erbij kun je mayo erbij doen (ik heb die van hellman, daar zit niet zoveel rommel in). Rijstcrackers zijn ook makkelijk weg te eten (geen rijstewafels), dit zijn meer zoutjes. Pannenkoeken zou ook kunnen.
Als het niet lukt om met clean voeding genoeg te eten dan is het niet zo erg om wat minder cleans te pakken. Als je maar genoeg binnen krijgt
Als je net als mij standaard aardappelen in huis hebt dan kun je ook aardappelen met olijfolie of kokosolie maken uit de oven. Een stuk gezonder dan de ovenpatat.
Hmm... ik ben zeker de enigste die van kinds af aan al geen pattat en mayo lust...

Maar gebakken aardappeltjes met kerriesaus wel. Eet ik al vaak als avondmaaltijd. Zie dat om 23:00 in de avond vlak voor het slapen gaan nog niet gebeuren eigenlijk...
Rijstzoutjes (japanse mix zonder pinda's ivm pinda allergie) pak ik ook vaak bij de nootjes. In het weekend scheur ik ook wel een zak cassave open. Maar om elke avond chips te pakken..
Inmiddels eet ik al wel minder clean. Ik zal wel moeten...
Aardappelen hebben wij niet vaak in huis.

wij zijn echte rijst en pasta eters. Soms en nu wat vaker gekruide kriel. maar dan ben ik lui.. ben vaak pas na 18:00 thuis en haal ze dan gewoon in een zakje. Eet dan al gauw een 250-300 gram bij het avondeten met 200 gr vlees en groente... en bij aardappelen altijd currysaus. (das wel een verslaving. )
Idd aardappelen uit de oven! Super simpel. Aardappel beetje schoonmaken, schil eraan laten en in plakjes snijden. Vervolgens mix ik wat olijfolie met patatkruiden en daar smeer ik de plakjes mee in. 25 min op 250 graden voorverwarmde oven en je hebt heerlijke aardappels
Dat doe ik zo nu en dan bij het avondeten. Ik pof ze dan eerst even snel in de magnetron.. dan 10 min onder de grill met wat olijfolie en kruiden. Maar om 23:00??
Ik zoek gewoon iets wat kant en klaar te pakken is. Heb nu een grote pot olijven staan. Daar kan ik ok best wat van wegeten. Maar ik zoek ook dingen voor mee naar het werk.
Denk dat ik dan eerst maar de rijst en havermout nog verder uit ga breiden...
Ik doe ze indd ook met schil en in plakjes

(ik maak t niet schoon, k koop gewoon die bio aardappelen van de lidle.. die zijn al mooi schoon

). Onze oven is enorm heet dus voor ons is 30 min. op 200 graden perfect
Wat ik zei.. eerst even 5-6 min poffen dan in parten snijden en olijfolie erop en 10 min grillen. Gaat nog net wat sneller.
In ieder geval. Makkelijke kant en klare tips zijn nog welkom.. ik zie mezelf niet om 23:00 aardappelen grillen... Of ligt dit aan mij??
vandaag even wat buik gedaan. Kwam er gisteren niet aan toe.
Lying leg raises ss ab shaper crunch
25x ss 60x
25x ss 50x
25x ss 50x
ab shaper schuin ss fietsen
3x25 per zijde ss 3x 30
abdominal machine
20x7 kg - 20x8 kg - 20x9 kg - 15x10 kg
Toen nog een tijdje staan kletsen en vanavond weer mijn rug en nek laten tapen.
Dat is fijn en verlicht toch ook aardig.