yvn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks.Klinkt als een goede training Marina!Mag ook wel na vorige training met de last in je lies, ondanks de vele pr's weer!

Vond het inderdaad wel leuk te horen. Al zal ik blij zijn als ik weer los crunches kan doen.Haha nice dat die jongen dat zei, is zeker wel leuk om te horen.
En erg fijn dat je pijn iets minder is na het trainen.

Dank je.Nette trainig weer hoor die pr's en hoog volume.
Sterk dat je ondanks klachten blijft doorgaan en niet bij de pakken blijft zitten,
wel goed indd dat de pijn na training minder of beter is.

Marina jij gaat echt weer had! !! Top meid. You can do it.
Thanks

lekker!

Ik kijk uit. Als het morgen nog zo erg is als nu ga ik meteen de huisarst bellen. Ik zit ook vlak voor mijn vakantie...Hè jakkes Marina!
Is een behoorlijke botsing geweest dan, doe je wel rustig aan? T klinkt best heftig als je zelfs moeite hebt met ademhalen.
Mooie train weer![]()

Te maar, sterk, hoor.Thanks.
Vond het inderdaad wel leuk te horen. Al zal ik blij zijn als ik weer los crunches kan doen.
Dank je.
Tja.. stilzitten maakt het niet beter alleen maar slechter. Ik ga voor het beste voor mezelf en dat is toch goed trainen en braaf mijn fysio oefeningen elke dag doen. Alles om de pijn te verminderen!
Thanks
Vandaag op zich een redelijke training gehad. Was alleen vanmorgen op werk gevallen/gebotst tegen een openslaande deur.... dus dubbel harde impact knal op mijn borst. Trainen ging nog wel. Maar nu extreem pijn op mijn borst. Ademen/praten/ iets oppakken. alles doet extreem pijn. Misschien toch iets niet goed gegaan. alleen maar omdat een klojo rennend de deur openknalde op mijn werk.
Als de pijn morgen nog zo erg is wordt het weer naar de huisarts... getver.. lijkt wel of er even niets meer meezit de laatste tijd.
Maar training ging nog redelijk.
---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------
Training rug/achterzijde schouders vet = PR
Wide pull down hoger begonnen
8x27,5 kg
8x32,5 kg
8x35 kg
8x36 kg
Reverse pull down
8x30 kg
8x35 kg
8x38,5 kg
8x41kg Yesss!!! maae wel zwaar.
Small cable row
8x25kg
8x30kg
8x32,5 kg
8x35kg laatste geen volledige ROM.. was zwaar
one arm DB row
8x8kg
8x9kg
8x10kg
7x11kg net geen hele set.
Rope face pulls Blijft lastig voor mijn nek/schouders. Maar focus op techniek en dan maar wat meer reps ipv gewicht verhogen
2x12x10kg VPR
2x12x12,5kg VPR!!
incline DB side raise die gaat lastig met mijn schouder/nek..
8x3 kg
8x4 kg
9x5 kg 8ste rep slordig.. dus 1 extra!
9x6kg PR!! branden!!!
shruggs hoger begonnen
2x9x13 kg
8x14
9x14 kg per zijde 14 kg DB --> voel hem goed.lekker!
er zijn bij ons 2 DB rekken. 1 t/m 13 kg... en dan de "zware rakkers" 14-40 kg (kan ook hoger zijn.. )
Nu voor het eerst daar de 14 kg kunnen pakken. Toch wel leuk!
Incline DB shoulder raise
8x7kg
8x8kg
8x9kg
8x10kg en hier zoveel last van mijn borst van die klote knal van vanmorgen.. kreeg bijna geen adem.
gestopt en geen abs meer. Als het lukt morgen even doen.
Hoop echt dat het morgen beter gaat. Ik wil woensdag wel mijn borst training optimaal kunnen doen...
En vandaag kwam ook mijn verrassing binnen!!!!!
lief gebaar!
(balen van die smakkerd op je werk trouwens)
Voorzichtig aan, he. Maar ik zie ondanks de klap toch mooie trainingsresultaten staan.Thanks.
Vond het inderdaad wel leuk te horen. Al zal ik blij zijn als ik weer los crunches kan doen.
Dank je.
Tja.. stilzitten maakt het niet beter alleen maar slechter. Ik ga voor het beste voor mezelf en dat is toch goed trainen en braaf mijn fysio oefeningen elke dag doen. Alles om de pijn te verminderen!
Thanks
Vandaag op zich een redelijke training gehad. Was alleen vanmorgen op werk gevallen/gebotst tegen een openslaande deur.... dus dubbel harde impact knal op mijn borst. Trainen ging nog wel. Maar nu extreem pijn op mijn borst. Ademen/praten/ iets oppakken. alles doet extreem pijn. Misschien toch iets niet goed gegaan. alleen maar omdat een klojo rennend de deur openknalde op mijn werk.
Als de pijn morgen nog zo erg is wordt het weer naar de huisarts... getver.. lijkt wel of er even niets meer meezit de laatste tijd.
Maar training ging nog redelijk.
---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------
Training rug/achterzijde schouders vet = PR
Wide pull down hoger begonnen
8x27,5 kg
8x32,5 kg
8x35 kg
8x36 kg
Reverse pull down
8x30 kg
8x35 kg
8x38,5 kg
8x41kg Yesss!!! maae wel zwaar.
Small cable row
8x25kg
8x30kg
8x32,5 kg
8x35kg laatste geen volledige ROM.. was zwaar
one arm DB row
8x8kg
8x9kg
8x10kg
7x11kg net geen hele set.
Rope face pulls Blijft lastig voor mijn nek/schouders. Maar focus op techniek en dan maar wat meer reps ipv gewicht verhogen
2x12x10kg VPR
2x12x12,5kg VPR!!
incline DB side raise die gaat lastig met mijn schouder/nek..
8x3 kg
8x4 kg
9x5 kg 8ste rep slordig.. dus 1 extra!
9x6kg PR!! branden!!!
shruggs hoger begonnen
2x9x13 kg
8x14
9x14 kg per zijde 14 kg DB --> voel hem goed.lekker!
er zijn bij ons 2 DB rekken. 1 t/m 13 kg... en dan de "zware rakkers" 14-40 kg (kan ook hoger zijn.. )
Nu voor het eerst daar de 14 kg kunnen pakken. Toch wel leuk!
Incline DB shoulder raise
8x7kg
8x8kg
8x9kg
8x10kg en hier zoveel last van mijn borst van die klote knal van vanmorgen.. kreeg bijna geen adem.
gestopt en geen abs meer. Als het lukt morgen even doen.
Hoop echt dat het morgen beter gaat. Ik wil woensdag wel mijn borst training optimaal kunnen doen...
En vandaag kwam ook mijn verrassing binnen!!!!!
Yep. Echt heel lief! en ben er heel erg blij mee ook!lief gebaar!
(balen van die smakkerd op je werk trouwens)

Kon het niet laten om toch wat buik te doen (post het later wel even). Rest van de week komt het er namelijk niet van... en ik moest toch naar de fysio... dus dat half uurtje... Ze heeft mijn borst ook getaped. Ziet er niet uit maar het werkt goed. Kan weer goed ademhalen en het is nu alleen nog licht gevoelig.Neem morgen lekker rust en dus ook geen buik. Heeft je lijf wel nodig als je woensdag borst wilt doen.
Leuk zo'n eiwit vriend.![]()

Dank je.

Ja ik ben echt heeeeel blij!Heej wat tof, je eiwitten!!!!!![]()
Je hebt indd niet echt geluk, maar laat je er niet door ontmoedigen he![]()
De pijn was vanmorgen iets minder. Vanaaf naar de fysio geweest. Ze heeft mijn rug en nek getaped en ook mijn borst. Heel gek hoe wat raar geplakte stukjes tape zo een resultaat kan geven. Ik kan weer ademen. Het is enkel licht gevoelig. Hopen dat het goed houdt. Dan zal het vast snel beter gaan.Hoe gaat het nu met de pijn van je borst van die klap?
En wauw wat een super vriend is dat zeg! Echt heel lief!
Ik ben nog steeds in voor geld verzamelen op het forum trouwens hahaha!

Yep! Inderdaad.
Ja echt wel. En nu aanpoten en groeien! hahahaha. ik ga ervoor! Jij ook weer he!Ja wat super van... Gregor!
Jij blij dat je weer kunt groeien met je eiwit... zet hem op he meid, je bent echt een bikkel!
Ik doe voorzichtig hoor. Morgen kijken of ik borst kan trainen. Dank je.Voorzichtig aan, he. Maar ik zie ondanks de klap toch mooie trainingsresultaten staan.
Lief van je Gregor. Je bent een echte vriend! Iemand om op te bouwen. Letterlijk.dank jullie allen voor de fijne reacties is leuk om te horen maar als je een echte hechte vriendschap hebt zoals wij
is dit voor vanzelfsprekend om te doen ze zou het ook voor mij gedaan hebben
ze verdient het ook met zo.n doorzettings-vermogen dwing je alleen maar respect af
gr opa

voel me gevleid.... 
hahahah. die is goed! Mijn sponsor!Je eigen sponsor Marina, goed gedaan;-)
Mooi gebaar Gregor!

)
niet op het planken. Iemand een idee oe ik dit langer vol kan houden? of een alternatief?