Moess
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 211
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'potverdikkie marina....
dan hoor je zoiets bij de HA, ga je trainen, zet je PR's en VPR's neer en dan had je nog meer willen doen
ik zou je over de spreekwoordelijke knie willen leggen of een goed door elkaar willen rammelen:
je hebt de luxe niet om te klagen over gewichten, hoe hard dat ook moge klinken.
In jouw geval is het al luxe als je überhaupt iets kan en mag trainen!
Ik bedoel het niet gemeen hoor, maar als ik zelfs vind dat iemand te streng is voor zichzelf, dan wil dat wel wat zeggen.
Hoe kan ik überhaupt een beetje spieren bouwen en sterk worden zo.... Dat is het gewoon. Het lijkt gewoon niet mee te mogen zitten en ik WIL gewoon verder... Dank je. Het voelt gewoon als een klote training.... zullen de omstandigheden zijn..klote training of niet je zet toch wel even.. 8 pr .s neer he ?? Overal heb je pijn maar pure wilskracht brengt jou ver he je bent en blijft mijn topper hoor goede training
je vriend opa
Jeujtje marina! Jij blijft maar knallen!
Wel balen dat je weer zo'n Klote dag hebt. Maar ondanks dat heb je dat niet laten doorvloeien in je training.
Wat een doorzettingsvermogen heb jij Marina, respect!
Dank jullie wel.
Dank je. Maar als ik wat wil bereiken zal ik toch doormoeten. Hoe erg dat K lijf me ook tegenwerkt.Jij laat zien dat je op wilskracht alles kan bereiken wat je wilt, hoe erg het ook tegenzit!
R.E.S.P.E.C.T!!
). Maar goed... het gevolg is wel dat ik nu veel minder last heb van mijn nek.
dus moest het hierbij laten. 
is toch aardig wat weg sinds alle ellende van dit jaar... 
Goed dat je bezig bent geweest nog, veel beterschap met je rib![]()
Wat een bikkel ben je ook !
Eerst je nek, nu je rib maar toch gewoon door knallen !!
Als je zo'n rot nacht heb gehad is het logisch dat alles snel zwaar voelt, maar de pijn is in ieder geval minder door trainen dat is beter![]()

Yep. Morgen een dagje naar mijn vader.. wordt auto heen en dagje zitten kletsen en misschien terrasje pikken en auto terug. Dus ja.. dit keer echt!

oke.. het is er maar 1 maar toch he. 
voelt lullig maar et mijn borst kon ik dit anders helemaal niet doen. 
gym was vandaag van 10:00-13:00 open. We moeten zo weg om 11:45.. Dus even een snelle training gedaan. Had wel veel last van mijn borst. Ik blijf verkeerd (te ondiep) ademen door de pijn. Maar met trainen gaat het iets beter.
Het voelde niet echt als een lekkere training.... Maar als ik het zie valt het nog wel mee allemaal. Zal wel in mijn kop zitten.
geen abs.. Geen tijd meer.
training rug/achterzijde schouders vet = pr
wide pull down hoger begonnen
8x27,5 kg
8x30 kg
8x32,5 kg
8x35 kg
5x37,5 kg effe proberen en lukte gek genoeg toch!!
reverse pull down
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
7x42,5kg yesss!!! Maar wel zwaar.
small cable row ging echt klote.. Zoveel pijn aan mijn ribben hierbij.
4x8x30kg (max is 35 kg.. Maar zelfs dit ging moeizaam... )
one arm db row
8x8kg
8x9kg
8x10kg
8x11 kg vpr!!!!
rope face pulls blijft lastig voor mijn nek/schouders. Maar focus op techniek en dan maar wat meer reps ipv gewicht verhogen
2x15x10kg vpr
13x12,5kg vpr!!
14x12,5kg vpr!!
incline db side raise die gaat lastig met mijn schouder/nek..en liggen deed pijn op mijn ribben.. Beetje anders gaan liggen en kon het zo redelijk doen. Wel erg gevoelig
8x3 kg
2x8x4 kg
8x5 kg ging op zich redelijk dus toch 6 kg geprobeerd
10x6kg vpr!! Branden!!!
shruggs hoger begonnen
2x10x13 kg vpr 1 meer.oke.. Het is er maar 1 maar toch he.
2x10x14 kg vpr en 5 meer in totaal. Dat is wel de moeite waard om te noemen
incline db shoulder raise
8x7kg
8x8kg
8x9kg
7x10kg
ik heb de gewichten van 9 en 10 kg aan laten geven. Anders kan ik ze niet pakken.voelt lullig maar et mijn borst kon ik dit anders helemaal niet doen.
Geen pr maar wel lekker schouders geknepen. :d
en nu snel eten en weg....
Dank je. Wie wat wil moet wat he! Dit is letterlijk no pain no gain!zo schat ben trots op jou hoor zijn toch weer 7 pr en vpr.s he zie je maar weer wat pure
wilskracht en karakter kan doen he nu lekker uitrusten eten en dagje uit
vriend/opa xx

Dank jullie wel.

Yep. Ik moet gewoon doorgaan. Wil ik bouwen moet dat wel he! en ja.. kracht blijft wel toenemen. Dus dat is een goed teken.Toch veel gedaan voor een snelle trainingnetjes die pr's je blijft toch progressie maken ondanks de blessures, goed teken toch dan?
Dank je.