Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je wel Gregor. Ik hoop echt dat ik een stuk beter terugkom om weer lekker ertegenaan te kunnen gaan.Mijn lieve vriendin ik wens jou een hele goede een fijne vakantie toe het is jou zeker
echt gegund rust lekker uit goed eten en herstellen daarna ga je weer knallen
ik mis jou nu al
opa /vriend gregor xxx

Dank jullie wel.

Ik heb er zin in! Tot over 2 weekjes en duimen dat ik niet teveel inlever aan kracht en massa en dat ik mijn eiwitsamples mee krijg in de handbagage door de douane. 

Thanks.

Dat waren inderdaad 2 heerlijke weken. Ik had eerst het idee echt wat te blijven trainen. Maar heb het braaf gehouden bij oefeningen voor mijn rug/nek/schouders van fysio op laag gewicht. om de dag ongeveer even 30 minuten. Zo kon ik het een hele vakantie volhouden met een redelijk pijn nivo en echt genieten van de ontspanning. Zalig! en door het geen wifi ook veel gelezen. Het was heerlijk. Ben benieuwd hoe het nu verder zal gaan. Wordt namelijk eerst deze week gelaserd aan mijn ogen. Dan mag ik ook niet trainen helaas.2weken rusten nu en je lichaam de tijd geven om te herstellen
Zie je na de vakantie bikkel
Hopen maar dat ik niet teveel heb ingeleverd op mijn kracht/massa. Dank je. Het was zalig! was er echt aan toe en heb genoten. Wist niet meer hoe het was zo te kunnen ontspannen.Heeee Marina, hele fijne vakantie! Geniet ervan, dat heb je wel verdiend!

Dank je. het was super!
Yep! weer goed en wel terug.

.... Heb alleen gezorgd voor genoeg aan eiwitten en BCAA mee voor het vele wandelen (soms wel 4 uur per dag). Verder nergens op gelet alleen geen brood waardoor ik ook geen buikpijn had. Verder alleen op de ochtend voor het weggaan soms kort mijn fysio oefeningen en verder lekker veel gezien en gedaan en genoten. 
)
maar het weer was mooi en het was genieten gewoon. Dus dat maakte veel goed.
en echt een koopje!
Vakantie was zalig! ontspanning was heerlijk! nu op naar lekker trainen! ik had vandaag al gewild. maar ze zijn al dicht over 40 min... dus dat zit er niet meer in....Dat waren inderdaad 2 heerlijke weken. Ik had eerst het idee echt wat te blijven trainen. Maar heb het braaf gehouden bij oefeningen voor mijn rug/nek/schouders van fysio op laag gewicht. om de dag ongeveer even 30 minuten. Zo kon ik het een hele vakantie volhouden met een redelijk pijn nivo en echt genieten van de ontspanning. Zalig! en door het geen wifi ook veel gelezen. Het was heerlijk. Ben benieuwd hoe het nu verder zal gaan. Wordt namelijk eerst deze week gelaserd aan mijn ogen. Dan mag ik ook niet trainen helaas.Hopen maar dat ik niet teveel heb ingeleverd op mijn kracht/massa.
Dank je. Het was zalig! was er echt aan toe en heb genoten. Wist niet meer hoe het was zo te kunnen ontspannen.
Dank je. het was super!
Yep! weer goed en wel terug.
Gisteren terug gekomen dus. Waren 2 zalige weken. Eten volledig losgelaten en kwam erachter dat ik veel te weinig heb gegeten..... Heb alleen gezorgd voor genoeg aan eiwitten en BCAA mee voor het vele wandelen (soms wel 4 uur per dag). Verder nergens op gelet alleen geen brood waardoor ik ook geen buikpijn had. Verder alleen op de ochtend voor het weggaan soms kort mijn fysio oefeningen en verder lekker veel gezien en gedaan en genoten.
Vanmorgen de schade opgenomen.... Rekening houden met:
* moet ongesteld worden (vocht)
* veel zouter gegeten (had veel last van lage bloeddruk en ook altijd een zoutvaatje bij me.)
* de dag voor mijn vakantie begonnen met movicolon. Een middel wat meer vocht in de darmen houdt (kon nl niet zonder erg veel moeite/pijn naar de wc... (ja onsmakelijk ik weet het)
Dus of mijn weging reeel is geen idee.. Maar ondanks veel te weinig eten, veel bewegen maar met super veel ontspanning en geen stress was ik maar 3 ons kwijt. Ik was nl bang echt een paar kilo kwijt te zijn. Maar wat ik al zei. Geen idee wat bovenstaande nog voor invloed had.
Vandaag superlekker uitgeslapen. Op vakantie werden we om 4:00 wakker geblerd door meeuwen.maar het weer was mooi en het was genieten gewoon. Dus dat maakte veel goed.
Minder is dat gisteren ook mijn schoonpa in het ziekenhuis is beland met een tia.. dus het welkom thuis was net als vorig jaar weer meteen door naar het ziekenhuis. Vandaag horen we meer.
Donderdag worden mijn ogen gelaserd. Ik vind het eng... maar het lijkt me ook heel gek te kunnen zien zonder bril... geen vlekken meer.. maar echt vind het doodeng. Ook dan mag ik weer even niet trainen. Fus ik hoop dat ik niet teveel inlever ook weer daardoor. Heb wel al een zonnebril gekocht op vakantie voor na het laseren! een echte Ray ban.en echt een koopje!
Vandaag nog rust. Verjaardag en naar het ziekenhuis. Morgen nog een extra dagje vrij en eerste meer trainen en zien wat de schade is... Eten pak ik meteen weer op want was afgelopen weken echt veels te weinig. Merk dat ik er moeite mee heb.. echt proppen... want ja hele dagen weg en wandelen en veel minder eten en nu hele dag hangen en veel meer eten valt even tegen. Maar is zo weer gewend.
Dus ben er weer klaar voor.Vakantie was zalig! ontspanning was heerlijk! nu op naar lekker trainen! ik had vandaag al gewild. maar ze zijn al dicht over 40 min... dus dat zit er niet meer in....
edit:
Nek/schouders lijken redelijk te gaan. Al heb ik wel meer meds nodig. (is nl niet meer getaped in de tweede week)
Gekneusde ribben zijn nog erg gevoelig. Hoop dat dat nu echt snel minder wordt. OP vakantie werd ik vak ziekig wakker. zuurstoftekort. Mannetje maakte me ook regelmatig wakker omdat ik lag te hyperventileren. Pijn laat je rare dingen doen. pffff...
Dank je.welkom terug mijn vriendin maar dat wist je al nu eerst je ogen doen en daarna weer volop knallen
komt allemaal we gaan ervoor he
vriend/opa

Vorige keer moest mijn maatje bij 47,5 kg al een hand op mijn rug houden om mezelf niet omver te trekken.. en nu dit ALLEEN!!! 
en erg veel last van mijn ribben.
.. en helemaal op en leeg....
ss 30x

Dank je.
Inderdaad.. nu even 2 x trainen... dat kan nog. Dan mijn ogen en weer een week rust helaas. Ik mis het trainen zo...
En hopen dat het goed gaat en er geen complicaties oid zijn met die laser behandeling. Ik zou zeggen er mag toch ook wel eens wat helemaal goed gaan he!
Vandaag nog een dagje vrij en even lekker wat getraind. Heb het enorm gemist. Omdat ik op vakantie wel wat lichte schouder/rug en oefeningen voor mijn nek had gedaan heb ik vandaag even borst/triceps gepakt. Morgen wil ik benen even doen. Daarna weer rust.
Had alleen wel de pest in op de spotter die ik bij BP vroeg.. brede kerel en de enigste daar.. vraagt ie of ik voor 15 of 20 x ga.... pfff.. dus ik zeg al.. dan zou ik geen spotter nodig hebben he. Dus ik zei voor minimaal 3 want dat heb ik ooit eens gehaald. Maar dat dit af zou hangen van mijn ribben waar ik nog last van heb. Nou zijn interesse was weg. Ik wilde het de eerste keer proberen. ging langzaam omhoog en hij pakte hem meteen weg... zo klaar zei hij toen? Ik had het helemaal gehad.. dus ik nogal pissig ja gezegd.. hij weg... heb ik nog maar even een keer 5 x32,5 kg gepakt. Was echt even van slag. Had nog niet zoiets meegemaakt... ook incline fly ging helemaal niet lekker. Ik kreeg zo de pest in en had echt zoiets van ik laat het niet verpesten door zo een ****.... en daarna ging het lekker!
Lang lulverhaal. Maar goed eerste training na vakantie. Nog wel last van ribben.
Training Borst/Triceps
BP met een K spotter.
8x20 kg
8x25 kg
8x30 kg
5x32,5 kg
0x35 kg faal.... omdat die spotter al meteen de stang pakte toen ik kracht ging zetten....
5x32,5kg extraatje
Incline DB fl
2x8x8kg
2x8x9kg voor de vakantie haalde ik 10 kg... maar had de pest in na die BP...
Cable cross over high Heb me even goed kwaadgemaakt... K Spotter.. maar laat me niet kennen...
8x (2x30kg) echt te licht....
8x (2x35kg)
8x (2x40kg)
8x (2x45kg)
5x (2x47,5kg) VPR!!!
6x (2x50kg) PR!!! leek wel lichter te voelen dan 47,5 kgVorige keer moest mijn maatje bij 47,5 kg al een hand op mijn rug houden om mezelf niet omver te trekken.. en nu dit ALLEEN!!!
chest press
8x30 kg
8x32,5 kg
8x35 kg
6x37,5 kg
6x40 kg VPR
3x42,5 kg PR maar erg zwaar.en erg veel last van mijn ribben.
straight bar push down
8x12,5kg
8x15kg
8x17,5kg
8x20 kg
5x22,5 kg wel slordig... wilde het gewoon even proberen....
rope push down superset met v-crunch (zonder ab shaper!!!)
8x10kg ss 40x
8x12,5kg ss 40x
8x15kg ss 30x
5x17,5kg.. en helemaal op en leeg....
ss 30x
reverse grip push down
8x12,5kg
8x15kg
8x17,5kg
0x20kg faal.... was echt helemaal op... kreeg hem niet eens omlaag.
Dips even proberen eerste keer
5x assisted met alleen plankje zonder extra gewicht.
Ik val als ik het los doe naar voren. Ik hel dus over en daardoor lukt het niet los.
2x2 dips BW (los dus) en bij de derde hel ik té ver naar voren en val ik om...
even proberen. Naar plafond kijken en nogmaals
2x4 BW !!!! YESSSS zo lukt het wel
en toen naar huis en eten. Ik had zo nog wel een uur door willen gaan zo erg heb ik het trainen gemist en zo lekker ging het... Maar ja... beter is nu te stoppen.. al kostte het me verdomd veel moeite.![]()
Thanks.,,,,,marina is back and on track ,,,, goede training vriendin en een pr en een goede dip
opa/vriend
inderdaad,.... even 2 trainingen eruit knallen deze week en dan helaas weer even verplichte pauze.... Maar goed het is voor een goed doel!Dank je.welkom terug.
Succes met laseren (denk er zelf ook over!)
en sterkte met schoonpa

)Inderdaad.. irritante spotters... hoop dat mijn maatje weer mee kan als ik weer goed kan trainen. Die spot echt goed en krijgt me net dat stukje verder!ooo spotters die meteen die halter pakken zijn zo mega hinderlijk kan daar echt boos om worden..
Komt goed dat laseren, mijn ouders en oude huisgenoot hebben het ook gedaan en bij hun is alles prima gegaan
Wil dat ook echt gaan doen (als ik genoeg geld heb is niet goedkoop)
Maar alsnog succes donderdag!

maar dan wel met trainen!
dat zal dan ook wel mijn krachtverlies tot gevolg hebben gehad vandaag. Erg veel gelopen. Het viel me echt tegen. Heb nu 2,5 week niet getraind.... Ben dus nu gewoon tot mijn max gegaan wat nu haalbaar was. Dus was korte training. 

Ik denk echt dat mijn techniek een keer gecheckt moet worden.
voor de vakantie was dit 140 kg...
voor de vakantie 42,5 kg... wel hoger in gewicht begonnen op de eerste set
.... terwijl ik voor de vakantie 20x220kg haalde..
alleen baal ik wel dat die rol bij dit gewicht zeer gaat doen op mijn knieen.... 

Inderdaad.. irritante spotters... hoop dat mijn maatje weer mee kan als ik weer goed kan trainen. Die spot echt goed en krijgt me net dat stukje verder!
Ik hoop dat het goed gaat donderdag. Zo een gek idee dat ik na mijn hele leven vlekken zien zonder bril opeens goed zou kunnen zien. Maar brrr... wel griezelig... Maar heb er ook zin in!
dank je.
---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------
Was een kutdag op werk.. lekker zo een eerst dag na de vakantie. Maar goed...
Was verder ook best moe.. niet lekker geslapen. Wou dat ik nog op vakantie was.maar dan wel met trainen!
Nou ja vandaag getracht benen even te slopen. Maar viel me erg tegen. Ben erachter dat ik in de vakantie toch zo een 0,5 kg ben kwijtgeraakt..dat zal dan ook wel mijn krachtverlies tot gevolg hebben gehad vandaag. Erg veel gelopen. Het viel me echt tegen. Heb nu 2,5 week niet getraind.... Ben dus nu gewoon tot mijn max gegaan wat nu haalbaar was. Dus was korte training.
Donderdag heb ik toch weer verplicht een paar dagen rust helaas.. maar daarna echt knetterhard en veel eten, trainen en hopelijk goed slapen en bouwen! Dat is wel waar ik 200% voor ga!
Heb wel spierpijn in mijn borst na gisteren.. die eerste borst training na 2,5 week.
Beentrain Voelde als een waardeloze training..
SquatGeprobeerd voor het eerst los te squatten sinds begin dit jaar met mijn hernia en alles eromheen. Heb vorig jaar wel een paar weken los gesquat en kwam niet hoger dan 35 kg parallel. Ja ik weet het.. p*ssy weights (wel zonder pussypad.. )...Ik denk echt dat mijn techniek een keer gecheckt moet worden.
Maar goed.. eerste keer los squatten parallel.
10x20kg (= alleen stang )
2x10x25kg
8x30kg
5x32,5kg
10x25kg
Ik merk dat ik zeg maar "wiebelig" omhoog kom met mijn heupen... wat doe ik fout??
legpress
15x110 kg
15x120 kg
15x130 kg erg zwaar...voor de vakantie was dit 140 kg...
leg extension
15x35 kg
15x37,5 kg
15x40 kgvoor de vakantie 42,5 kg... wel hoger in gewicht begonnen op de eerste set
lying leg curl
15x10 kg
15x12,5 kg
15x15 kg
8x17,5 kg wel minder reps dan voor de vakantie...
SLDL Ik faal nog steeds op linker arm/schouder... benen kunnen veel meer aan.
15x35 kg
10x40 kg
8x45 kg PR Ook hier weer 2 reps minder dan voor de vakantie.
kuiten legpress
20x180kg
15x190kg
16x200kg echt leeg en trillen.... terwijl ik voor de vakantie 20x220kg haalde..
kuiten seated
20x25kg
20x30kg
20x35kg dat brand.
15x40 kg PR... die moest gewoon even!!!!alleen baal ik wel dat die rol bij dit gewicht zeer gaat doen op mijn knieen....
Het voelde gewoon niet lekker... wel het maximale gegeven wat er nu inzat.. maar het viel echt bar tegen...