marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.467
- Lengte
- 1m68
Dank je. Ik weet dat rust belangrijk is. Merk ook dat ik het nodig heb en dat het echt hoog tijd is voor vakantie.... Heb het nodig.Echt super dat je het zo oppakt. Kunnen velen voorbeeld aan nemen. Goed dat je ook denkt aan je rust. Die heb je ook wel nodig. Hoop dat het meevalt met je rib.
vanaf begin februari ben ik al met alles doorgelopen zonder maar 1 ziekmeld dag of vrij genomen dag. Merk echt dat het teveel wordt nu met de pijn in mijn ribben/borst erbij. 
Dank je.

Het zit tegen maar ik geef never nooit op!Pff nu ook al je rib erbij.. Het zit je echt niet mee.. Maar toch blijf je knallen! RESPECT! Heb je de uitslag al van je rib? Je zet echt nette trainingen hoor! Twijfel niet aan jezelf, je bent hartstikke goed bezig!
Het blijkt niet gebroken te zijn. Op zich gelukkig. Aan de andere kant merk ik wel dat kneuzen veel pijnlijker is.. Met de meds voor mijn nek heb ik nog niet eens genoeg om de pijn van mijn borst/ribben weg te halen. Moet dus toch weer opvoeren. Heb me de hele dag beroerd gevoeld omdat ik niet diep genoeg adem. Ik probeer erop te letten maar als je bezig bent lukt dat soms niet en opeens draait alles en wordt ik misselijk en krijg ik koppijn. dan is het al te laat.
... Maar goed. Doorzetten en vandaag nog even een keer borst geknald met mijn trainingsmaatje.. laatste borst training voor mijn vakantie. 

VPR maar zo zwaar.....