MuscleMeat

Marina's Log

Succes met laseren. Morgen ben je dus Piet Piraat (ooglapje?)

Succes marina met laseren en loggen en alles,
hoop dat het je allemaal goed afgaat..

ik ben het trouwens (TheRay)...

Groetjes, Ray....

Succes met laseren Marina!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.404
Miss anders een keer je squat filmen? Vaak zie je zelf dan meteen wat je niet goed doet, en anders op dit forum plaatsen zodat mensen je kunnen helpen met tips :)
Wel goed dat je gewoon weer losse squats probeert hoor! Gaat dat nu wel goed met je nek of nog steeds moeizaam?
Verder vind ik het krachtverlies wel meevallen, je zit zo weer op die oude gewichten+reps komt goed ;)
Filmen wordt lastig... kan mijn telefoon niet echt goed neerzetten.. ik zal het eens proberen. Ik ga ook kijken of ik aan iemand wat advies kan vragen.
Volgens mijn fysio pak ik gewoon et zwaar gewicht als ik zo"wiebelig"omhoog kom. Ze zegt dat ik beter eerst op meer reps op lager gewicht kan gaan en dan pas ophogen...
Met mijn nek gaat het redelijk met squatten. Alleen lukt het nu alleen nog op zeer lage p*ssy weights... :o

snel vergeten deze training schat en even lekker op je operatie focussen en daarna er weer vol gas tegenaan en idd vreten en bouwen jou kennende word dat 1000% komt goed

opa/vriend
Ga ik zeer zeker doen hoor! Dank je. xx
Van 2,5 wk niet trainen ga je echt niet minder sterk worden, zit tussen je oren!
Succes donderdag!!
Ik hoop het maar! :D dank je.
Succes met laseren. Morgen ben je dus Piet Piraat (ooglapje?)
Dank je! Maar wordt blinde Piet hoor! hahahha. 2 ogen tegelijk
Succes marina met laseren en loggen en alles,
hoop dat het je allemaal goed afgaat..

ik ben het trouwens (TheRay)...

Groetjes, Ray....
Dank je Ray! :)
Dank je.

en daar gaan we dan... moet nu weg en om 8:00 is het zover. Brrr... eng en spannend maar ook leuk!

Success met de operatie! Wordt dat bij jou vergoed? Ik zou mn ogen ook wel willen laseren:)

• #2.406
Success met de operatie! Wordt dat bij jou vergoed? Ik zou mn ogen ook wel willen laseren:)
Dank je. Ik heb wat bijdrage gehad van mijn moeder en wat geleend. Daarbij kreeg ik ook nog 20% korting op de behandeling.Deze afspraak stond al heel lang namelijk.

En het is goed gegaan. Ik was zenuwachtig. Alleen het flapje maken deed pijn door de druk die ze op je oog moeten zetten met de ring. Dat was echt een K gevoel. Ook was het tweede flapje niet helemaal goed los en moest de arts het zelf losmaken/snijden. Dat oog is nu dus wel gevoeliger. Ik kon eigenlijk meteen daarna al zien. Niet echt goed maar ik kon op afstand al grote borden lezen waar ik eerst alleen vlekken zag. Heb verder de hele dag op bed gelegen en om de 2 uur druppelen. Nu zit ik achter de pc even.. is nog wel vermoeiend maar op zich zie ik alles al scherp en kan ik gewoon op een paar meter afstand helemaal helder zien. Morgenochtend eerste controle

Echt zo gek na een heel leven bijna niets te hebben gezien zonder bril. Nu ga ik weer even liggen met oogjes dicht. Morgen controle. Maar ik ben tot nu toe al dolblij dat ik het heb laten doen. :)

Alleen balen dat ik een kleine week niet mag trainen. Maar ja... daarna ook geen ellende meer van afzakkende bril enzo. :D

fijn dat het goed gegaan is. Een spoedig herstel gewenst.

En pfoei, moest je er niet heel, heel lang over nadenken: lenen plus iets van je mams aannemen.

Sp: volgens mij wordt dat bijna nooit vergoed en als, dan is de verzekering vaak duurder dan het zelf betalen (en dan heb ik het nog over de dure varianten ook).

Dank je. Ik heb wat bijdrage gehad van mijn moeder en wat geleend. Daarbij kreeg ik ook nog 20% korting op de behandeling.Deze afspraak stond al heel lang namelijk.

En het is goed gegaan. Ik was zenuwachtig. Alleen het flapje maken deed pijn door de druk die ze op je oog moeten zetten met de ring. Dat was echt een K gevoel. Ook was het tweede flapje niet helemaal goed los en moest de arts het zelf losmaken/snijden. Dat oog is nu dus wel gevoeliger. Ik kon eigenlijk meteen daarna al zien. Niet echt goed maar ik kon op afstand al grote borden lezen waar ik eerst alleen vlekken zag. Heb verder de hele dag op bed gelegen en om de 2 uur druppelen. Nu zit ik achter de pc even.. is nog wel vermoeiend maar op zich zie ik alles al scherp en kan ik gewoon op een paar meter afstand helemaal helder zien. Morgenochtend eerste controle

Echt zo gek na een heel leven bijna niets te hebben gezien zonder bril. Nu ga ik weer even liggen met oogjes dicht. Morgen controle. Maar ik ben tot nu toe al dolblij dat ik het heb laten doen. :)

Alleen balen dat ik een kleine week niet mag trainen. Maar ja... daarna ook geen ellende meer van afzakkende bril enzo. :D

mop die week trainen overleef je ook wel hoor zie de voordelen ervan in nu eerst even lekker bijkomen en herstellen goed blijven eten en dan er weer volop tegenaan zonder bril en straks zonder pijn en blessures zijn je ogen zo goed straks zie je de gains nog beter.. vond je foto.s wel leuk hahaha
komt goed

opa/vriend xx

Ah supet dat het goed is gegaan. Het raarste lijkt me dat als je wakker word na een nacht slapen je goed kan zien hahah. Had inderdaad ook gehoord dat dat flapje loshalen een beetje naar was..
Maar je kan alles gied zien echt super!

blij voor je dat het goed verlopen is, geen bril meer nodig dan :)

• #2.411
fijn dat het goed gegaan is. Een spoedig herstel gewenst.

En pfoei, moest je er niet heel, heel lang over nadenken: lenen plus iets van je mams aannemen.

Sp: volgens mij wordt dat bijna nooit vergoed en als, dan is de verzekering vaak duurder dan het zelf betalen (en dan heb ik het nog over de dure varianten ook).
Dank je. Ik hoop dat het snel gaat en geen complicaties. Straks controle. En ik hoop met en weekje weer te trainen. Nu al ik niet eigenwijs zijn en wel gaan.. het zijn toch mijn ogen en wil niet dat daar iets mis mee gaat.

Ja ik heb er wel een tijd over moeten denken.... Maar dit speelt al 25 jaar dat ik het wil... dus heb ik de knoop toch met moeite doorgehakt.

Het wordt inderdaad niet vergoed. Enkel op medisch indicatie zoals bij staar etc wordt het (deels) vergoed. Maar als je het gewoon wil niet. Ik heb in principe wel een medisch indicatie door het verschil tussen mijn ogen. Alleen wordt het toch niet vergoed. Helaas.

mop die week trainen overleef je ook wel hoor zie de voordelen ervan in nu eerst even lekker bijkomen en herstellen goed blijven eten en dan er weer volop tegenaan zonder bril en straks zonder pijn en blessures zijn je ogen zo goed straks zie je de gains nog beter.. vond je foto.s wel leuk hahaha
komt goed

opa/vriend xx
Nou ik ben een partij eigenwijs he! :rolleyes: Maar nu ben ik braaf. Mijn ogen zijn me te kostbaar. Dus een week pauze is nu echt verplicht. Nou als mijn ogen er gains bij kunnen kijken zou ik het zo doen!! :D
De foto's... ach ja.. zag er niet uit. nu nog niet maar dat komt wel.
dank je. xx
Ah supet dat het goed is gegaan. Het raarste lijkt me dat als je wakker word na een nacht slapen je goed kan zien hahah. Had inderdaad ook gehoord dat dat flapje loshalen een beetje naar was..
Maar je kan alles gied zien echt super!
Nou ik kon dus echt niet slapen met die beschermbril op he.. maar ik bleef ook maar om me heen kijken. De lichtstreep op het plafond die scherp was. om 1:54 op de wekker kijken en het helder zien.. zo gek. Maar ik had echt een soort van angst van stel dat het morgen niet meer zo is. :o Maar ik zie goed hoor. Zo controle en dan maar zien wat vandaag te doen. Neem maar een dagje extra vrij. lekker rustig en lang weekend zal het herstel ook beter doen.
Het flapje loshalen was niet naar. De ring die op je oog druk tijdens het flapje maken is naar. Het erafhalen valt wel mee. Voel je niet. alleen zie je opeens niets meer en dat is wel eng...

blij voor je dat het goed verlopen is, geen bril meer nodig dan :)
Dank je. Ik zit nu nog met een zonnebril en beschermbril. Maar dat is maar een paar dagen.
Nu op naar de controle. :)

Ahh ja lijkt me heel raar! Ah dan was het die druk wat ik bedoelde haha. Succes met je controle (zal vast wel goed gaan) en neem inderdaad dat extra dagje vrij!

• #2.413
Dank je Yvn
De controle was goed. Ik mag weer officieel autorijden... al was ik ook al met de auto naar het ziekenhuis gereden :rolleyes: Op advies moet ik toch rustig aan doen en zo nu en dan even de ogen sluiten... dus het is weekend. Moet nog bergen was strijken van de vakantie.... en gezien ik nu toch niet mag trainen... daarna misschien even de tuin induiken. :p

Zat alleen nog wat ik twijfel. Omdat ik een hele week niet mag trainen... om mijn voeding wel hoog te laten staan of niet. Doe het maar wel.. dan kan ik daarna lekker knallen na een week verplichtte rust.

Zeker je voeding omhoog houden!! Zou geen twijfel over hoeven zijn in jou geval! Gewoon lekker eten, doet je lichaam alleen maar goed!

• #2.415
Zeker je voeding omhoog houden!! Zou geen twijfel over hoeven zijn in jou geval! Gewoon lekker eten, doet je lichaam alleen maar goed!
Doe ik ook. Had gisteren even twijfel en had gisteren ook opeens megaveel honger na een hele dag in bed liggen. :o Dus om 22:00 echt nog even goed gegeten. En werd evengoed met honger weer wakker vanmorgen.

Afzakkende bril lijkt me vreselijk tijdens t trainen hehe. Ik draag al jaren lensen (daglensen), maar het zou echt wel fijn zijn als ik gewoon zonder lens de deur uit zou kunnen!

• #2.417
Afzakkende bril lijkt me vreselijk tijdens t trainen hehe. Ik draag al jaren lensen (daglensen), maar het zou echt wel fijn zijn als ik gewoon zonder lens de deur uit zou kunnen!
Ik heb 12 jaar lenzen gehad. Maar toen ik ziek werd werd mijn oogvocht ook minder en kon ik geen lenzen meer in. Toen ben ik ermee gestopt. Het afzakken van een bril met trainen is echt mega irritant.... Maar daar ben ik nu gelukkig vanaf! :)
Het is inderdaad duur om te laten doen. Maar ik ben er wel heel blij mee.

Hey... dat klinkt goed! Nieuwe oogjes! :) Gaaf dat het gelukt is, geniet ervan.

Hoezo vraag jij je af of je je voeding hoog moet laten staan... Ik zeg altijd, in jouw geval. Hoog, hoger, hoogst. Komt toch geen vet bij. En stel dat dat eindelijk wel eens gebeurt, heb je eens een kleine reserve. Hoppa, eten! ;)

• #2.419
Hey... dat klinkt goed! Nieuwe oogjes! :) Gaaf dat het gelukt is, geniet ervan.

Hoezo vraag jij je af of je je voeding hoog moet laten staan... Ik zeg altijd, in jouw geval. Hoog, hoger, hoogst. Komt toch geen vet bij. En stel dat dat eindelijk wel eens gebeurt, heb je eens een kleine reserve. Hoppa, eten! ;)
Ik geniet in volle teugen. Alleen slapen met beschermbril op en om het uur druppelen een week is wat irritant. Maar ik zie alles zonder bril! alleen nog wat moeite in winkels met kunstlicht en focussen.

Nou ik mag een week helemaal niets doen.. dus echt 100% stilzitten.. pffff... ben nu op dag 3... das echt lastig.. ben gewoonlijk altijd bezig.. en nu zit ik dan nog maar lui in pyama. :o
Ik ben niet gemaakt om helemaal stil te zitten... en dan heb ik ook gewoon geen trek en is het proppen en misselijk eten.. :( das echt niet leuk ... Maar goed... nog 5 dagen. pfffff

Maar mijn ogen ben ik dolblij mee!

Ik geniet in volle teugen. Alleen slapen met beschermbril op en om het uur druppelen een week is wat irritant. Maar ik zie alles zonder bril! alleen nog wat moeite in winkels met kunstlicht en focussen.

Nou ik mag een week helemaal niets doen.. dus echt 100% stilzitten.. pffff... ben nu op dag 3... das echt lastig.. ben gewoonlijk altijd bezig.. en nu zit ik dan nog maar lui in pyama. :o
Ik ben niet gemaakt om helemaal stil te zitten... en dan heb ik ook gewoon geen trek en is het proppen en misselijk eten.. :( das echt niet leuk ... Maar goed... nog 5 dagen. pfffff

Maar mijn ogen ben ik dolblij mee!

gij zult rusten - gij zult eten - gij zult u ogen druppelen- gij zult nog 5 dagen wachten - gij kunt nu goed zien ...... en dan zult gij gaan trainen - en zult gij zien dat gij gains gaat maken - en gij zult knallen

hahahaha komt allemaal goed schat

opa/vriend xx

Terug
Naar boven