MMA freak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gij zult rusten - gij zult eten - gij zult u ogen druppelen- gij zult nog 5 dagen wachten - gij kunt nu goed zien ...... en dan zult gij gaan trainen - en zult gij zien dat gij gains gaat maken - en gij zult knallen
hahahaha komt allemaal goed schat
opa/vriend xx
En ja.. helemaal gelijk inderdaad!

dat brandde goed.. en toen schoot er kramp in mijn teen en ben ik gestopt. 
Dank je. Het valt me gewoon zwaar tegen... Ik had graag al verder willen zijn. Met mijn gewicht en trainingen. Maar ja... dat kon gewoon niet. Hopen dat het nu weer wat opwaarts zal gaan.Hmm ik vind het verschil best meevallen hoor! Is logisch dat het even wat minder gaat he. Maar je komt er wel![]()
Yep! zeker weten! en ook het eten weer aanpakken.

Dank je.

Op zich wel.. maar het gaat lijkt wel veel zwaarder als voorheen. Moet ook echt langer rust nemen tussen sets. Eerst nam ik minimaal rust.. nu heb ik echt wel een minuutje nodig... Maar goed... eten weer opbouwen en verder uitbreiden dan moet het goedkomen toch??Ik zie bijna elke training wel een pr...dus stijgende lijn is er nog steeds.

Thanks.Gaat ook goed komen, eerst weer even je ritme met trainen vinden en dan weer knallen.

Dank je. Het is lekker weer te kunnen trainen.Lekker dat je weer kan trainen !
En tja als je 4 weken niet traint dan val je eenmaal terug, al valt het bij jou heel erg mee
Af en toe een repje minder en een paar kg minder maar niks schrikbarend veel minder.

Maar goed.. ben opbouwend bezig.
voor de vakantie was dit 140 kg...

stoppen leek me handiger... 

Dank je. Het is lekker weer te kunnen trainen.
Dat ik wat ben teruggevallen heeft ook te maken met stress en weer wat afgevallen te zijn. En ik lift nou nog niet bepaald veel he vergeleken met de meesten.Maar goed.. ben opbouwend bezig.
Vandaag even een korte train gepakt omdat ik morgen niet kan. Eerste beentrain na 4 weken.. pfffff... dat was zwaar. Hier merk ik wel dat ik moe ben van de ontwenningsverschijnselen van de tramadol en daarbij het nauwelijks slapen. Hakte er goed in vanmorgen... Maar goed. Ben weer bezig. Ook ga ik mijn eten weer verder omhoog gooien. Ben na een week niets aangekomen met een ophoging van 250-300 kcal. Dus nu een volgende stap nemen en weer wat hoger. Extra shake met oats en eiwit erbij tussen mijn maaltijden van 6:45 en 10:00. En een extra post workout na het trainen ipv een shake + banaan. Op niet train dagen gewoon nog een extra maaltijd op die plek inlassen. Kijken of dat wat uithaalt. Training op max 4 keer per week en ik hou het kort (max 45 min) omdat ik ook goed rust moet hebben. En wandelen is even naar nul geminimaliseerd. Kijken wat mijn lijf nu doet.
---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------
Beentrain Ging op zich naar omstandigheden nog redelijk.
Squat tweede x los squatten. Wil toch een keer iemand dit laten checken
10x20kg (= alleen stang )
10x25kg
10x27,5kg
10x30kg VPR
12x25kg
Bij 32,5 kg ging ik ongelijk omhoog.. wss gewicht te zwaar.. dus vandaar op max 30 kg en voor VPR gegaan.
legpress
15x110 kg
15x120 kg
15x130 kg erg zwaar...voor de vakantie was dit 140 kg...
lying leg curl Moest eerst leg ext.. maar die was bezet...
15x10 kg
15x12,5 kg
15x15 kg (voor de vakantie 2,5 kg hoger op 10 reps)
leg extension en hier kwam mijn ontbijt dus omhoog... warmte erbij ... moest echt even slikken.
15x30 kg
15x35 kg
15x40 kg![]()
12x42,5 kg VPR!!!!! maar man.. tweedehands eten is not nice..
SLDL Ik faal nog steeds op linker arm/schouder... benen kunnen veel meer aan.
5x20 kg (even gevoel krijgen met stang)
15x35 kg
12x40 kg VPR en lang leven mijn ontbijt... blegh.....
6x45 kg 2 reps minder.. was stoppen of dweilen..stoppen leek me handiger...
kuiten legpress
18x180kg
18x190kg
15x200kg
15x210kg voor de vakantie 20x220kg... maar ik begin er weer in de buurt te komen!
kuiten seated
20x30kg (hoger begonnen)
20x35kg
20x40kg VPR!!! dat brand.
alleen baal ik wel dat die rol bij dit gewicht zeer gaat doen op mijn knieen....
en toen even uitpuffen en naar huis.. Eten! Man ik had een honger... ondanks dat ik mijn ontbijt nog proefde van 2 uur ervoor.![]()
Ja.. op zich heb je wel gelijk... Het is gewoon alles tegelijk nu en daar heb ik zat van. Ik heb een K half jaar gehad en wil gewoon dat het over is en ik terug kan opbouwen. Maar ook dat moet geleidelijk gaan en zal ik geleidelijk doen. Dat is he beste.zo zeg schat dat zijn toch wel even,, 4 VPR.s,, he en geef je lichaam de kans om te wennen aan de ontwennings-verschijnselen dat duurt nog even en dan ben je daar ook van verlost en kun je er weer volop tegen aan en komt er weer de stijgende in
en idd hou je eten in de gaten heb je honger gewoon eten en qua trainen niet teveel op het gewicht letten maar puur op uitvoering en knijpen die spieren komt allemaal goed dan
opa/vriend xxx
Dank je. Ik hoop dat het snel wat beter gaat ook. Misschien nu ik voor de tweede keer een stap ophoog in mijn eten dat mijn gewicht wel mee wil en ook ijn trainingen voor mijn gevoel wat beter zullen gaan.

Dank je. Het zal niet vanzelf komen... Ik zal ervoor moeten eten en trainen! en hard ook. Maar dat is waar ik 200% voor ga nu het weer kan!Ging wel goed toch? Niet zo streng zijn voor jezelf verschil met ervoor is super klein.
Komt vanzelf wel goed hoorOok nog een paar VPR's
Zou inderdaad kunnen ja.. Moet binnenkort kijken naar een ander schema. Al heb ik nog geen idee hoe en wat.Maybe je reps verlagen en iets zwaarder indien mogelijk?

Drink je trouwens ook sapjes? Ik ben niet heel fan van veel fructose, maar het is wel een makkelijke manier om aan extra koolhydraten te komen zonder dat je daar vol van raakt (het stimuleert juist de eetlust!).