- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben absoluut geen fan van sapjes. Ik eet wel extra fruit. Vind ik lekkerder. Maar ik weet ook dat van teveel suiker mijn bloedsuiker zo gaat jojo-en.. heb dan echt giga pieken en dips.. Ben er heel gevoelig voor. Dan kan ik beter wat meer nootjes of eitjes pakken. Misschien gewoon een liter karnemelk extra drinken. Dat heb ik ook zo weg! en vind ik lekker ook! hahahaAankomen betekent indd meer eten dan je honger hebt en dat is helemaal geen pretje. Eten smaakt een stuk lekkerder als je honger hebtDrink je trouwens ook sapjes? Ik ben niet heel fan van veel fructose, maar het is wel een makkelijke manier om aan extra koolhydraten te komen zonder dat je daar vol van raakt (het stimuleert juist de eetlust!).
Ik eet voor nu gewoon op gevoel, maar ik moet wel opletten dat ik met mn nieuwe baan erbij niet ga afvallen. Vandaag halve kg lichter dan na mn cut dus geen goed teken. De extra spanning helpt ook niet echt mee (ik zit heel snel vol). Doel nu is om stabiel te blijven en langzaam weer zwaarder te worden.
Verder toch netjes hoor al die vprs!

Dat doe ik ook hoor. En ga soms ook wel lekker uit eten. Gisteren een diploma uitreiking en de bittergarnituur is er goed ingegaan en het uit eten erna ook!bij moeite met eten binnen krijgen cheat ik wel is wat en eet dan niet zo clean, krijg ik dan weer beter binnen ook, eten mag ook niet echt sleur gaan worden
maja ben vreetzakske en er is weinig wat ik niet lust dus ja![]()

Ja ik ken de reden... Maar afvallen op mijn gewicht is het laatste wat ik wil. Ik zag er in januari voor mijn nekhernia zoveel beter uit. Was bijna 4 kilo zwaarder... Heb er een half jaar over gedaan om 2,5 kilo erbij te krijgen en binnen no time was het weer weg.Wat is er mis met je training??Het gaat toch goed! Je hebt vakantie gehad, bent afgevallen, hebt je ogen laten laseren en als het dan ietsje minder gaat baal je enorm.Waarom?Je kent de reden(en) toch? Deze sport is er een van de lange adem en van
geduld, veel geduld. Het liefst willen we allemaal snel resultaat.En als we dat behaald hebben willen we nog meer resultaat en daarna willen we weer meer, sterker, slanker, gespierder, leniger, noem maar op zijn. Het is eigenlijk nooit goed genoeg.
Kijk hoe je een jaar geleden was, en bedenk hoe het over een jaar zal zijn. Je zal weer een jaartje ouder zijn, maar ik denk, dat je er gewoon jonger uit zult zien!Wedden? Bewaar dit bericht maar, praten we volgend jaar weer verder.

Das wel erg veel met mijn lengte.

en jij ook he! 
Tja.. het lijk wel gewoon weer door te gaan met tegenvallers. Maar ja.. that's life..

wel irritant... dan zit er meestal na fly's geen max meer in.. en dat was te merken ook.
helaas...

korte train vandaag.
Training Borst/Triceps
Ik begin gewoonlijk met BP.... maar was weer eens bezet...wel irritant... dan zit er meestal na fly's geen max meer in.. en dat was te merken ook.
![]()
Incline DB fly
8x7kg
8x8kg
8x9kg
8x10 kg lukte vorige week niet... Nu wel en ben terug op oude gewicht. Al ging het wel zwaar...
BP Viel nog erg tegen... wilde toch rep meer halen op 32,5 kg... dat werd dus roll of shame en heb de schijven eraf laten glijden..helaas...
8x20 kg
8x25 kg
7x30 kg Wel 2 meer dan vorige week.
5x32,5 kg 2 meer dan vorige week..maar wel roll of shame op rep 6..
Cable cross over high
8x (2x35kg)
8x (2x40kg)
8x (2x45kg)
9x (2x50kg) VPR!!
chest press
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
7x42,5 kg VPR
Dips BW tweede keer dat ik die zo doe.
4x BW
5x BW (eerste keer gered!!)
3x BW
4x BW
straight bar push down
8x10kg
8x15kg
8x20kg
8x20 kg VPR
rope push down ik was al leeg toen ik startte...![]()
2x 8x10kg
2x8x15kg
Kreeg wel een complimentje van de fysio die net in de zaal liep dat mijn uitvoering van de rope push down keurig was.![]()
Dank je! Ik hoop echt dat het snel vooruit gaat allemaal. Nou ja..niet zozeer heel snel maar gestaag maar doorgaand he! xxxtoch weer een goede training schat met 3 vpr .s zo zie je maar weer heb je een keer een slechte dag de volgende keer gaat het beter zo ga je gewoon lekker door en gaat het steeds beter met je training
komt straks een moment dat al je blessures en pijntjes minder worden en dan ga je steeds beter vooruit
je vriend xxx

Hahhahaha. ik doe mijn best!

dank je.Mooi, Marina, ondanks de tegenslagen blijf je toch goed doorgaan. Respect.

Training vandaag nog posten!!
Ging ook niet slecht..
Dank je. Het begint allemaal weer een beetje terug te komen.

Die training komt nog hoor! hahahahahaTraining vandaag nog posten!!
Ging ook niet slecht..
Yep. het ging lekker!
Dank je Naomi. Het gaat inderdaad weer vooruit. Meer eten en doorzetten!Zolang er vooruitgang inzit gaat het weer helemaal goed. En waardeer ook de kleine stapjes! Heel veel kleine stapjes maken ook een grote stap. En "it's hard to beat someone who never gives up!"
Zat een potje cortisol support in en een potje ZMA! dus nu afrekenen met de stress en groeien en knallen met die hap!
Hoop dat het me gaat helpen!

misschien wordt ik toch wat sterker!
en PR!!!

Is inderdaad heel lief van die kerel ja!Mooie training was dat!!
En lief van die kerel zeg!

Heel bescheiden!en zo bescheiden die kerel
en marina: kijk die PR's en VPR's eens...dat gaat lekker!