MuscleMeat

Marina's Log

bij moeite met eten binnen krijgen cheat ik wel is wat en eet dan niet zo clean, krijg ik dan weer beter binnen ook :p , eten mag ook niet echt sleur gaan worden

maja ben vreetzakske en er is weinig wat ik niet lust dus ja :D

Wat is er mis met je training??Het gaat toch goed! Je hebt vakantie gehad, bent afgevallen, hebt je ogen laten laseren en als het dan ietsje minder gaat baal je enorm.Waarom?Je kent de reden(en) toch? Deze sport is er een van de lange adem en van
geduld, veel geduld. Het liefst willen we allemaal snel resultaat.En als we dat behaald hebben willen we nog meer resultaat en daarna willen we weer meer, sterker, slanker, gespierder, leniger, noem maar op zijn. Het is eigenlijk nooit goed genoeg.
Kijk hoe je een jaar geleden was, en bedenk hoe het over een jaar zal zijn. Je zal weer een jaartje ouder zijn, maar ik denk, dat je er gewoon jonger uit zult zien!Wedden? Bewaar dit bericht maar, praten we volgend jaar weer verder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.443
Aankomen betekent indd meer eten dan je honger hebt en dat is helemaal geen pretje. Eten smaakt een stuk lekkerder als je honger hebt:) Drink je trouwens ook sapjes? Ik ben niet heel fan van veel fructose, maar het is wel een makkelijke manier om aan extra koolhydraten te komen zonder dat je daar vol van raakt (het stimuleert juist de eetlust!).

Ik eet voor nu gewoon op gevoel, maar ik moet wel opletten dat ik met mn nieuwe baan erbij niet ga afvallen. Vandaag halve kg lichter dan na mn cut dus geen goed teken. De extra spanning helpt ook niet echt mee (ik zit heel snel vol). Doel nu is om stabiel te blijven en langzaam weer zwaarder te worden.

Verder toch netjes hoor al die vprs!
Ik ben absoluut geen fan van sapjes. Ik eet wel extra fruit. Vind ik lekkerder. Maar ik weet ook dat van teveel suiker mijn bloedsuiker zo gaat jojo-en.. heb dan echt giga pieken en dips.. Ben er heel gevoelig voor. Dan kan ik beter wat meer nootjes of eitjes pakken. Misschien gewoon een liter karnemelk extra drinken. Dat heb ik ook zo weg! en vind ik lekker ook! hahaha
Eten op gevoel gaat echt nog niet. Ik moet zoveel meer eten dat dat lastig is. Hoop dat het jou lukt stabiel te blijven!
Dank je. :)

bij moeite met eten binnen krijgen cheat ik wel is wat en eet dan niet zo clean, krijg ik dan weer beter binnen ook :p , eten mag ook niet echt sleur gaan worden

maja ben vreetzakske en er is weinig wat ik niet lust dus ja :D
Dat doe ik ook hoor. En ga soms ook wel lekker uit eten. Gisteren een diploma uitreiking en de bittergarnituur is er goed ingegaan en het uit eten erna ook! :D
Er is ook niet veel at ik niet lust hoor. Het is alleen dat ik voor een aantal dingen allergisch ben. :(

Wat is er mis met je training??Het gaat toch goed! Je hebt vakantie gehad, bent afgevallen, hebt je ogen laten laseren en als het dan ietsje minder gaat baal je enorm.Waarom?Je kent de reden(en) toch? Deze sport is er een van de lange adem en van
geduld, veel geduld. Het liefst willen we allemaal snel resultaat.En als we dat behaald hebben willen we nog meer resultaat en daarna willen we weer meer, sterker, slanker, gespierder, leniger, noem maar op zijn. Het is eigenlijk nooit goed genoeg.
Kijk hoe je een jaar geleden was, en bedenk hoe het over een jaar zal zijn. Je zal weer een jaartje ouder zijn, maar ik denk, dat je er gewoon jonger uit zult zien!Wedden? Bewaar dit bericht maar, praten we volgend jaar weer verder.
Ja ik ken de reden... Maar afvallen op mijn gewicht is het laatste wat ik wil. Ik zag er in januari voor mijn nekhernia zoveel beter uit. Was bijna 4 kilo zwaarder... Heb er een half jaar over gedaan om 2,5 kilo erbij te krijgen en binnen no time was het weer weg. :(
Tuurlijk wil ik meer.... Maar dat komt ook omdat het nu minder is dan voor ik begon met KT...Een jaar geleden was ik zelfs nog iets zwaarder. Ik denk dat dat vooral mijn frustratie is. Heb er zo hard voor geknokt dat gewicht boven de 50 kg te krijgen... Maar goed.. ik ga rustig doorknokken om daar weer te komen hoor!
Ik zal je bericht zeker bewaren! En ik hoop over een jaar een heel stuk verder te staan! Dank je. Voor de peptalk! :)

Op naar de 100kg!!

• #2.445
Ik slaap slecht door ed ontwenningsverschijnselen en was erg moe. Toch training gedaan. Licht gewicht en op techniek. Spieren knijpen. Meer zat er vandaag niet in.
Daarna thuisgekomen meteen telefoon. Schoonouders hebben een auto ongeluk gehad. :(
alsof het niet ophoudt. Mijn man is ze halen want ze waren even een paar dagen op vakantie (wel in Nederland) . Ze zijn oke na controle door ambulance personeel... Maar auto totaloss.

Schouders/biceps Puur techniek en licht op gewicht

DB shoulder press zittend
2x8x7 kg
2x8x8 kg

DB seated side raise
4x8x4 kg

DB front raise staand
4x8x4 kg

EZ-bar upright row
2x8x15 kg
2x8x17,5 kg

DB curl
2x8x7 kg
2x8x8 kg

EZ-bar biceps curl hoger begonnen
8x15 kg
2x8x17,5 kg
8x20 kg

DB hammer curl, kruizend voor de borst
2x8x7 kg
2x8x8 kg

lv-crunches
3x40

Beetje veel gekletst... dus zo gelaten.

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Das wel erg veel met mijn lengte. :D
Maar in eerste instantie weer op naar 50+ ;) en jij ook he! :p
Liefst helemaal terug naar mijn oude gewicht van 55 kg.. meer mag. Maar dan wel met een mooi gespierd fysiek!

pfft soms komt alles tegelijk....

• #2.447
pfft soms komt alles tegelijk....
Tja.. het lijk wel gewoon weer door te gaan met tegenvallers. Maar ja.. that's life..
Maar goed op zich gaat het redelijk met ze nu. Stram en verkreukeld noemen ze zichzelf nu... Maar ze komen nog wel de dag rond gelukkig.

Korte train. Op zich redelijk tevreden. Ging iig al veel beter dan vorige week
Training rug/achterzijde schouders
Wide pull down
8x25 kg
8x30 kg
8x32,5 kg (alweer meer reps dan vorige week)
8x35 kg +2,5 kg tov vorige week en -2,5 kg onder mijn eerdere max

Reverse pull down
8x30 kg
8x35 kg
8x37,5 kg
8x40 kg +2,5 kg tov vorige week en -2,5 kg onder mijn eerdere max

Small cable row
2x8x25kg
8x27,5kg
8x30 kg +2,5 kg tov vorige week en 2,5 kg onder mijn eerdere max

one arm DB row
8x7kg
8x8kg
8x9kg
8x10kg -1 kg onder eerdere max

Rope face pulls Blijft lastig voor mijn nek/schouders. Andere kabel station met niet aanlopende katrollen. Dat scheelt wel ja. :)
10x10kg
10x15kg
10x20kg
8x22,5kg PR voor zover je dit kan vergelijken. Op andere kabelstation kwam ik niet verder dan 12,5 kg.

incline DB side raise die gaat lastig met mijn schouder/nek..
8x4 kg
8x5 kg
8x6 kg
8x7 kg das wel een PR! :D

shruggs
11x12 kg
11x13 kg
10x14 kg
12x15 kg PR!!

side bend toch 1 oefeningetje buik...
4x10x10 kg per zijde

• #2.448
korte train vandaag.
Training Borst/Triceps

Ik begin gewoonlijk met BP.... maar was weer eens bezet... :( wel irritant... dan zit er meestal na fly's geen max meer in.. en dat was te merken ook. :o

Incline DB fly
8x7kg
8x8kg
8x9kg
8x10 kg lukte vorige week niet... Nu wel en ben terug op oude gewicht. Al ging het wel zwaar...

BP Viel nog erg tegen... wilde toch rep meer halen op 32,5 kg... dat werd dus roll of shame en heb de schijven eraf laten glijden.. :o helaas...
8x20 kg
8x25 kg
7x30 kg Wel 2 meer dan vorige week.
5x32,5 kg 2 meer dan vorige week..maar wel roll of shame op rep 6..

Cable cross over high
8x (2x35kg)
8x (2x40kg)
8x (2x45kg)
9x (2x50kg) VPR!!

chest press
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
7x42,5 kg VPR

Dips BW tweede keer dat ik die zo doe.
4x BW
5x BW (eerste keer gered!!)
3x BW
4x BW

straight bar push down
8x10kg
8x15kg
8x20kg
8x20 kg VPR

rope push down ik was al leeg toen ik startte... :o
2x 8x10kg
2x8x15kg

Kreeg wel een complimentje van de fysio die net in de zaal liep dat mijn uitvoering van de rope push down keurig was. :D

korte train vandaag.
Training Borst/Triceps

Ik begin gewoonlijk met BP.... maar was weer eens bezet... :( wel irritant... dan zit er meestal na fly's geen max meer in.. en dat was te merken ook. :o

Incline DB fly
8x7kg
8x8kg
8x9kg
8x10 kg lukte vorige week niet... Nu wel en ben terug op oude gewicht. Al ging het wel zwaar...

BP Viel nog erg tegen... wilde toch rep meer halen op 32,5 kg... dat werd dus roll of shame en heb de schijven eraf laten glijden.. :o helaas...
8x20 kg
8x25 kg
7x30 kg Wel 2 meer dan vorige week.
5x32,5 kg 2 meer dan vorige week..maar wel roll of shame op rep 6..

Cable cross over high
8x (2x35kg)
8x (2x40kg)
8x (2x45kg)
9x (2x50kg) VPR!!

chest press
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
7x42,5 kg VPR

Dips BW tweede keer dat ik die zo doe.
4x BW
5x BW (eerste keer gered!!)
3x BW
4x BW

straight bar push down
8x10kg
8x15kg
8x20kg
8x20 kg VPR

rope push down ik was al leeg toen ik startte... :o
2x 8x10kg
2x8x15kg

Kreeg wel een complimentje van de fysio die net in de zaal liep dat mijn uitvoering van de rope push down keurig was. :D

toch weer een goede training schat met 3 vpr .s zo zie je maar weer heb je een keer een slechte dag de volgende keer gaat het beter zo ga je gewoon lekker door en gaat het steeds beter met je training

komt straks een moment dat al je blessures en pijntjes minder worden en dan ga je steeds beter vooruit

je vriend xxx

Huppekeej daar komen de VPR's weer langsvliegen!

Mooi, Marina, ondanks de tegenslagen blijf je toch goed doorgaan. Respect.

• #2.452
toch weer een goede training schat met 3 vpr .s zo zie je maar weer heb je een keer een slechte dag de volgende keer gaat het beter zo ga je gewoon lekker door en gaat het steeds beter met je training

komt straks een moment dat al je blessures en pijntjes minder worden en dan ga je steeds beter vooruit

je vriend xxx
Dank je! Ik hoop echt dat het snel vooruit gaat allemaal. Nou ja..niet zozeer heel snel maar gestaag maar doorgaand he! xxx :)

Huppekeej daar komen de VPR's weer langsvliegen!
Hahhahaha. ik doe mijn best! :D

Mooi, Marina, ondanks de tegenslagen blijf je toch goed doorgaan. Respect.
dank je. :)
Tja je ka stil gaan zitten of opgeven.. maar zo ben ik nu eenmaal niet!

Laatst bewerkt:
Je gaat weer goed, hoop VPRs

Training vandaag nog posten!!
Ging ook niet slecht..

Zolang er vooruitgang inzit gaat het weer helemaal goed. En waardeer ook de kleine stapjes! Heel veel kleine stapjes maken ook een grote stap. En "it's hard to beat someone who never gives up!"

• #2.457
Je gaat weer goed, hoop VPRs
Dank je. Het begint allemaal weer een beetje terug te komen. :)

Training vandaag nog posten!!
Ging ook niet slecht..
Die training komt nog hoor! hahahahaha

kijk, dat klinkt veelbelovend
Yep. het ging lekker!
Zolang er vooruitgang inzit gaat het weer helemaal goed. En waardeer ook de kleine stapjes! Heel veel kleine stapjes maken ook een grote stap. En "it's hard to beat someone who never gives up!"
Dank je Naomi. Het gaat inderdaad weer vooruit. Meer eten en doorzetten!
Ik waardeer ook de kleine stapjes al zou ik graag sneller willen. Maar het gaat nu eenmaal niet 1 2 3. het kost tijd en moeite en dat heb ik ervoor over ook!

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Gisteren een pakje gehad van een vriend. :) Zat een potje cortisol support in en een potje ZMA! dus nu afrekenen met de stress en groeien en knallen met die hap! :D Hoop dat het me gaat helpen!

In ieder geval vandaag na een extreem drukke dag zo geen zin te gaan trainen. Beentrain met deze hitte.. Maar wel gegaan. En het ging zo waanzinnig lekker! of het nu het meer eten of toch de cortisol support is weet ik niet. Maar ik was blij en voldaan aan het eind. Had ook zoiets van laatste kuiten oefening laten zitten en buik dat komt wel weer. Ben daarna lekker wezen eten! Vond dat ik het wel verdiend had! :o
Was dus een korte train.

Beentrain Niet verwacht dat het zo lekker ging!

Squat
10x20kg (= alleen stang )
10x25kg
10x27,5kg
11x30kg VPR
9x32,5 kg! PR zonder wiebelige heupjes! :)
6x35 kg PR Laatste niet helemaal parallel... en weer geen wiebel heupjes! :D misschien wordt ik toch wat sterker!

legpress
15x110 kg
15x120 kg
15x130 kg
5x140 kg PR die was toch nog even te zwaar. :o

leg extension
15x35 kg
15x40 kg
13x45 kg :fire: en PR!!!

lying leg curl
15x10 kg
15x15 kg
10x17,5 kg VPR!

SLDL Ik faal nog steeds op linker arm/schouder... benen kunnen veel meer aan. Reps terug gezet op 10 (ipv 15)om hoger in gewicht te komen
10x20 kg (even gevoel krijgen met stang)
10x35 kg
10x40 kg
10x45 kg VPR en dit keer bleef mijn eten binnen! :D

kuiten StaandVoor het eerst maar even staand gedaan. Bovenin 1 sec vasthouden
15x60 kg
15x70 kg
15x80 kg
14x90 kg... en dat braaannnnddddd!

En toen ik terug keek op deze training vond ik het zo wel mooi geweest en heb ik de zittende kuiten laten zitten. Had nu al moeite genoeg met de trap op en vooral aflopen.. na het omkleden. :p

Mooie training was dat!!
En lief van die kerel zeg!

en zo bescheiden die kerel ;)

en marina: kijk die PR's en VPR's eens...dat gaat lekker!

• #2.460
Terug
Naar boven