AndroidHealthClinic

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
Vandaag echt een k*t dag... KOmt er kortweg op neer dat mijn zicht steeds slechter wordt. In kunstlicht en met regen zie ik niets meer scherp. alles is wazig. Op werk is ook alles wazig en kan ik mijn werk bijan niet goed doen... morgen een spoedafspraak in met de oogarts. wss is er een fout gemaakt. Maar of dit gecorrigeerd kan worden is nog maar de vraag. Toen ik wegreed naar de gym moest ik gewoon de auto aan de kant zetten omdat ik niets meer duidelijk zag. Heb zitten janken.. want hoe moet ik verder zonder zicht? Ben toch maar gaan trainen. Ik zag mezelf toch niet janken en het gestaar (als dat er was) kon ik ook niet zien omdat ik alles om mij heen als vlekken zag.. :( kortom ik ben boos.. en vooral bang... was wel te merken in het afreageren op het trainen ook...

Schouders/biceps op zich goede train. Al voelde (en voelt) alles K op dit moment..

DB shoulder press zittend
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg PR
6x9 kg PR

DB seated side raise
2x8x4 kg
6x5 kg PR
7x5 kgPR

DB front raise staand
8x4 kg
2x8x5 kg PR
7x6 kg PR 8ste rep niet geteld. was té slordig. :o

EZ-bar upright row
8x15 kg
8x17,5 kg
2x8x20kg PR en nog 2 sets ook!

DB curl
8x7 kg
8x8 kg
7x9 kg PR
5x9 kg PR en leeg....

EZ-bar biceps curl
8x15 kg
8x17,5 kg
8x20 kg
5x22,5 kg PR ook al zijn het maar 5 reps. :p

DB hammer curl, kruizend voor de borst
8x7 kg
8x8 kg
2x8x9 kg PR en 2 sets ook! laatste set een beetje meegegeven.. dat wel. :o

Buik had ik geen zin meer in. zat er door.. en nog...maar heb wel alles gegeven wat ik had..

Laatst bewerkt:
Jeetje wat enorm kut. Hoop fat er wat aan te doen is.

Moed blijven houden, nooit opgeven!
Ondanks de shit was dit een super training en eentje om ondanks de ellende trots op te zijn!

Oo nee wat klote zeg, hoop dat het niet ernatig is en ze er iets aan kunnen doen :( maar echt heel erg klote.
Wel erg goed getraind zo te lezen

• #2.465
Jeetje wat enorm kut. Hoop fat er wat aan te doen is.
Dat hoop ik ook... Al ben ik wel erg bang nu.. Moet zeggen dat ik liever mijn hernia terug heb dan dit...

Moed blijven houden, nooit opgeven!
Ondanks de shit was dit een super training en eentje om ondanks de ellende trots op te zijn!
Ja.. ik hou moed.. ook al is het nu wel erg moeilijk aan het worden.. alles lijkt tegen te zitten...
maar ja.. je ziet wat boosheid en angst kan doen in een training! Dat dan weer wel!
Dank je. :)

Oo nee wat klote zeg, hoop dat het niet ernatig is en ze er iets aan kunnen doen :( maar echt heel erg klote.
Wel erg goed getraind zo te lezen
Ik weet niet hoe ernstig het is. Weet alleen dat ik niet gelaserd had mogen worden.. dus nu is het echt o hoop van zegen afwachten of het goedkomt.. Wat ik echt doodeng vind. Mijn zicht was slecht.. maar een bril hielp.. hier helpt een bril oid niet tegen..
Ja dat wel. :)

Laatst bewerkt:
Vandaag echt een k*t dag... KOmt er kortweg op neer dat mijn zicht steeds slechter wordt. In kunstlicht en met regen zie ik niets meer scherp. alles is wazig. Op werk is ook alles wazig en kan ik mijn werk bijan niet goed doen... morgen een spoedafspraak in met de oogarts. wss is er een fout gemaakt. Maar of dit gecorrigeerd kan worden is nog maar de vraag. Toen ik wegreed naar de gym moest ik gewoon de auto aan de kant zetten omdat ik niets meer duidelijk zag. Heb zitten janken.. want hoe moet ik verder zonder zicht? Ben toch maar gaan trainen. Ik zag mezelf toch niet janken en het gestaar (als dat er was) kon ik ook niet zien omdat ik alles om mij heen als vlekken zag.. :( kortom ik ben boos.. en vooral bang... was wel te merken in het afreageren op het trainen ook...

Schouders/biceps op zich goede train. Al voelde (en voelt) alles K op dit moment..

DB shoulder press zittend
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg PR
6x9 kg PR

DB seated side raise
2x8x4 kg
6x5 kg PR
7x5 kgPR

DB front raise staand
8x4 kg
2x8x5 kg PR
7x6 kg PR 8ste rep niet geteld. was té slordig. :o

EZ-bar upright row
8x15 kg
8x17,5 kg
2x8x20kg PR en nog 2 sets ook!

DB curl
8x7 kg
8x8 kg
7x9 kg PR
5x9 kg PR en leeg....

EZ-bar biceps curl
8x15 kg
8x17,5 kg
8x20 kg
5x22,5 kg PR ook al zijn het maar 5 reps. :p

DB hammer curl, kruizend voor de borst
8x7 kg
8x8 kg
2x8x9 kg PR en 2 sets ook! laatste set een beetje meegegeven.. dat wel. :o

Buik had ik geen zin meer in. zat er door.. en nog...maar heb wel alles gegeven wat ik had..

marina schat we hebben het er al over gehad vandaag komt uiteindelijk allemaal goed blijf erin geloven dat je boos bent en bang is te begrijpen en maar goed dat je jou frustratie omzet in een super training je maakt wel even 9 pr.s hoor

maar neemt niet weg dat het klote is nu even doorbijten morgen weet je miss meer en word meer duidelijk wel positief blijven hoor sterkte tot morgen

je vriend xxx

• #2.467
Dank je opa... Duidelijkheid misschien wel... maar of er wat aan gedaan kan worden. Mijn vertrouwen in die toko is weg... dus ik ben volledig overgeleverd aan afwachten en hopen... dat is eng..
Training gaat door! kostte wat het kost moet ik toch ergens goed mee door kunnen gaan en moet ik iets hebben wat wel goed gaat!
xx

Oh, dit is heel eng zeg. Dat is altijd je grootste angst als je je ogen laat laseren: als er maar niks mis gaat. Ik hoop dat je snel wat positiefs hoort van je oogarts. Sterkte, hoor.

• #2.469
Oh, dit is heel eng zeg. Dat is altijd je grootste angst als je je ogen laat laseren: als er maar niks mis gaat. Ik hoop dat je snel wat positiefs hoort van je oogarts. Sterkte, hoor.
Dank je. Toelichting van hoe en wat staat in de spoiler.
Ik ben geweest... het schijnt dat ik nog een rest sterkte heb van 2 ogen -0,5. Normaal kan je daar goed mee zien. Maar mijn pupil wordt in iets minder licht zo groot dat het beeld niet meer duidelijk is. Met een bril op van -0,5 aan beide zijden is dit effect weg... Dus ja.. voorlopig voor autorijden en als ik echt even slecht zie toch maar een bril erbij... De sterkte zal zo blijven. Echter kunnen mijn hersenen hier mogelijk nog iets aan aanpassen. Maar indien dit zo blijft kan over een half jaar een herbehandeling gedaan worden om de rest sterkte weg te halen. Maar voor nu ben ik al dolblij dat een bril met lichte sterkte dit effect wegneemt. Heb hem ook meteen maar besteld.. nog meer kosten helaas... :( maar goed.

Op zich was het wel gerust stellend dat de optometrist bij de opticien hetzelfde meette als de optometrist van de kliniek. En wat me ook lichtelijk gerust stelde was dat haar collega net als ik ook maar een sterkte van -0,5 aan beide ogen heeft met exact hetzelfde effect.

Alhoewel dit er voor nu uitkomt ga ik zondag toch nog voor een second opinion... Ik wil zeker weten dat dit klopt. en daarbij ook bij die second opinion navragen hoe hij tegen een herbehandeling aankijkt. Of dit kan helpen ja of nee.. of dat er meer risico aan vastzit dan dat het wat op kan leveren. Ik zit in ieder geval al niet meer op -10 om -4 en op zich kan ik met een lichte bril zien dus lijkt het erop dat er geen rare beschadigde effecten zijn. Dus ja.. was wel even een opluchting na een nacht niets slapen...

Maar goed genoeg geluld... training!!! ondanks het niet slapen ging het super! Denk dat opluchting ook wel meespeelt! :D Is nu wel iets makkelijker accepteren dat ik mezelf niet goed kan zien in de spiegel.

Training rug/achterzijde schouders
Wide pull down
8x25 kg
8x30 kg
8x35 kg
7x37,5 kg PR!!! 8 ste rep niet geteld.. was geen volledige rom.

Reverse pull down
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
7x42,5 kg YESSSSS!!! PR!!

Small cable row
8x25kg
8x27,5kg
8x30 kg
8x32,5 kg PR laatste wel slordig. :o

one arm DB row
8x8kg
8x9kg
8x10kg
8x11kg PR!

Rope face pulls
10x15kg 5 kg hoger begonnen
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg PR

incline DB side raise
8x5 kg
8x6 kg
8x7 kg
8x7 kg VPR

shruggs
10x14 kg
9x15 kg
8x16 kg PR
8x16 kg met 2 sec hoog vasthouden PR

side bend toch 1 oefeningetje buik...
3x10x10 kg per zijde

heb al vanaf voor mijn vakantie (14 juni) al geen fatsoenlijke buiksessie gedaan. :o
Maar gezien de foto's van 10 juni.. eerste ontspannen en 2 de gespannen is dat ook niet zo erg...
(zie alleen dat de hoek van de foto net wat anders is... :p )

buik ontspannen.jpg

buik gespannen.jpg

Goeie abs :eek:

Dank je. Toelichting van hoe en wat staat in de spoiler.
Ik ben geweest... het schijnt dat ik nog een rest sterkte heb van 2 ogen -0,5. Normaal kan je daar goed mee zien. Maar mijn pupil wordt in iets minder licht zo groot dat het beeld niet meer duidelijk is. Met een bril op van -0,5 aan beide zijden is dit effect weg... Dus ja.. voorlopig voor autorijden en als ik echt even slecht zie toch maar een bril erbij... De sterkte zal zo blijven. Echter kunnen mijn hersenen hier mogelijk nog iets aan aanpassen. Maar indien dit zo blijft kan over een half jaar een herbehandeling gedaan worden om de rest sterkte weg te halen. Maar voor nu ben ik al dolblij dat een bril met lichte sterkte dit effect wegneemt. Heb hem ook meteen maar besteld.. nog meer kosten helaas... :( maar goed.

Op zich was het wel gerust stellend dat de optometrist bij de opticien hetzelfde meette als de optometrist van de kliniek. En wat me ook lichtelijk gerust stelde was dat haar collega net als ik ook maar een sterkte van -0,5 aan beide ogen heeft met exact hetzelfde effect.

Alhoewel dit er voor nu uitkomt ga ik zondag toch nog voor een second opinion... Ik wil zeker weten dat dit klopt. en daarbij ook bij die second opinion navragen hoe hij tegen een herbehandeling aankijkt. Of dit kan helpen ja of nee.. of dat er meer risico aan vastzit dan dat het wat op kan leveren. Ik zit in ieder geval al niet meer op -10 om -4 en op zich kan ik met een lichte bril zien dus lijkt het erop dat er geen rare beschadigde effecten zijn. Dus ja.. was wel even een opluchting na een nacht niets slapen...

Maar goed genoeg geluld... training!!! ondanks het niet slapen ging het super! Denk dat opluchting ook wel meespeelt! :D Is nu wel iets makkelijker accepteren dat ik mezelf niet goed kan zien in de spiegel.

Training rug/achterzijde schouders
Wide pull down
8x25 kg
8x30 kg
8x35 kg
7x37,5 kg PR!!! 8 ste rep niet geteld.. was geen volledige rom.

Reverse pull down
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
7x42,5 kg YESSSSS!!! PR!!

Small cable row
8x25kg
8x27,5kg
8x30 kg
8x32,5 kg PR laatste wel slordig. :o

one arm DB row
8x8kg
8x9kg
8x10kg
8x11kg PR!

Rope face pulls
10x15kg 5 kg hoger begonnen
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg PR

incline DB side raise
8x5 kg
8x6 kg
8x7 kg
8x7 kg VPR

shruggs
10x14 kg
9x15 kg
8x16 kg PR
8x16 kg met 2 sec hoog vasthouden PR

side bend toch 1 oefeningetje buik...
3x10x10 kg per zijde

heb al vanaf voor mijn vakantie (14 juni) al geen fatsoenlijke buiksessie gedaan. :o
Maar gezien de foto's van 10 juni.. eerste ontspannen en 2 de gespannen is dat ook niet zo erg...
(zie alleen dat de hoek van de foto net wat anders is... :p )

schat ondanks alle ellende van dit moment met je ogen wat straks ook wel weer over gaat gaan je trainingen gelukkig wel steeds beter gezien de pr.s nu weer 7 stuks het is even een schrale troost maar ook wel weer iets positiefs en jou goed kennende haal je daar ook wel weer inspiratie en motivatie uit

dus blijf vechten dan komt het zeker goed mijn vriendin

je vriend xxx

Gelukkig alweer een positief verhaal en dan die ribbels
Alles dus weer rustig in het hoofd?
Bikkel

• #2.473
Thanks. :D het is alleen de bedoeling dat ik flink aankom.. ze zullen dus wel weer even uit zicht gaan. Maar das voor een goed doel! Massa bouwen!

schat ondanks alle ellende van dit moment met je ogen wat straks ook wel weer over gaat gaan je trainingen gelukkig wel steeds beter gezien de pr.s nu weer 7 stuks het is even een schrale troost maar ook wel weer iets positiefs en jou goed kennende haal je daar ook wel weer inspiratie en motivatie uit

dus blijf vechten dan komt het zeker goed mijn vriendin

je vriend xxx
Dank je vriend. :) Met mijn ogen moet ik het afwachten. Volgende week dan toch een bril erbij voor als het even lastig wordt.. en ik ben benieuwd naar de second opinion. Maar trainen was voor mij echt even knetterhard knallen. Ook al kon ik het zelf niet goed zien. Ik voelde het wel!
dank je. xx
Gelukkig alweer een positief verhaal en dan die ribbels
Alles dus weer rustig in het hoofd?
Bikkel
Yep.. ben wel opgelucht.. maar ik ben er nog niet. Wel enigzins rustiger.. maar er spookt zo nu en dan nog wel wat door mijn kop ook. De ribbels.. tja.. ze zullen toch weer verborgen gaan worden ben ik bang.. maar denk dus niet dat het zo erg is dat ik die buikspieren al een tijd niet meer heb aangepakt. :o

Stress weg, gelukkig maar. Abs zijn zichtbaar en nu vreten als een malle. Alles pakken wat je kan pakken.

wauw en jouw abs zijn ook zo mooi evenwijdig

Goede training hoor, ben trots op je!

Gelukkig niet iets ergs met je ogen, nog steeds erg klote natuurlijk kon beter allemaal gewoom goed gaan.maar jet is eem opluchting dat er niets ernstigs aan de hand is.
Veel PRs weer

Knappe buikspieren, hoor!!

• #2.479
Stress weg, gelukkig maar. Abs zijn zichtbaar en nu vreten als een malle. Alles pakken wat je kan pakken.
Ga ik doen hoor! Eet weer aardig wat meer en zal eens zien wat het zaterdag na 2 weken heeft gedaan. Kracht/energie neemt toe... dus ik hoop gewicht ook!

wauw en jouw abs zijn ook zo mooi evenwijdig
dank je. :) Maar mist nog massa he.. dus nu abs laten verdwijnen en massa laten verschijnen! :D

Goede training hoor, ben trots op je!
Thank youuuuuuuuuuuuuuu!!! hihihihihi.

Gelukkig niet iets ergs met je ogen, nog steeds erg klote natuurlijk kon beter allemaal gewoom goed gaan.maar jet is eem opluchting dat er niets ernstigs aan de hand is.
Veel PRs weer
Ik sluit nog niets helemaal uit.. een bril helpt... maar ik wil zeker weten dat er niet nog wat meespeelt.. dus eerst die second opinion nog even afwachten.

Thanks. :)

Goede training weer, een redelijk wat pr's :)
strak buikje hoor!

Terug
Naar boven